Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEindelijk zakken de prijzen weer...

Eindelijk zakken de prijzen weer...

25 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#1
rudolf zei:
Jij hoeft mij de les niet te lezen gozer!
Ik kom hier al langere tijd en je kunt de regels lezen of lezen.

De mods en vele bezoekers zijn niet zo extreem.
Omdat jij er commentaar over maakte word er naar gekeken. Natuurlijk snap ik heel goed hoe en wat.
Maar over een prijs praten of complete deals maken is een heel verschil.
Ik zou nooit zo iemand helpen aan iets.
Andere zijn net zo en daarvoor steek ik me handen in het vuur.


Dus laten we het gezellig houden en ben niet zo dictatorachtig
Klik om te vergroten...
Ik lees helemaal niemand de les, maar laat wel even weten dat ik het typisch vind dat je dezelfde fout maakt die hierboven al eerder werd gemaakt en werd gecorrigeerd.
Dat je langer op dit forum zit dan ik is naar mijn inziens dan ook niet belangrijk, aangezien de regels je nog niet helemaal duidelijk zijn. In essentie is echt het benoemen van straatwaardes verboden en ik heb dan ook nog geen forum post gezien waarin niet geknipt werd als dit wel werd gedaan.
Benoemen van prijzen word geassocieerd met het verhandelen van product en dat is natuurlijk verboden. Drugsforum is een publiek forum, dus welke instantie dan ook kan gewoon meekijken en die gaan echt niet van interpretaties en bedoelingen van druggebruikers uit.
Je kunt regels inderdaad lezen en lezen, maar als een regel is dat het 'niet gewenst' is om naar "prijzen van drugs en/of grondstoffen" te vragen of informatie te geven, dan vraag ik me af hoe jij dat anders hebt kunnen interpreteren.
Ik denk eerder dat jij jezelf snel aangevallen voelt, dan dat ik kleinerend doe. Het is immers ook maar een muur tekst waar je zelf je interpretatie aan moet geven.
Sorry als je je aangevallen voelde. Een fijne dag nog i.i.g.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees helemaal niemand de les, maar laat wel even weten dat ik het typisch vind dat je dezelfde fout maakt die hierboven al eerder werd gemaakt en werd gecorrigeerd.
Dat je langer op dit forum zit dan ik is naar mijn inziens dan ook niet belangrijk, aangezien de regels je nog niet helemaal duidelijk zijn. In essentie is echt het benoemen van straatwaardes verboden en ik heb dan ook nog geen forum post gezien waarin niet geknipt werd als dit wel werd gedaan.
Benoemen van prijzen word geassocieerd met het verhandelen van product en dat is natuurlijk verboden. Drugsforum is een publiek forum, dus welke instantie dan ook kan gewoon meekijken en die gaan echt niet van interpretaties en bedoelingen van druggebruikers uit.
Je kunt regels inderdaad lezen en lezen, maar als een regel is dat het 'niet gewenst' is om naar "prijzen van drugs en/of grondstoffen" te vragen of informatie te geven, dan vraag ik me af hoe jij dat anders hebt kunnen interpreteren.
Ik denk eerder dat jij jezelf snel aangevallen voelt, dan dat ik kleinerend doe. Het is immers ook maar een muur tekst waar je zelf je interpretatie aan moet geven.
Sorry als je je aangevallen voelde. Een fijne dag nog i.i.g.
Klik om te vergroten...

Amen.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het verhaal van levensdesigner maar al te goed, "vroeger" wilde ik ook alleen maar stoned op de bank zitten maar na 25 jaar heb je het wel gehad, de laatste keer is voor mij anderhalf jaar geleden en ook ik maal er niet meer om, ik ben sinds anderhalf jaar héél langzaam aan het afbouwen ( van 110mg naar nu 60mg) en probeer rond de 15 tot 20 mg te komen.
Mede door de slechte kwaliteit en prijzen is het me gelukt mezelf los te maken van de scene, kan mijn meth ophalen bij de apotheek dus mijn tijd komt ook nog wel. Groet.
B
BruintjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
leveldesigner zei:
Ik snap heel goed wat je bedoelt.
Toen ik net een paar jaar verslaafd was en in een afkick centrum zat moest ik werkelijk iedere seconde aan dope denken, hoe het was om het te gebuiken en hoe lekker t was.
zelfs toen ik niet meer ziek was. Maar, zoals je weet ben ik zo'n 30 jaar verslaafd geweest en de laatste 8 jaar ofzo deed dope me gek genoeg niets meer. Gebruikte enkel om niet ziek te zijn, en ookal had ik bergen liggen van het spul, dan toch nam ik niet meer. Raar maar waar, vond het echt gewoon niet eens lekker meer. Kan me nog goed herinneren dat ik eens teveel nam en knetter stoned half slapend voor de tv hing. En vroeger deed ik het daar juist voor, kon niet stoned genoeg zijn. Maar dat toen baalde ik er enkel van, vond het maar niets, dat duffe hangen. Ik begon weer oprecht van mijn gevoelens te genieten, en dat niets meer echt voelen begon ik niets te vinden. En dat werd steeds sterker. De laatste jaren nam ik enkel een snuifje om beter te zijn, legde het dan weg tot ik me minder goed begon te voelen en nam dan weer een beetje. Dus, hoe raar of het ook klinkt, dope deed me niets meer en dat werd enkel sterker,

Ben een trouwe fan van dr. Phil, je kent m wel, van tv. Het is echt zoals hij zegt, een verslaving begint vaak om een reden maar uiteindelijk verandert die reden dan later. Het was mij wel duidelijk dat de reden(en) waarom ik verslaafd raakte niet meer aanwezig waren, en dat ik dus enkel nog gebruikte omdat mijn lichaam er naar vroeg. Toch heeft t dus nog zo'n 7 jaar zeker geduurt eer ik clean werd, gwoon omdat dat hele afkicken zo'n hel is. Bleef dat maar uitstellen of halfslachtig proberen. Maar, uiteindelijk lukte t me dan toch.

