#1
Ja daar ben ik zeker van, hoogstens is er iets van de vrij stabiele stof afgebroken en nu minder potent, maar zelfs dat lijkt me stug als ze nog maar een klein jaartje over datum zijn.
Blowen zou ik pas na je piek doen, just to be sure.![:wink:]()
Blowen zou ik pas na je piek doen, just to be sure.