Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne chinezen

Heroïne chinezen

26 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij voelde het vanaf dag een erg lekker. Enkel de volgende dag wat misselijk en nog steeds erg high. Eerst spreek je af het maar eens in de maand te doen, dan al gauw twee keer per maand, zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.

Het gevaar zit 'm in de misleiding. Het lijkt allemaal niet zo heftig, waardoor de je de neiging hebt het allemaal te bagatelliseren. Dan is het dus al flink te laat..
d
druggie83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
speeseend zei:
Voor mij voelde het vanaf dag een erg lekker. Enkel de volgende dag wat misselijk en nog steeds erg high. Eerst spreek je af het maar eens in de maand te doen, dan al gauw twee keer per maand, zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.

Het gevaar zit 'm in de misleiding. Het lijkt allemaal niet zo heftig, waardoor de je de neiging hebt het allemaal te bagatelliseren. Dan is het dus al flink te laat..
Klik om te vergroten...



Dat zeg je nou precies helemaal goed!
Toen ik er mee begon begreep of wou niet horen van mensen hoe fout het zou gaan!
Toen was het te laat, alle waarschuwingen door zien en horen wuif je weg, heroine is echt een mind fucker !
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had nog een vraag:

Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen.

Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me :) Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt.

xxx
d
druggie83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Cheeta X zei:
Had nog een vraag:

Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen.

Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me :) Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt.

xxx
Klik om te vergroten...

Nou ja idd je moet het zelf maar gaan ondervinden dan ik hoop dat je snel genoeg ondekt dat dit je leven op zijn kop gaat gooien!

Maar ff antwoord op je vraag want als je het dan toch doet doe het dan maar goed ook hey !

Je kan het idd wel op een plek op laten branden maar dan kan je beter een kleinere hoeveelheid per keer op je folie doen want het is wel beter als je het dan allemaal in een keer naar binnen trek/rook omdat er verbranding is ontstaan en dus de troep die je daarvan krijg er voor zorgt dat het niet meer zo lekker rookt plus, als je je aansteker eronder vandaan haal en dus de verhitting stop brand het nog wel heel ff door dus door zuigen door die buis tot er echt geen rook meer van af komt!
Het is niet alltijd gelijk verkloot, maar die kans zit er wel in daarom beter een hoeveelheid erop gooien die je in een keer naar binnen kan inhaleren dan proberen er meerdere trekkies uit te halen.

Maar om eerlijk te zijn heb ik deze manier van roken alltijd zonde gevonden je heb meer aan je dope als je hem gewoon op je folie laat lopen want soms is het ff te veel waneer je het terplekke op brand en dan schiet zo naar binnen dat je het uit hoest!

Je moet gewoon kijken wat voor jou het beste werkt het kan in elk geval op bijde manieren.


Grtz Druggie83.
g
gastondmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik van Heroine heb ik op alle mogelijke manieren al gedaan,
ik ben er ongeveer nu al een 10j mee bezig, wel al veel miserie gehad daardoor.
wil je afkicken doe het met subuxono, methadon is nog slechter qwa afkick and i know it!!
Ik ben nen belg ik betaal 20€ voor 1gr hero in antwerpen, ik weet niet hoe het bij jullie ziet maar ik ben eens opzoek naar een ander plaats :)
g
gastondmLid
01-01-2024, 00:00
#6
speeseend zei:
zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.
Klik om te vergroten...
Idd na een tijdje ga je om bruin zodra je er het geld voor hebt, het is echt een vergif,
Ik denk ook dikwijls nu HAD IK DAT MAAR NOOIT GEPROBEERD maar dat is te laat... :(
M
MowgliKindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel fijn zo af en toe :)
Best altijd wat dagen tussen laten, en als je toch niet doet wacht dan weer paar weken.
Doe het nu zo al bijna een jaar via dope die ik koop via darkweb, duur maar kwaliteit. Die op straat gebeurt ook soms als ik het deel met een vriend ofzo. Je moet gewoon zien dat je doelen hebt want dit is vooral handig en verslavend uit verveling vind ik.

Nu vroeg ik me af, Kan je het op een andere manier roken als chinezen?
Alvast bedankt voor de tip!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."