#1
Ik lees helemaal niemand de les, maar laat wel even weten dat ik het typisch vind dat je dezelfde fout maakt die hierboven al eerder werd gemaakt en werd gecorrigeerd.rudolf zei:Jij hoeft mij de les niet te lezen gozer!
Ik kom hier al langere tijd en je kunt de regels lezen of lezen.
De mods en vele bezoekers zijn niet zo extreem.
Omdat jij er commentaar over maakte word er naar gekeken. Natuurlijk snap ik heel goed hoe en wat.
Maar over een prijs praten of complete deals maken is een heel verschil.
Ik zou nooit zo iemand helpen aan iets.
Andere zijn net zo en daarvoor steek ik me handen in het vuur.
Dus laten we het gezellig houden en ben niet zo dictatorachtig
Dat je langer op dit forum zit dan ik is naar mijn inziens dan ook niet belangrijk, aangezien de regels je nog niet helemaal duidelijk zijn. In essentie is echt het benoemen van straatwaardes verboden en ik heb dan ook nog geen forum post gezien waarin niet geknipt werd als dit wel werd gedaan.
Benoemen van prijzen word geassocieerd met het verhandelen van product en dat is natuurlijk verboden. Drugsforum is een publiek forum, dus welke instantie dan ook kan gewoon meekijken en die gaan echt niet van interpretaties en bedoelingen van druggebruikers uit.
Je kunt regels inderdaad lezen en lezen, maar als een regel is dat het 'niet gewenst' is om naar "prijzen van drugs en/of grondstoffen" te vragen of informatie te geven, dan vraag ik me af hoe jij dat anders hebt kunnen interpreteren.
Ik denk eerder dat jij jezelf snel aangevallen voelt, dan dat ik kleinerend doe. Het is immers ook maar een muur tekst waar je zelf je interpretatie aan moet geven.
Sorry als je je aangevallen voelde. Een fijne dag nog i.i.g.