Maar, ookal doet t me dan niets meer om het te zien, ruiken of erover te spreken, t is nu ook weer niet zo dat ik er belangstelling voor heb. Dat ook zeker niet. Dus, wanneer ik langs die tafel in de AH loop, dan groet ik diegenen wel even die er zitten. En wanneer ze een geprek beginnen, wat eigenlijk altijd op een of andere maniet op dope neer komt. Dan voer ik dat gesprek even, maar loop daarna dan ook gelijk weer verder. Had het vroeger nooit durven dromen, maar het lijkt er heel erg op dat dat deel van mijn leven eindelijk over is.

Nu heb ik ook de mazzel dat ik altijd zo hals strarrig methadon en dergelijken buiten de deur heb gehouden. Heb maar 2 a 3 jaar van die 30 jaar dat ik gebruikte methadon gebruikt. Wist ergens altijd al dat ik dat gewoon niet moest doen, want van de meth afkomen is 100 keer zwaarder dan van dope afkicken, omdat het zo veel langer duurt. Had ik nog steeds aan de methadon gezeten dan had ik toch nog altijd een binding met dat wereldje gehad, en dat is nu niet het geval. Dit wil niet zeggen dat dit ook voor anderen geld want er zijn velen die later ook weer van de meth kunnen afkicken, of prima een leven zonder dope kunnen hebben, door hulp van methadon.

Maar, heel goed om te horen dat het zo goed met je gaat, hoop dat je die reis naar Turkey kunt maken, en dat zij je daar echt goed verder kunnen helpen.

succes,
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook ,gewoon gebruiken om niet ziek te zijn ,na 30 jaar wel goeie te hebben ,5 gr Chinezen en stoner zijn van weed erbij 5min
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
leveldesigner zei:
Over die witte heroine in A'dam die levens heeft gekost. is me nog steeds niet duidelijk of die nu vergiftigt was en dat er daarom doden vielen, of omdat men gewoon geen heroine gewend was, aangezien men het verkocht kreeg als cocaine, en men daarom stierf.
Klik om te vergroten...
Ik las in een artikel dat er in een sample synthetische cannaboide was gevonden, maar dat is oraal of nasaal zolang niet vermengt met olie (alcohol of PG) helemaal niet actief, zag deze informatie ook in geen enkel ander artikel terug komen.

Heroïne op zichzelf is in ieder geval extreem moeilijk om op over te doseren wanneer iemand al een beetje tolerantie is. Dan moet je al fentanyl gaan injecteren wil je de ademhaling tot stilstand krijgen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat zuivere heroine in korte tijd plots meerdere mensen plat legt, los van het stigma en het enorme verslavingspotentieel is het een vrij veilig middel zolang het niet geïnjecteerd wordt.

Vaak wordt heroïne versneden met fentanyl (om de kosten te drukken en sterkere piekeffecten) en de potentie in gewicht tussen verschillende heroïne batches is enorm. Het komt wel eens voorbij dat de gemiddelde zuiverheid van geteste heroïne rond de 18% ligt. Mijn psycholoog destijds begon hier ook al over. Maar wellicht vertel ik je hier niets nieuws. Een contactpersoon heeft mij wel eens verteld dat heroïne vaak ook versneden wordt omdat anders veel mensen overdoseren simpelweg omdat ze zuiver product niet gewent zijn.

leveldesigner zei:
Dus, hoe raar of het ook klinkt, dope deed me niets meer en dat werd enkel sterker,
Klik om te vergroten...
Klinkt goed man, ik ben blij voor je. Met stimulanten heb ik iets soortgelijks mee gemaakt. Na 6 jaar vrijwel dagelijks gebruik stribbelt mijn lichaam haast instinctief tegen bij het gebruiken van stimulanten. De prettige effecten blijven grotendeels uit en de bijwerkingen des te meer aanwezig.

Bruintje zei:
Dat heb ik ook ,gewoon gebruiken om niet ziek te zijn ,na 30 jaar wel goeie te hebben ,5 gr Chinezen en stoner zijn van weed erbij 5min
Klik om te vergroten...
Als ik twee heisjes neem naast een opioide kun je mij wel opdweilen, haast een beetje belachelijk hoe bedwelmend die combinatie is. :')
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#6
leveldesigner zei:
je hebt helemaal gelijk, regel 2 zegt;

-"prijzen van drugs en/of grondstoffen"

dus, ik, als moderator zou toch beter moeten weten.
Stom van me, helemaal niet bij stil gestaan, zal de prijzen direct verwijderen.
Bedankt voor het wijzen hierop,
Klik om te vergroten...
Wel wakker blijven Level hé, zoals je kunt zien ben ik zelf ook (nog) niet geheel wakker....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."