#1
Lief leon! Thx...bijna avond.clonedine, nu al zin in.en douchen.bedankt voor de steun
Dankjewel.je hebt totaal gelijk.De keuze voor methadon tegen mijn demonen,depressies, suïcidaliteit, was eigenlijk al een suïcide poging. In die zin,ik gaf alles op.de jarenlange pijn,nooit kunnen genieten, talent hebben maar er niks mee doen,omdat ik al vanaf mijn zevende denk dat alles geen zin heeft.raar is dat.ik ben behoorlijk borderline.ik was het gezeik met psychiatrische meds zat.niks hielp.in het verleden wel eens ervaren.dat heroine mijn demonen doet uitschakelen. Gezien mijn psychiatrische diagnose natuurlijk confrontatie met mijn demonen vereist,zal het nooit verdwijnen.maar ik was zo moe van crisisopname zus en.crisis opname zo.pil zus,pil zo.en al die vreselijke bijwerkingen terwijl het geen reet hielp.ik wilde al vaak dood.al van jongs af aan,was ik jaloers op mensen die ernstig ziek waren.raar.een dikke maand geleden koos ik voor een mildere suicidepoging als in het verleden.ik koos voor algehele afvlakking van gevoelens en emoties Dmv methadon.ik heb mijn les geleerd.het is geen oplossing. Ik luisterde vannochtend Queens of the stoneage en besefte hoe fijn deze muziek mij deed voelen.maar mijn demonen vreten aan me.ik wil kunnen genieten,zoals vannochtend, maar het lukt me niet.gelukkig ga ik over een.paar maanden een intensieve behandeling volgen.ik wil al mijn demonen confronteren.alles.ik wil fucking leven.gvd ik heb een talent gekregen om kunst te creëren. Ben er ooit in afgestudeerd. Maar het lukt alleen als mijn demonen tijdelijk weg zijn.echt ik hoop dat ik ooit kan leven.Mindless zei:Je demonen zijn een stuk minder eng als je er niet tegen gaat vechten of voor wilt vluchten hè?
Ik zeg absoluut niet dat ik weet hoe het is om af te kicken van zo'n drug of dat ik weet wat voor demonen jij hebt en je moet ook zeker doorgaan met hoe je bezig bent met afkicken nu. Maar ik weet wel dat er uiteindelijk geen enkele manier is om je demonen te blijven ontlopen m.b.v. zogenaamde medicijnen of wat dan ook (dat geldt voor iedereen). Zoals je merkt los je daar de boel niet mee op. Hopelijk ga je na dit afkickproces juist de confrontatie met je demonen aan, iets wat vele malen moeilijker lijkt dan het eigenlijk is. Ik ga je niet meer psychedelica aanraden, dat lijkt me niet verstandig. Maar ik zou je uit de grond van mijn hart willen aanraden om juist wel (op een rustig tempo) die confrontatie juist op te zoeken en die klomp van emoties beginnen te voelen, in plaats van ze te verdoven met het volgende "medicijn". Is dat oncomfortabel? Jazeker. Onmogelijk? Zeker niet. Het omhoog komen van emoties is dé kans om ze aan te pakken (op te lossen). Dit is juist het correct functioneren van jouw systeem, maar je moet het wel toelaten.
Sterkte met het verdere afkicken.![]()
Ik zou er niet over in gaan zitten dat je je talenten niet benut. Dat zorgt echt alleen maar voor meer ellende in de vorm van gevoelens van spijt. Laat dat eerst lekker rusten en hou je eerst bezig met waar je lichaam al steeds naar hint: aandacht geven aan je emoties. Simpelweg de emoties voelen die opkomen. Als je dat lang genoeg doet, zul je zien dat die emoties slechts sensaties zijn met een verhaal eraan vast. Het is dat verhaal dat het allemaal erg moeilijk laat lijken. Maar kijk je goed genoeg, dan zijn het echt alleen maar sensaties. Voel dat en blijf dat voelen, keer op keer elke dag weer. Dát is de enige heling die werkt. Als die brok emoties lichter en lichter wordt, zullen je talenten zich vanzelf gaan manifesteren. En het mag misschien dan niet zo voelen, maar dat je veel opborrelende emoties hebt is niet een vloek maar een zegen. Je kan alleen iets doen aan iets waar je bewust van bent. Maar ik begrijp het wel, want ik heb ook mijn leven lang gedacht dat ik pech had met overmatig veel (negatieve) gedachten/emoties. Maar het is jouw standpunt hierin wat cruciaal is: het standpunt van een slachtoffer of van iemand die de kans krijgt zijn/haar problemen bij de wortel aan te pakken.ikmik zei:Dankjewel.je hebt totaal gelijk.De keuze voor methadon tegen mijn demonen,depressies, suïcidaliteit, was eigenlijk al een suïcide poging. In die zin,ik gaf alles op.de jarenlange pijn,nooit kunnen genieten, talent hebben maar er niks mee doen,omdat ik al vanaf mijn zevende denk dat alles geen zin heeft.
Hoe bedoel je deze zin precies? Dat je demonen niet zullen verdwijnen of de confrontatie daarmee?raar is dat.ik ben behoorlijk borderline.ik was het gezeik met psychiatrische meds zat.niks hielp.in het verleden wel eens ervaren.dat heroine mijn demonen doet uitschakelen. Gezien mijn psychiatrische diagnose natuurlijk confrontatie met mijn demonen vereist,zal het nooit verdwijnen.
