Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En aan de andere kant.... Elke bekende drug is ook ooit een RC geweest. Iemand moet het als eerste testen. Grote namen zijn je voorgegaan. Hofmann voor LSD, Shulgin voor oa MDMA. En pas als dit gedaan is, en een drug meer mainstream wordt, komen er onderzoeken op gang naar korte & lange termijn schadelijkheid. Niemand gaat 5-meo-bfe onderzoeken als niemand het gebruikt. Hiermee zeg ik niet dat je het moet testen. Ik zou het zelf niet doen, ik ben geen avonturier. Maar andere mensen zitten anders in elkaar. Wat ik me overigens wel eens afvraag is hoe de discussie over MDMA 20 jaar geleden was."
"http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=34495"