Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEindelijk zakken de prijzen weer...

Eindelijk zakken de prijzen weer...

25 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop het ook L.

Zal echt blij zijn als ik na al die jaren weer normaal zou kunnen leven.
Word hier gewoon gek van!



Gezien de donaties ben ik bang dat het er niet in zit,maar ik geef de moed niet op!!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet waarom, maar sinds een maand is de prijs van heroine weer aanzienlijk gezakt. Misschien dat het met de terug trekking van de amerikanen heeft te maken in Afganisthan, of is de grens met europa minder goed bewaakt. Hoe dat ook, een welkom effect is het natuurlijk wel voor de verslaafden hier. Want de afgelopen 2 a 3 jaar waren de prijzen belachelijk hoog. Ook is de gemiddelde kwaliteit stukken beter weer. Er is dus iets aan de hand, maar wat....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had dat ook in de gaten, werd ineens gewaarschuwd door dealers dat het stukje sterker is wat ook klopt.

Gokje:
Die witte heroine in Amsterdam, zou goed kunnen dat x aantal dealers nu het via dat kanaal hebben of hadden lopen. Of de grenzen meer open zijn weet ik niet, geloof je zo.

Men zou dit als semi positief kunnen zien. Zolang het gebruik maar niet gaat exploderen..

My 2 cents
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas is het vaak inderdaad wel zo dat wanneer dope goedkoper wordt men meer gaat gebruiken.
Over die witte heroine in A'dam die levens heeft gekost. is me nog steeds niet duidelijk of die nu vergiftigt was en dat er daarom doden vielen, of omdat men gewoon geen heroine gewend was, aangezien men het verkocht kreeg als cocaine, en men daarom stierf.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is dit niet in overtreding met de forum regels?

Anders zou ik bij deze van harte wat straatwaardes van andere drugs bespreken hier.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt helemaal gelijk, regel 2 zegt;

-"prijzen van drugs en/of grondstoffen"

dus, ik, als moderator zou toch beter moeten weten.
Stom van me, helemaal niet bij stil gestaan, zal de prijzen direct verwijderen.
Bedankt voor het wijzen hierop,
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen probleem en geen dank.

Fijne week nog.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan ik hieruit opmaken dat je toch niet clean bent lvl?


Ik ben er nu een jaartje ong vanaf maar ik weet niet wat de kwaliteit enz is.
Prijzen word overal mee gestunt. Die hoort ik ook wel.


Zou het jammer vinden als je toch weer teruggevallen bent.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neehoor, maar ik hoor regelmatig hoe de stand van zaken is daar bij mij in de Albert Hein een tafel staat waar men gratis koffie aan kan drinken. En daar zitten altijd veel junkies en daklozen die ik al van heel lang geleden ken. En die vertellen me dan hoe de stand van zaken is, niet zozeer omdat ik er nu in geinteresseerd ben maar meer omdat zij vrees ik niets anders weten om over te praten als drugs.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan dat dus niet.
Dat is een van de redenen waarom ik niet naar de verslavingszorg wil voor me medicatie.
Ik ga wel maar was 3x per week en word nu verlaagd naar 1x per 2 weken of zelfs per maand.

Ik kan en wil die confrontatie met dat spul niet meer aan.
Het letterlijk onder je neus drukken en altijd maar praten erover doet mij te zeer.

Daarom zit ik ook niet dagelijks hier.

Misschien dat dat in de toekomst anders is dat ik er wel tegen kan , maar voorlopig voor mij niet.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap heel goed wat je bedoelt.
Toen ik net een paar jaar verslaafd was en in een afkick centrum zat moest ik werkelijk iedere seconde aan dope denken, hoe het was om het te gebuiken en hoe lekker t was.
zelfs toen ik niet meer ziek was. Maar, zoals je weet ben ik zo'n 30 jaar verslaafd geweest en de laatste 8 jaar ofzo deed dope me gek genoeg niets meer. Gebruikte enkel om niet ziek te zijn, en ookal had ik bergen liggen van het spul, dan toch nam ik niet meer. Raar maar waar, vond het echt gewoon niet eens lekker meer. Kan me nog goed herinneren dat ik eens teveel nam en knetter stoned half slapend voor de tv hing. En vroeger deed ik het daar juist voor, kon niet stoned genoeg zijn. Maar dat toen baalde ik er enkel van, vond het maar niets, dat duffe hangen. Ik begon weer oprecht van mijn gevoelens te genieten, en dat niets meer echt voelen begon ik niets te vinden. En dat werd steeds sterker. De laatste jaren nam ik enkel een snuifje om beter te zijn, legde het dan weg tot ik me minder goed begon te voelen en nam dan weer een beetje. Dus, hoe raar of het ook klinkt, dope deed me niets meer en dat werd enkel sterker,

