Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen Oxycontin!

Vragen Oxycontin!

39 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hillbilly Heroin.
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF'ers,

Deze avond het rijk voor mij alleen. Ik ben dus van plan om Oxycontin te nemen.
Het is Oxycontin actavis 5mg. Hier een paar vragen over:

Wat is een redelijke dosis? Ik hoef niet out te gaan op de bank of in walhalla te zitten. Gewoon een hele lichte roes.

De capsules zijn al een tijdje over datum, mag ik ze nog wel consumeren of is dit levensgevaarlijk?

Kan ik dit in combinatie met wiet nemen?

Hoe lang duurt het effect van Oxycontin actavis 5 Mg?

Alvast bedankt!
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool u sure?
Ze zijn vanaf 01-1-15 over de datum? Ze zijn 5 Mg...zal ik er eentje nemen of twee?
En is blowen erbij goed idee?

Het gaat mij vooral om dat het niet gevaarlijk is om het te slikken :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk je hier antwoorden op al je vragen wel vindt. :)

https://www.erowid.org/pharms/oxycodone ... dose.shtml

Over de datum capsules kun je gewoon slikken, dat wordt niet ineens levensgevaarlijk. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja daar ben ik zeker van, hoogstens is er iets van de vrij stabiele stof afgebroken en nu minder potent, maar zelfs dat lijkt me stug als ze nog maar een klein jaartje over datum zijn.

Blowen zou ik pas na je piek doen, just to be sure. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vijf milligram is wel erg weinig, hoeveel heb je er?

Blowen zou ik, zoals Fool zegt, pas na de piek doen. Niet omdat het niet veilig is, maar omdat het anders zonde van je Oxy is :)

Die datum mag inderdaad geen verschil maken. Daar heb ik althans nooit wat van gemerkt.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dus als 16-jarige oxycodon, oxycontin en oxynorm voorgeschreven (diazepam trouwens ook).
Dit allemaal voor een maand moeten gebruiken, dit wel allemaal voor medische redenen.

Vind het wel te zwaar spul om te krijgen als 16-jarige. Ook al was het voor medische redenen.
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Twee keer 5 Mg genomen met een vriend .
We hebben er nog twee over. Zullen we wat van 10 Mg goed voelen of is 15 mg echt wel aan te raden (het is geen retard)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spirit Wolf zei:
Twee keer 5 Mg genomen met een vriend .
We hebben er nog twee over. Zullen we wat van 10 Mg goed voelen of is 15 mg echt wel aan te raden (het is geen retard)
Klik om te vergroten...
Ik nam eigenlijk nooit minder dan 30. Maar je kunt natuurlijk altijd even wachten en als je straks meer wilt, die laatste er nog bij doen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer heb ik op aanraden van iemand 30mg genomen. Dat was een erg slechte ervaring. Zoals mensen soms hun eerste heroine ervaring omschrijven. Hallucineren (op onprettige manier) rillen van de kou en zweten van de hitte tegelijk. Was gewoon zwaar kut.

Daarna een keer 10mg genomen, dat was plezierig maar niet echt een heel sterke ervaring, iets meer dan een dikke hashjoint zeg maar (en iets anders natuurlijk)

Ik denk dus dat de aan te raden recreatieve dosering daartussen ligt voor mij (85kg). Maar verder nooit recreatief gebruikt, Ik heb ze nu alleen klaar liggen voor als ik nog eens een niersteen heb.
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uiteindelijk om 19:20 eerste genomen, 19:40 tweede en iets later de derde. Gelukkig is de oxycodon nu op want dit is top spul. Lekker liggen op de bank tv kijkende...moeilijk uit te leggen maar het voelt als een soort fijne deken...en je wordt wel een beetje in de bank gezogen...en je voelt je ook erg prettig en dromerig. Geen kater , sufheid, moeheid...niks (nu). We wilden het vergelijken met wiet (wat lekkerder aan zal voelen) maar by far dit.

