#1
Hillbilly Heroin.
Ik nam eigenlijk nooit minder dan 30. Maar je kunt natuurlijk altijd even wachten en als je straks meer wilt, die laatste er nog bij doen.Spirit Wolf zei:Twee keer 5 Mg genomen met een vriend .
We hebben er nog twee over. Zullen we wat van 10 Mg goed voelen of is 15 mg echt wel aan te raden (het is geen retard)
Was het nou Oxycontin of Oxycodone? Dat is nogal een verschil. Ook qua doseringSpirit Wolf zei:Gelukkig is de oxycodon nu op want dit is top spul.
In dat geval is 15 mg wel erg weinig en had ik ze lekker alle 6 voor mezelf gehouden :þSpirit Wolf zei:Het waren 3x 5mg oxycodon actavis (geen verlengde afgifte zoals retard ofzo)
Celebrex is een pijnstillende ontstekingsremmer. Het vermindert hormonen die ontsteking en pijn veroorzaken. Is volgens mij wel te vergelijken met Diclofenac en heeft zo ver ik weet geen recreatieve waarde.Spirit Wolf zei:ik heb nog Celebrex over...is dit recreatief te gebruiken of kan ik dit vergelijken als een iets sterkere variant van paracetamol ? Je krijgt het wel alleen op recept en er staat op voor de pijn?
Kan er weinig over vinden.
Hoezo is 15 milligram oxycodon minder dan 15 milligram oxycontin(de verlengde afgifte van oxycodon)?Exceptional Insight zei:In dat geval is 15 mg wel erg weinig en had ik ze lekker alle 6 voor mezelf gehouden :þSpirit Wolf zei:Het waren 3x 5mg oxycodon actavis (geen verlengde afgifte zoals retard ofzo)
No offense, maar is 40 milligram niet belachelijk veel voor een niet zo grote meid zonder tolerantie? (Ik heb zelf geen oxycodon gedaan, maar hoor hier en daar wel eens doseringen voorbij vliegen)chillerken zei:Ik heb Oxycontin 40 mg (binnenkort van 80mg) (ik krijg deze van vrijwel iedere dokter voorgeschreven omdat ik een chronische ziekte heb). Ik neem 120 a 160 mg (soms meer) + 75mg methadon per dag. Ook neem ik spijtig genoeg nog bruin. Maar een goeie dosis voor iemand die het nog nooit genomen heeft, neem gewoon direct 1 pil van 40 mg en je zal je wel goed voelen en geen OD hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."