#1
nou, zij had er dus wat van gedronken maar merkte er weinig van toen. En zij komt niet op dit forum. En verder kende zij die Polen ook niet, ze kwam ze toevallig tegen terwijl die met een groep zaten te drinken in een park.
Alles dat je in een beker water gooit en verdund/opgelost wordt, wordt een drankje :PMeejheM zei:Ik vermijd groepen dronken polen meestal.
Krokodil is toch geen drankje? als ik de info op internet mag geloven wat het met je ledematen doet zou ik het zeker mijn spijsvertering niet in laten.
Eens zien of je morgen nog zo'n grote bek hebt.SmartieAndMe zei:Heb je die wijsneus weer
SmartieAndMe zei:Ik zou het juist oraal nemen. Tenminste, ik zou het uberhaubt niet nemen, maar als ik het zou nemen, dan oraal :P Je kunt het dan verdunnen waardoor het net als GBL minder schade toebrengt dan puur.
Brackovich zei:Beste mensen,
Ik heb hier en daar wat gelezen over de drug Crocodile een goedkope alternatief van Heroine wat soortgelijke effecten zou moeten hebben. Het wordt vaak gebruikt door arme mensen in landen zoals Rusland.
Nu is mijn vraag of iemand van dit forum deze (drug) wel eens heeft uitgeprobeerd of ervaringen met Crocodile heeft.
Gezien je ondertitel neem ik aan dat je het zelf niet van plan bent te gaan proberen, maar dat het enkel interesse is. Laten we het hopen in ieder geval, want dat schijnt wel echt troep te zijn.Brackovich zei:Haha nee vandaar deze topic ik ben wel beniewd of iemand werkelijk in Nederland dit ook heeft geprobeert
leveldesigner zei:Krokodil komt zeker in nederland voor. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.
Het schijnt vele malen sterker te zijn als heroine, zeker wanneer je het injecteert. Maar, zoals bekend is het bijzonder schadelijk voor weefsel en organen. En echte no no dus!
Tijdloos zei:leveldesigner zei:Krokodil komt zeker in nederland voor. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.
Het schijnt vele malen sterker te zijn als heroine, zeker wanneer je het injecteert. Maar, zoals bekend is het bijzonder schadelijk voor weefsel en organen. En echte no no dus!
Na zien van de schade die het met zich meebrengt zullen er weinig mensen zijn gok en hoop ik.
Zelfs amputaties als ik de media mag geloven , dan kiezen de Hollanders eerder voor heroïne of 3-fmp of ander opiaat lijkt me.
3-fmp is door de prijs is Estonia als voorbeeld populair ipv heroïne wat daar duur is.
Alleszins succes met de zoektocht!
leveldesigner zei:Krokodil komt zeker in nederland voor, een vriendin van mij heeft het eens te drinken gekregen in een park ergens in nederland. Ze kreeg het van een groepje Polen dat daar bier zat te drinken, dit is 2 jaar geleden. Het was te weinig en tevens was ze al redelijk dronken toen ze het te drinken kreeg. Dus kan ze zich niet echt er iets van herinneren, dat ze iets van de werking voelde. Maar, het is dus allang hier. Geïntroduceerd door Polen en Russen etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."