Met één woord, top spul. 1 jaar en 9 maanden geleden om medische redenen gebruikt...gelukkig dat het op is want anders had ik zeker nog een avond gepland :grin:

Bedankt voor de informatie !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spirit Wolf zei:
Gelukkig is de oxycodon nu op want dit is top spul.
Klik om te vergroten...
Was het nou Oxycontin of Oxycodone? Dat is nogal een verschil. Ook qua dosering :grin:
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het waren 3x 5mg oxycodon actavis (geen verlengde afgifte zoals retard ofzo)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spirit Wolf zei:
Het waren 3x 5mg oxycodon actavis (geen verlengde afgifte zoals retard ofzo)
Klik om te vergroten...
In dat geval is 15 mg wel erg weinig en had ik ze lekker alle 6 voor mezelf gehouden :þ
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb nog Celebrex over...is dit recreatief te gebruiken of kan ik dit vergelijken als een iets sterkere variant van paracetamol ? Je krijgt het wel alleen op recept en er staat op voor de pijn?
Kan er weinig over vinden.
c
chillerkenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb Oxycontin 40 mg (binnenkort van 80mg) (ik krijg deze van vrijwel iedere dokter voorgeschreven omdat ik een chronische ziekte heb). Ik neem 120 a 160 mg (soms meer) + 75mg methadon per dag. Ook neem ik spijtig genoeg nog bruin. Maar een goeie dosis voor iemand die het nog nooit genomen heeft, neem gewoon direct 1 pil van 40 mg en je zal je wel goed voelen en geen OD hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spirit Wolf zei:
ik heb nog Celebrex over...is dit recreatief te gebruiken of kan ik dit vergelijken als een iets sterkere variant van paracetamol ? Je krijgt het wel alleen op recept en er staat op voor de pijn?
Kan er weinig over vinden.
Klik om te vergroten...
Celebrex is een pijnstillende ontstekingsremmer. Het vermindert hormonen die ontsteking en pijn veroorzaken. Is volgens mij wel te vergelijken met Diclofenac en heeft zo ver ik weet geen recreatieve waarde.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Spirit Wolf zei:
Het waren 3x 5mg oxycodon actavis (geen verlengde afgifte zoals retard ofzo)
Klik om te vergroten...
In dat geval is 15 mg wel erg weinig en had ik ze lekker alle 6 voor mezelf gehouden :þ
Klik om te vergroten...
Hoezo is 15 milligram oxycodon minder dan 15 milligram oxycontin(de verlengde afgifte van oxycodon)?

Celebrex is inderdaad niet recreatief, precies wat EI zegt. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
chillerken zei:
Ik heb Oxycontin 40 mg (binnenkort van 80mg) (ik krijg deze van vrijwel iedere dokter voorgeschreven omdat ik een chronische ziekte heb). Ik neem 120 a 160 mg (soms meer) + 75mg methadon per dag. Ook neem ik spijtig genoeg nog bruin. Maar een goeie dosis voor iemand die het nog nooit genomen heeft, neem gewoon direct 1 pil van 40 mg en je zal je wel goed voelen en geen OD hebben.
Klik om te vergroten...
No offense, maar is 40 milligram niet belachelijk veel voor een niet zo grote meid zonder tolerantie? (Ik heb zelf geen oxycodon gedaan, maar hoor hier en daar wel eens doseringen voorbij vliegen)
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk om te lezen dat je een vriend zo'n leuke avond hebt gehad en dat het middel je zo goed beviel. Opiaten maken inderdaad dat je je lekker warm en loom voelt, zaligmakend. Daarom inderdaad ook maar goed dat ze nu op zijn. Want als iets zo goed bevalt dan is het moeilijk het te laten liggen. Is te hopen dat je dit middel nu niet snel in je omgeving weer tegenkomt, en ookal kom je het, laat t dan liggen. Want als het zo bevalt, dan is dat een klein beetje een waarschuwing als je t mij vraagt.

Maar al met al, was leuk om je verslag je lezen en dat t zo goed beviel.
Goed voor jou!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."