Ben een trouwe fan van dr. Phil, je kent m wel, van tv. Het is echt zoals hij zegt, een verslaving begint vaak om een reden maar uiteindelijk verandert die reden dan later. Het was mij wel duidelijk dat de reden(en) waarom ik verslaafd raakte niet meer aanwezig waren, en dat ik dus enkel nog gebruikte omdat mijn lichaam er naar vroeg. Toch heeft t dus nog zo'n 7 jaar zeker geduurt eer ik clean werd, gwoon omdat dat hele afkicken zo'n hel is. Bleef dat maar uitstellen of halfslachtig proberen. Maar, uiteindelijk lukte t me dan toch.

Maar, ookal doet t me dan niets meer om het te zien, ruiken of erover te spreken, t is nu ook weer niet zo dat ik er belangstelling voor heb. Dat ook zeker niet. Dus, wanneer ik langs die tafel in de AH loop, dan groet ik diegenen wel even die er zitten. En wanneer ze een geprek beginnen, wat eigenlijk altijd op een of andere maniet op dope neer komt. Dan voer ik dat gesprek even, maar loop daarna dan ook gelijk weer verder. Had het vroeger nooit durven dromen, maar het lijkt er heel erg op dat dat deel van mijn leven eindelijk over is.

Nu heb ik ook de mazzel dat ik altijd zo hals strarrig methadon en dergelijken buiten de deur heb gehouden. Heb maar 2 a 3 jaar van die 30 jaar dat ik gebruikte methadon gebruikt. Wist ergens altijd al dat ik dat gewoon niet moest doen, want van de meth afkomen is 100 keer zwaarder dan van dope afkicken, omdat het zo veel langer duurt. Had ik nog steeds aan de methadon gezeten dan had ik toch nog altijd een binding met dat wereldje gehad, en dat is nu niet het geval. Dit wil niet zeggen dat dit ook voor anderen geld want er zijn velen die later ook weer van de meth kunnen afkicken, of prima een leven zonder dope kunnen hebben, door hulp van methadon.

Maar, heel goed om te horen dat het zo goed met je gaat, hoop dat je die reis naar Turkey kunt maken, en dat zij je daar echt goed verder kunnen helpen.

succes,
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom geloof ik je niet Level? Als zg. ex verslaafde zou je juist zo ver mogelijk uit de buurt van die troep moeten blijven. Ipv de prijzen zo goed weten. Ik reageer niet veel, maar lees nog altijd mee. En sommige uitspraken zijn zo tegenstrijdig. Dat ik twijfel. Maar goed ik geef je het voordeel. En je hoeft je ook niet te verdedigen tegen mij. Maar als ik tussen de regels door lees heb ik mijn twijfels. Maar goed daar gaat het niet om. Succes met je clean zijn :)

Groet Erick
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snap je reactie Erick, heb zelf ook altijd mijn bedenkingen wanneer men zegt clean te zijn. Helaas wijzen statistieken uit dat niet veel mensen weer helemaal clean worden. En dat ik wel nu met gebruikers kan spreken, over dope, zonder dat het me iets doet. Dat heeft zo moeten groeien over de decennia heen. Zoals je in mijn vorige commentaar kon lezen deed dope me al een kleine 10 jaar niets meer, sterker nog, vond het niet eens meer lekker om stoned te zijn. Dit klinkt vreemd en ongeloofwaardig maar is toch echt de realiteit. Dus, nu ik clean ben doet dope me ook niets meer. Zoek gebruikers niet op, maar kom ik ze tegen dan kan ik zonder gevoelens van verlangen met ze praten over de scene en alles wat ermee samen hangt.

