ja, belachelijk gewoon. de instanties zeggen zelf dat ik DE geschikte kandidaat ben voor gratis verstrekking. maar, zo zei de arts die ervoor gaat;
"regels zijn regels..."
hoe stupide!
kijk, ik ben voor regels! alleen met regel gevind werkt een systheem, zo simpel is het.
dus ook hier. maar, zoals ik ook tegen die arts zei, moeten die regels wel een doel dienen. regels zijn er om iets in goede banen te leiden. echter, wanneer een regel juist het tegen gestelde doet, dan dient met de regel niet toe te passen. met dient dan de bekende uitzondering op de regel te maken. maar toen werd de arts pissig, vond me waarschijnlijk bijdehand en herhaalde enkel;
regels zijn regels.
nou, daar schiet ik dus veel mee op.
toch moet je dus helaas aan de methadon verslaafd zijn, en de heroine, wil je in aanmerking komen. en om nu een extra zware verslaving zoals die van meth erbij te nemen, enkel zodat ik gratis mijn dope krijg, dat is me te gek.
denk ook wel dat t uiteindelijk meer gereguleert wordt, en die meth eis eraf gaat. maar dat zal nog wel jaren duren vrees ik. heb zelf altijd gezegt; je zult zien, op de dag dat ik clean heb verstrekken ze heroine, (zonder de meth eis).
denk dat dat nog altijd wel zal uitkomen helaas, alhowel, ben dan dus clean...

:P