#1
dislexsik zei:Cheeta X zei:toraq zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=34495
Héél subtiel
Ondank mijn hautaine houding heb ik toch de moeite gedaan om het te lezen.
Eerlijk: moest ik verslaafd geraken is dat mijn probleem.
En ik denk niet dat een verslavend middel voor iedereen verslavend hoeft te zijn.
Waarom geraakt de een verslaafd aan cocaïne en de andere gebruiker (die al lang en regelmatig gebruikt) niet? Of waarom raakt iemand verslaafd aan alcohol en een ander niet?
Verslaving ligt in je hoofd. Het is iets supervreemds...
XX
Nu ja, you only live once
Ik snap wat je wilt zeggen maar trust me, met heroine wil je echt ni beginne experimenteren.
Het klinkt alsof je ni echt beseft waaraan je begint.
Ach...ik weet het goed genoeg en ook niet. Ik weet enkel de dingen die ik lees.
Maar het is zeker niet de bedoeling om mijn geld eraan te gaan verkwisten. Zo voor een keertje.
Het is ook niet de bedoeling dat mijn ouders erachter komen, heb geen zin om tikken tegen men hoofd te krijgen en wat geschreeuw,..
Ik heb me in ieder geval voorgehouden om, moest "het ooit zijn" dat mijn lichaam er tolerant begint voor te worden en een hogere dosis wil, ik gewoon een tijd zal stoppen. Zodat ik mijn lichaam er terug aan kan ontwennen en ik kan blijven "genieten" van 1 gram en niet meer.