Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb Oxycontin 40 mg (binnenkort van 80mg) (ik krijg deze van vrijwel iedere dokter voorgeschreven omdat ik een chronische ziekte heb). Ik neem 120 a 160 mg (soms meer) + 75mg methadon per dag. Ook neem ik spijtig genoeg nog bruin. Maar een goeie dosis voor iemand die het nog nooit genomen heeft, neem gewoon direct 1 pil van 40 mg en je zal je wel goed voelen en geen OD hebben."