Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met Crocodile

Ervaring met Crocodile

27 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou, zij had er dus wat van gedronken maar merkte er weinig van toen. En zij komt niet op dit forum. En verder kende zij die Polen ook niet, ze kwam ze toevallig tegen terwijl die met een groep zaten te drinken in een park.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vermijd groepen dronken polen meestal.

Krokodil is toch geen drankje? als ik de info op internet mag geloven wat het met je ledematen doet zou ik het zeker mijn spijsvertering niet in laten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een vloeistof net als morfine (het is eigenlijk gewoon een vervuilde vorm van morfine, namelijk desomorfine). Je kunt het drinken maar volgens mij wordt het meestal geïnjecteerd.

Ik zou het juist oraal nemen. Tenminste, ik zou het uberhaubt niet nemen, maar als ik het zou nemen, dan oraal :P Je kunt het dan verdunnen waardoor het net als GBL minder schade toebrengt dan puur.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Ik vermijd groepen dronken polen meestal.

Krokodil is toch geen drankje? als ik de info op internet mag geloven wat het met je ledematen doet zou ik het zeker mijn spijsvertering niet in laten.
Klik om te vergroten...
Alles dat je in een beker water gooit en verdund/opgelost wordt, wordt een drankje :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je die wijsneus weer
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Heb je die wijsneus weer
Klik om te vergroten...
Eens zien of je morgen nog zo'n grote bek hebt. :tearsofjoy:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Da word gezellig zie ik.
Jammer dat ik moet werken :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Ik zou het juist oraal nemen. Tenminste, ik zou het uberhaubt niet nemen, maar als ik het zou nemen, dan oraal :P Je kunt het dan verdunnen waardoor het net als GBL minder schade toebrengt dan puur.
Klik om te vergroten...

Of je gooit er wat Natronloog bij...
B
BrackovichLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha nee vandaar deze topic ik ben wel beniewd of iemand werkelijk in Nederland dit ook heeft geprobeert
B
BrackovichLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste mensen,

Ik heb hier en daar wat gelezen over de drug Crocodile een goedkope alternatief van Heroine wat soortgelijke effecten zou moeten hebben. Het wordt vaak gebruikt door arme mensen in landen zoals Rusland.

Nu is mijn vraag of iemand van dit forum deze (drug) wel eens heeft uitgeprobeerd of ervaringen met Crocodile heeft.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan het me niet voorstellen. In Rusland ben je al een paria als je het doet laat staan hier.
Brackovich zei:
Beste mensen,

Ik heb hier en daar wat gelezen over de drug Crocodile een goedkope alternatief van Heroine wat soortgelijke effecten zou moeten hebben. Het wordt vaak gebruikt door arme mensen in landen zoals Rusland.

Nu is mijn vraag of iemand van dit forum deze (drug) wel eens heeft uitgeprobeerd of ervaringen met Crocodile heeft.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
gebruik de zoekfuctie eens, er is al een topic over dat spul en de niet al te lange termijnsgevolgen.

als je die gelezen hebt ben ik benieuwd of je nog interesse hebt. volgens mij moet je zoeken naar krokodil oid.

veel plezier.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brackovich zei:
Haha nee vandaar deze topic ik ben wel beniewd of iemand werkelijk in Nederland dit ook heeft geprobeert
Klik om te vergroten...
Gezien je ondertitel neem ik aan dat je het zelf niet van plan bent te gaan proberen, maar dat het enkel interesse is. Laten we het hopen in ieder geval, want dat schijnt wel echt troep te zijn.

Er zal vast wel iemand in Nederland het geprobeerd hebben, of je die zo gaat vinden vraag ik me wel af.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krokodil komt zeker in nederland voor, een vriendin van mij heeft het eens te drinken gekregen in een park ergens in nederland. Ze kreeg het van een groepje Polen dat daar bier zat te drinken, dit is 2 jaar geleden. Het was te weinig en tevens was ze al redelijk dronken toen ze het te drinken kreeg. Dus kan ze zich niet echt er iets van herinneren, dat ze iets van de werking voelde. Maar, het is dus allang hier. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.

Het schijnt vele malen sterker te zijn als heroine, zeker wanneer je het injecteert. Maar, zoals bekend is het bijzonder schadelijk voor weefsel en organen. En echte no no dus!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
leveldesigner zei:
Krokodil komt zeker in nederland voor. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.

Het schijnt vele malen sterker te zijn als heroine, zeker wanneer je het injecteert. Maar, zoals bekend is het bijzonder schadelijk voor weefsel en organen. En echte no no dus!
Klik om te vergroten...

Na zien van de schade die het met zich meebrengt zullen er weinig mensen zijn gok en hoop ik.
Zelfs amputaties als ik de media mag geloven , dan kiezen de Hollanders eerder voor heroïne of 3-fmp of ander opiaat lijkt me.
3-fmp is door de prijs is Estonia als voorbeeld populair ipv heroïne wat daar duur is.

Alleszins succes met de zoektocht!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
3-fmp is een stimulant toch geen opiaat. ??

Tijdloos zei:
leveldesigner zei:
Krokodil komt zeker in nederland voor. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.

Het schijnt vele malen sterker te zijn als heroine, zeker wanneer je het injecteert. Maar, zoals bekend is het bijzonder schadelijk voor weefsel en organen. En echte no no dus!
Klik om te vergroten...

Na zien van de schade die het met zich meebrengt zullen er weinig mensen zijn gok en hoop ik.
Zelfs amputaties als ik de media mag geloven , dan kiezen de Hollanders eerder voor heroïne of 3-fmp of ander opiaat lijkt me.
3-fmp is door de prijs is Estonia als voorbeeld populair ipv heroïne wat daar duur is.

Alleszins succes met de zoektocht!
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Al die afkortingen excuus o.a deze stoffen worden regelmatig als heroïne vervanging gebruikt:

3-Methylfentanyl / Ohmefentanyl / Carfentanil

Vandaar de eerste afkorting 3-MF per ongeluk kwam er een P bij. Maar goed bovenstaande stofjes zou ik nog eerder proberen dan crocodile :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
For F*cks sake, kijk eens waarvan dat spul gemaakt wordt.

Daar hebben we hier gelukkig genoeg alternatieven voor.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
leveldesigner zei:
Krokodil komt zeker in nederland voor, een vriendin van mij heeft het eens te drinken gekregen in een park ergens in nederland. Ze kreeg het van een groepje Polen dat daar bier zat te drinken, dit is 2 jaar geleden. Het was te weinig en tevens was ze al redelijk dronken toen ze het te drinken kreeg. Dus kan ze zich niet echt er iets van herinneren, dat ze iets van de werking voelde. Maar, het is dus allang hier. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.
Klik om te vergroten...

Ik vind het een raar verhaal en 't spijt me, maar geloof je niet zo maar.. Waarom denk je dat het krokodil was? Heeft ze het laten testen of zeiden ze het alleen maar? Kans lijkt me miniscuul dat het echt waar is
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aan de andere kant, desomorfine maken is wel supersimpel en kan een geimmigreerde Pool of Rus zo voor elkaar toveren. Ik geloof er echter niets van dat het echt 'verspreid' is in Nederland. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."