#1
Het is een vloeistof net als morfine (het is eigenlijk gewoon een vervuilde vorm van morfine, namelijk desomorfine). Je kunt het drinken maar volgens mij wordt het meestal geïnjecteerd.
Ik zou het juist oraal nemen. Tenminste, ik zou het uberhaubt niet nemen, maar als ik het zou nemen, dan oraal :P Je kunt het dan verdunnen waardoor het net als GBL minder schade toebrengt dan puur.
Ik zou het juist oraal nemen. Tenminste, ik zou het uberhaubt niet nemen, maar als ik het zou nemen, dan oraal :P Je kunt het dan verdunnen waardoor het net als GBL minder schade toebrengt dan puur.