#1
Hallo allemaal
Dit is mijn andere account want weet mijn wachtwoord niet meer op Spirit Wolf. Er is alleen iets wat door mijn hoofd speelt.
Afgelopen tijd een beetje rondgeneusd in het stukje "opiaten". Dit omdat mijn nieuwschierigheid van drugs overal zit. Erg interessant om te hoe zien mensen aan het vechten zijn tegen de verslaving van heroïne en methadon (nooit van plan een opiaat te gebruiken). Ik krijg steeds meer een idee hoe gevaarlijk deze dingen zijn en hoe drugs zoals heroïne echt een sluipmoordenaar is. Toch schrok ik uiteindelijk toen ik mijn eigen bericht zag...
Ik, een 18 jarige jongen die zijn leven perfect op een rijtje heeft, heeft een bericht gepost onder het kopje "opiaten". Circa een half jaar geleden had ik die pilletjes Oxycodon gevonden van een verre operatie. Deze ingenomen en een hele fijne avond gehad.
Toch schrik ik er van dat er berichten onder dit stukje staat als: "Pas er wel mee op" "Beter dat ze op zijn als ze zo goed zijn bevallen" (oké alleen het stukje wat leveldesigner schreef) maar laatst vroeg er iemand wat ik allemaal al had geprobeerd op mijn leeftijd (we hadden een gesprek over drugs). Ik vertelde het; uhm, truffels (1) ...mdma (1) ...een keertje coke ...2c-b (2) ...xtc (1) ...oh en oxycodon maar weet niet als je dat echt kan mee rekenen.
Haar reactie was: "Zoo, jij hebt al een aardige goede gedaan". Wat de conclusie was dat oxycodon gevaarlijker is dan ik had verwacht. Ook een stuk verslavender volgens mij terwijl ik het echt een beetje als een "medicijn" zag.
Ik schrok hier simpelweg achteraf wel van. Ik ben 18 en heb al aan een opiaat gezeten. Heb echt het gevoel dat ik één of andere soort gelijke heroïne heb gedaan. Dan ga ik het is googlen en dan staat er "Hillbilly Heroïne".
Ja zoals ik al zei denk ik nu wel een beetje apart. Ik was in die tijd nog 17...
Nu ik ook kijk naar mijn drugs gebruik (zoals hier boven beschreven) heb ik eigenlijk al aardig wat gedaan. Tuurlijk, alles maar één of twee keer en ik ben enoooorm verantwoord met drugs (één keer per 6 á 12 maanden xtc of mdma. Eens in de 3 maanden 2c-b en eens in het half jaar truffels, dit houdt ik aan) maar het is een aardige waslijst vind ik voor een 18-jarige.
Ik wil simelweg zeggen dat ik geschrokken ben dat oxycodon wat zwaarder was dan ik had verwacht. Waarschijnlijk zullen de doorgewinterden hier denken "ach wat maakt één keertje uit" maar vind het best wel klote.
Maar met de paar korte vragen:
Is oxycodon ergens vergelijkbaar met heroïne? (hoop van niet).
Is het erg verslavend?
Dit was ook een stukje om mijn verhaal even te zeggen. Vind het ergens wel fijn.
Groetjes
Dit is mijn andere account want weet mijn wachtwoord niet meer op Spirit Wolf. Er is alleen iets wat door mijn hoofd speelt.
Afgelopen tijd een beetje rondgeneusd in het stukje "opiaten". Dit omdat mijn nieuwschierigheid van drugs overal zit. Erg interessant om te hoe zien mensen aan het vechten zijn tegen de verslaving van heroïne en methadon (nooit van plan een opiaat te gebruiken). Ik krijg steeds meer een idee hoe gevaarlijk deze dingen zijn en hoe drugs zoals heroïne echt een sluipmoordenaar is. Toch schrok ik uiteindelijk toen ik mijn eigen bericht zag...
Ik, een 18 jarige jongen die zijn leven perfect op een rijtje heeft, heeft een bericht gepost onder het kopje "opiaten". Circa een half jaar geleden had ik die pilletjes Oxycodon gevonden van een verre operatie. Deze ingenomen en een hele fijne avond gehad.
Toch schrik ik er van dat er berichten onder dit stukje staat als: "Pas er wel mee op" "Beter dat ze op zijn als ze zo goed zijn bevallen" (oké alleen het stukje wat leveldesigner schreef) maar laatst vroeg er iemand wat ik allemaal al had geprobeerd op mijn leeftijd (we hadden een gesprek over drugs). Ik vertelde het; uhm, truffels (1) ...mdma (1) ...een keertje coke ...2c-b (2) ...xtc (1) ...oh en oxycodon maar weet niet als je dat echt kan mee rekenen.
Haar reactie was: "Zoo, jij hebt al een aardige goede gedaan". Wat de conclusie was dat oxycodon gevaarlijker is dan ik had verwacht. Ook een stuk verslavender volgens mij terwijl ik het echt een beetje als een "medicijn" zag.
Ik schrok hier simpelweg achteraf wel van. Ik ben 18 en heb al aan een opiaat gezeten. Heb echt het gevoel dat ik één of andere soort gelijke heroïne heb gedaan. Dan ga ik het is googlen en dan staat er "Hillbilly Heroïne".
Ja zoals ik al zei denk ik nu wel een beetje apart. Ik was in die tijd nog 17...
Nu ik ook kijk naar mijn drugs gebruik (zoals hier boven beschreven) heb ik eigenlijk al aardig wat gedaan. Tuurlijk, alles maar één of twee keer en ik ben enoooorm verantwoord met drugs (één keer per 6 á 12 maanden xtc of mdma. Eens in de 3 maanden 2c-b en eens in het half jaar truffels, dit houdt ik aan) maar het is een aardige waslijst vind ik voor een 18-jarige.
Ik wil simelweg zeggen dat ik geschrokken ben dat oxycodon wat zwaarder was dan ik had verwacht. Waarschijnlijk zullen de doorgewinterden hier denken "ach wat maakt één keertje uit" maar vind het best wel klote.
Maar met de paar korte vragen:
Is oxycodon ergens vergelijkbaar met heroïne? (hoop van niet).
Is het erg verslavend?
Dit was ook een stukje om mijn verhaal even te zeggen. Vind het ergens wel fijn.
Groetjes