Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstoch besloten levenslang op metha te blijven :(

toch besloten levenslang op metha te blijven :(

71 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet het, levenslang is ook wel heel lang he haha. Als ik er weer een btje bovenop ben waag ik misschien wel de cold turkey methode. Dan ben ik wel 4 maand ziek ofzo maar dan ben ik er wel in 1x vanaf.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb voor mezelf ook besloten voor een langere tijd methadon te nemen. Heb zelf niet echt het idee dat methadon mijn lijf aantast of dat het echt schadelijk ervoor is. Van alle verslavingen is opiaatverslaving één van de weinige middelen waar je bij verstandig gebruik zo goed als geen lichamelijke schade oploopt. Er zitten ook voor mij steeds meer nadelen aan de methadon maar ze wegen bij lange na nog niet op tegen de voordelen. Denk dat het ook heel belangenrijk is hoe iemand er naar kijkt en ermee omgaat.

Als ik jou was zou ik me er gewoon bij neerleggen en proberen te stabiliseren. Het leven weer op orde krijgen en een goede daginvulling zoeken tenzij je die als hebt. En dan na een tijdje weer kijken wat je met je medicatie doet en in de tussentijd je niet te druk proberen te maken dat je methadon gebruikt. Bij mij heeft dit gewerkt en inmiddels ben ik zover om af te bouwen ben van 140mg naar 125mg gegaan. Een jaar geleden had ik dit nog niet voor mogelijk gehouden. Sterkte ermee!!!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
WTF dit meen je niet wat erg... Bahbahbah KUTDRUGS BEGIN ER NIET AAN neem het van mensen aan die eronder lijden.. Echt erg om dit te lezen. Rust in Vrede...
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
willemv zei:
WTF dit meen je niet wat erg... Bahbahbah KUTDRUGS BEGIN ER NIET AAN neem het van mensen aan die eronder lijden.. Echt erg om dit te lezen. Rust in Vrede...
Klik om te vergroten...

Denk nu achteraf misschien komt het niet door de drugs want dat weet ik helemaal niet.. Kon het originele bericht niet meer aanpassen..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verschrikkelijk om te lezen.. Je was hier veel te kort en er konden nog mogelijkheden komen dacht/denk ik tenminste :(

Rust in vrede!

Moge de vrede in jezelf terugkeren.

Aan alle mensen die hem persoonlijk kenden, veel sterkte met dit verlies had nooit mogen gebeuren..

Hoop dat het geen wanhoopsdaad was wat ik zou kunnen opmaken uit voorgaande berichten achteraf gezien, toch maar psychologie studeren..

Rust zacht!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#6
willemv zei:
willemv zei:
WTF dit meen je niet wat erg... Bahbahbah KUTDRUGS BEGIN ER NIET AAN neem het van mensen aan die eronder lijden.. Echt erg om dit te lezen. Rust in Vrede...
Klik om te vergroten...

Denk nu achteraf misschien komt het niet door de drugs want dat weet ik helemaal niet.. Kon het originele bericht niet meer aanpassen..
Klik om te vergroten...

Ja het is echt heel erg dat hij er niet meer is, drugs heeft zoveel kapot gemaakt. En hij vocht zo hard om er weer wat van te maken. En dan gebeurd dit ik kan het zelf nog amper geloven ook al heb ik net afscheid genomen , of drugs echt de dood oorzaak is durf ik niet te zegge maar ik denk wel dat het er in mee speelt. .
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oef vanuit mij ook sterkte.
Ik heb ook een aantal mensen leren kennen via het forum.

2 ervan mogen ontmoeten en beide hebben me bedonderd.

De rest alleen per mail ,sms en telefoon en die spreek ik nog wel af en toe.
Gelukkig heb jij hem als vriend kunnen beschouwen.Dat maakt het alleen maar erger al je hem verliest.

Sterkte
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
dank jullie wel, ja ik beschoude hem als een zeer goede vriend zelfs,
dagelijks contact en we vertelde elkaar alles. zelfs nog een hele tijd verliefd geweest :(

toch wel bijzonder om zo'n vriendschap op te bouwen met als start een drugs forum :)

het was de liefste jongen die ik ooit ontmoet heb :(
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vindt het overigens wel fijn dat je dit hier deelt want soms vraag ik me af hoe het met bepaalde mensen hier gaat ook al ken ik ze verder niet. En om dan zoiets te horen is verschrikkelijk maar wel weer de keiharde realiteit. Het drukt me eerlijk gezegd ook weer een beetje met de neus op de feiten. Het leven is te kort geniet van elk moment maak van elk negatiefs iets positiefs, makkelijker gezegd dan gedaan..

Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen dat was ik vergeten. Het leven is niet eerlijk maar dat weten de meeste wel...
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#10
willemv zei:
Vindt het overigens wel fijn dat je dit hier deelt want soms vraag ik me af hoe het met bepaalde mensen hier gaat ook al ken ik ze verder niet. En om dan zoiets te horen is verschrikkelijk maar wel weer de keiharde realiteit. Het drukt me eerlijk gezegd ook weer een beetje met de neus op de feiten. Het leven is te kort geniet van elk moment maak van elk negatiefs iets positiefs, makkelijker gezegd dan gedaan..

Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen dat was ik vergeten. Het leven is niet eerlijk maar dat weten de meeste wel...
Klik om te vergroten...

ja daarom dacht ik ook ik post het in dit forum, omdat hier toch wel de mensen reageerde die serieus tips gaven en ervaringen deelde.

en hij was toch best actief en dan is het wel zo netjes om het te melden vind ik.

en nee het leven is niet eerlijk, ik weet niet meer wat ik moet zegge.....
ben er helemaal kapot van, mis hem zo erg
het idee dat hij nu alleen ligt :cry:
het idee dat het zo over kan zijn
je hoort het natuurlijk wel vaker dat mensen overlijden of dood gevonden worden. had hij zelf ook meegemaakt maar dan denk je van wat erg maar je gaat gewoon door.
ook met drug, iedereen die drugs gebruikt en zijn hersens gebruikt weet dat het slecht voor je is en dodelijke afloop kan hebben en toch geeft het je een fijn gevoel en voor je het weet word je er afhankelijk van. en dan heb je spijt dat je er ooit mee begonnen bent :cry:

nouja ik weet ook niet waarom ik dit hier post ik denk dat er beter een slotje op dit topic kan,
ik heb al me drugs door de wc gespoelt en het maakt me erg verdrietig dit forum dus ik wens iedereen hier veel geluk in de toekomst en pas op met wat je doet....
want het kan zo over zijn :cry:

liefs Linda
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat en ellende allemaal en ik hoop voor je dat het snel weet beter gaat. Dit kon mij in het verleden ook zo overkomen en misschien nog steeds. Drugs is iets wat alles maar dan ook alles kapot kan maken en in teveel en te lang drugs gebruiken is nooit leuk. Ook dit is weer een reminder van waarom ik bepaalde middelen moet weglaten. Het kan inderdaad zo voorbij zijn. En je mag zeggen wat je wilt erover hopelijk leest iemand het en denkt die van drugs nee niet voor mij..
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
IK hoop ook dat het snel beter gaat met je.

Mocht je een luisteret oor willen , kun je me altijd een berichtje sturen.
Kan je ook eventueel me telefoonnummer geven.Het is maar dat er iemand luisterd.


Ik heb dat soort vrienden helaas niet meer (dacht ze wel te hebben) maar weet dat het wel fijn is.
Vandaar dat ik het je aanbied

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."