Iedereen heeft zijn lessen in de praktijk nodig, dat leer je helaas niet met theorie.maar ik was zo moe van crisisopname zus en.crisis opname zo.pil zus,pil zo.en al die vreselijke bijwerkingen terwijl het geen reet hielp.ik wilde al vaak dood.al van jongs af aan,was ik jaloers op mensen die ernstig ziek waren.raar.een dikke maand geleden koos ik voor een mildere suicidepoging als in het verleden.ik koos voor algehele afvlakking van gevoelens en emoties Dmv methadon.ik heb mijn les geleerd.het is geen oplossing.
Die demonen zijn zo krachtig omdat jij dat bent. Geef het gevecht tegen je demonen op, want het is echt een gevecht tegen jezelf en dat kun je gewoon niet winnen. Geef het verlangen om weer te genieten op en je zult genieten.Ik luisterde vannochtend Queens of the stoneage en besefte hoe fijn deze muziek mij deed voelen.maar mijn demonen vreten aan me.ik wil kunnen genieten,zoals vannochtend, maar het lukt me niet.gelukkig ga ik over een.paar maanden een intensieve behandeling volgen.ik wil al mijn demonen confronteren.alles.ik wil fucking leven.gvd ik heb een talent gekregen om kunst te creëren. Ben er ooit in afgestudeerd. Maar het lukt alleen als mijn demonen tijdelijk weg zijn.echt ik hoop dat ik ooit kan leven.
Ok ik ga het proberen, maar het is echt zwaar.nu al en ik zit op een halve.ik ben euforisch, maar zodra de negatieve emoties zich aandoenen, word ik bang.ik haat die gevoelens. Ik ga ze vanaf vandaag, nee, morgen aan.Vandaag gun ik mezelf de laatste ietwat rusteloos, maar toch afgevlakte dag, door veel diazepam te slikken.,orgen ga ik er tegen aan. De 0mg fase methadon.Ik volg je advies.en ik hoop de dat die nare emoties die ik ga ervaren dat het alleen maar sensaties zijn.ik kom hier deze week graag even op terug.als t mag...Mindless zei:Ik zou er niet over in gaan zitten dat je je talenten niet benut. Dat zorgt echt alleen maar voor meer ellende in de vorm van gevoelens van spijt. Laat dat eerst lekker rusten en hou je eerst bezig met waar je lichaam al steeds naar hint: aandacht geven aan je emoties. Simpelweg de emoties voelen die opkomen. Als je dat lang genoeg doet, zul je zien dat die emoties slechts sensaties zijn met een verhaal eraan vast. Het is dat verhaal dat het allemaal erg moeilijk laat lijken. Maar kijk je goed genoeg, dan zijn het echt alleen maar sensaties. Voel dat en blijf dat voelen, keer op keer elke dag weer. Dát is de enige heling die werkt. Als die brok emoties lichter en lichter wordt, zullen je talenten zich vanzelf gaan manifesteren..
Mindless zei:En het mag misschien dan niet zo voelen, maar dat je veel opborrelende emoties hebt is niet een vloek maar een zegen. Je kan alleen iets doen aan iets waar je bewust van bent. Maar ik begrijp het wel, want ik heb ook mijn leven lang gedacht dat ik pech had met overmatig veel (negatieve) gedachten/emoties. Maar het is jouw standpunt hierin wat cruciaal is: het standpunt van een slachtoffer of van iemand die de kans krijgt zijn/haar problemen bij de wortel aan te pakken.
ikmik zei:raar is dat.ik ben behoorlijk borderline.ik was het gezeik met psychiatrische meds zat.niks hielp.in het verleden wel eens ervaren.dat heroine mijn demonen doet uitschakelen. Gezien mijn psychiatrische diagnose natuurlijk confrontatie met mijn demonen vereist,zal het nooit verdwijnen.
ik lees het na en snap m zelf ook niet meer.meer dat ik de confrontatie aan moet gaan met die demonen veroorzaakt door mijn psychische onbalans ipv te vluchten of de demonen te dempen met opiaten of allerlei psychiatrische meukMindless zei:Hoe bedoel je deze zin precies? Dat je demonen niet zullen verdwijnen of de confrontatie daarmee?.
Klopt.Door de methadonkeuze, heb ik een wijze les geleerd.Ik moest hem ervaren, anders had het nooit tot me doorgedrongenMindless zei:Iedereen heeft zijn lessen in de praktijk nodig, dat leer je helaas niet met theorie.
moeilijk, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk. maar zo waar.bedankt voor je wijze woordenMindless zei:Die demonen zijn zo krachtig omdat jij dat bent. Geef het gevecht tegen je demonen op, want het is echt een gevecht tegen jezelf en dat kun je gewoon niet winnen. Geef het verlangen om weer te genieten op en je zult genieten.En niet hopen dat je ooit kan leven. Hoop houdt je gevangen in de toekomst. Het leven is nu..
Dankjewel. Oprecht dankjewel.Ik ga jouw woorden komende week vaak herlezen....Mindless zei:Alle sterkte toegewenst en bekijk je demonen niet teveel alsof het echte demonen zijn. Het zijn echt alleen maar gedachten en uiteindelijk neutrale sensaties.![]()
Queens of the stoneage"I want something good to die for
To make it beautiful to live"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."