Snap dat dit allemaal nogal onrealistisch overkomt, want, welke zeer langdurig verslaafde vindt zijn middel nu niet lekker meer? Toch is het zo met mij verlopen.
Maar, nogmaals, ik snap jou aarzeling dit te geloven en als ik jou was zou ik er net zo tegenaan kijken. Maar goed, laten we Rudolf zijn topic hiermee niet overnemen.

groetjes,
Leveldesigner.
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi Level,

Ik begrijp het. Overigens het is jouw topic :)

Groet Erick
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
leveldesigner zei:
Maar goed, laten we Rudolf zijn topic hiermee niet overnemen.

groetjes,
Leveldesigner.
Klik om te vergroten...


Dat is ook niet mijn bedoeling geweest , maar ik dacht hetzelfde.
Wij hadden veel en goed contact.Dat werd plotseling verbroken omdat je niets meer met gbruikers te maken wilde hebben enz.Daar had en heb ik alle respect voor.

Ik ben nu zelf vanaf 15 september 2014 geheel clean en ik hoop dat ik het wel zal blijven de rest van me leven. Vandaar ook die text in me handtekening.
Ik wil er echter niks meer mee te maken hebben en ontloop die mensen dus wel.
Dus alle respect als je het wel kan , maar ik had ook zo me twijfels echter hield ik dat voor me om gedoe te voorkomen.


Verder weer ontopic over de kosten.

Ik ben zaterdag voor het laatst bij Novadic Kentron geweest en hoorde dat ipv 3 halfjes (0,4gr per stuk) voor Modknip nu 5 halfjes gegeven word voor Modknip
Weet niet wat de kwaliteit is.Ze zeggen puur dit enz enz , maar dat is het nooit.
Proberen doe ik het niet dus daar kan ik geen mening over geven.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Prijzen zijn verboden te bespreken kees. Dus graag verwijderen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks dubbel0seven, had dat niet eerder gezien. En dit is zelfs eerder in het topic al besproken dat het niet mag.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#18
dubbel0seven zei:
Prijzen zijn verboden te bespreken kees. Dus graag verwijderen.
Klik om te vergroten...

Je kunt die regel ook op verschillende manieren lezen.
Uit de texten kun je HEEL goed opmaken dat we er niks mee bedoelen en geen bijbedoelingen hebben.

Let liever eerst op jezelf voor je iemand anders gaat controleren.
Heb jou topics/reply's bekeken en je bent erg actief in spelletjes meedoen en mensen wijzen op de regels.

Waarom vraag je niet of je een moderator mag worden?
Vind dit interesant doen een beetje overbodig.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#19
rudolf zei:
Je kunt die regel ook op verschillende manieren lezen.
Uit de texten kun je HEEL goed opmaken dat we er niks mee bedoelen en geen bijbedoelingen hebben.
Klik om te vergroten...
Je kunt ook heel goed uit de eerste paar posts opmaken dat het droppen van prijzen verboden is. Het is eerder typisch dat jij in hetzelfde topic dan alsnog die fout maakt, dan dat je er op gewezen wordt. Het forum komt in de problemen op het moment dat iedereen als een wilde prijzen gaat discussiëren over prijzen. Je kunt vast wel bedenken waarom dat is.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sally Tessio zei:
rudolf zei:
Je kunt die regel ook op verschillende manieren lezen.
Uit de texten kun je HEEL goed opmaken dat we er niks mee bedoelen en geen bijbedoelingen hebben.
Klik om te vergroten...
Je kunt ook heel goed uit de eerste paar posts opmaken dat het droppen van prijzen verboden is. Het is eerder typisch dat jij in hetzelfde topic dan alsnog die fout maakt, dan dat je er op gewezen wordt. Het forum komt in de problemen op het moment dat iedereen als een wilde prijzen gaat discussiëren over prijzen. Je kunt vast wel bedenken waarom dat is.
Klik om te vergroten...

Jij hoeft mij de les niet te lezen gozer!
Ik kom hier al langere tijd en je kunt de regels lezen of lezen.

De mods en vele bezoekers zijn niet zo extreem.
Omdat jij er commentaar over maakte word er naar gekeken. Natuurlijk snap ik heel goed hoe en wat.
Maar over een prijs praten of complete deals maken is een heel verschil.
Ik zou nooit zo iemand helpen aan iets.
Andere zijn net zo en daarvoor steek ik me handen in het vuur.


Dus laten we het gezellig houden en ben niet zo dictatorachtig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."