Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang om in Amsterdam heroïne te kopen

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

175 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alle zakjes op
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net wakker. Alle zakjes leeg waarom
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lias zei:
Ik was naar eigen zeggen een functionele gebruiker.
Klik om te vergroten...
Misschien een wat lastige vraag maar hoe lang heb je functioneel gebruik volgehouden tijdens IV gebruik?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lias zei:
Net wakker. Alle zakjes leeg waarom
Klik om te vergroten...
Hey Lias,

Bedoel je dat je methadon op is? Of toch weer heroine? Neem vooral contact op met de huisarts of een verslavingsarts als je hulp nodig hebt. Je hoeft je nergens voor te schamen, dit is een zwaar proces.

Fiets
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Lias
Gewoon de afspraak maken dat je gewoon elke dag langs komt om je dagelijkse medicatie op te halen, dat is heel gebruikelijk hoor.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een terugval kan altijd maar ik zou héél goed op gaan passen voor een o.d gezien je pas methadon gebruikt, als ik jou was zou ik het doen zoals acht.zes zegt, iedere dag ophalen maar heb je je methadon nu op want ik meen dat je niet meer bij gebruikte?
Pas op met teveel methadon, vooral in het begin, je hebt niet de tolerantie opgebouwd dus kan een o.d zo op de loer liggen!
Ook oppassen met alcohol, slechte combi die verkeerd kan uitvallen! Hou je haaks en meld het aan je behandelaar!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lias zei:
Ik zit nu op 50mg methadon. Het wordt niet meer verhoogd omdat dit waarschijnlijk een goede dosis is. De trek is minder maar nog wel aanwezig.

Beetje vies wat ik nu ga vertellen;
Mijn drollen zijn zo ontzettend groot waardoor ik steeds uit scheur.
(Bij oplaten gebruik kun je moeilijk poepen.)
Ik gebruik 2x per week laxeer pillen van de kruidvat. Ik krijg geen diaree , enkel aandrang.
Als ik dan moet poepen is het een hel.
Zweet breekt me uit, buik krampen, en zoals ik al zei, de drol is zo groot dat ik uit scheur tot bloedens toe.

Ik eet vezels en drink genoeg.
Wordt dit minder met methadon, of moet ik het hier over hebben met mijn verslavingsarts? Ik ben het vandaag helaas vergeten, ik spreek hem donderdag pas weer.
Klik om te vergroten...
Je kunt om zakjes vragen die je ontlasting wat zachter maakt, je arts weet wel welke, (ben even de naam er van kwijt), door methadon kan je aardig verstopt raken ondanks vezels en water drinken, zat je van de heroïne nooit of minder verstopt? Ik heb het ook gehad en werd snachts misselijk van wakker, erg naar en ziekmakend! Movicolon heten die zakjes btw, schiet me te binnen, succes!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lias,
Hoe is het nu met je?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Misschien een wat lastige vraag maar hoe lang heb je functioneel gebruik volgehouden tijdens IV gebruik?
Klik om te vergroten...
Bijna een jaar.
Ik ben nogal dwangmatige in sommige dingen, zo ook het steeds op tijd kopen, zorgen dat ik alles in huis heb, naalden ect.
Ik spoot mezelf niet plat, net genoeg om me content te voelen.
Altijd een noodvooraad voor het geval dat de post te laat verzonden en of bezorgd zou worden.
Hierdoor zo lang vol gehouden.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
hansje1963 zei:
Je kunt om zakjes vragen die je ontlasting wat zachter maakt, je arts weet wel welke, (ben even de naam er van kwijt), door methadon kan je aardig verstopt raken ondanks vezels en water drinken, zat je van de heroïne nooit of minder verstopt? Ik heb het ook gehad en werd snachts misselijk van wakker, erg naar en ziekmakend! Movicolon heten die zakjes btw, schiet me te binnen, succes!
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb de stomme fout gemaakt om een lekker biertje te drinken samen met methadon 50mg.
Niet bij nagedacht :expressionless:

Ik haal nu 2x per week methadon op, niet meer elke dag omdat ik nu een onderhouds dosering heb.
Ik had dus meerde pillen.
Ik werd s'nachts wakker op de bank met 2 lege biertjes en 3 lege zakjes methadon.

Ik heb dit niet met opzet gedaan.
Geen o.d poging of expres te veel gebruiken vanwege trek ofzo.
Bier+methadon= black out roes.

Verminderd je heroïne tolerantie waneer je alleen methadon gebruikt?
Ik heb heroïne gekocht en dus ook gebruikt, ik merkte niet echt een verschil qua tolerantie.
Misschien dat dat pas na enkele weken verminderd?
Zijn er daarom ook veel overdosisen?

Bedankt voor jullie advies en zorgen!
Mijn excuses voor de eventuele zorgen die u mischien had.:)
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lias zei:
Idd dat onsamenhangend gepraat.
Waarom zouden ze dat doen, naast schade door het roken..
Klik om te vergroten...
Denk idd schade door het roken /Chinezen /basen, ik heb m'n stem weer terug, was ook aardig schor geworden!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ervaren gebruiker zei:
Het lijkt mij als je heroïne spuit dat je het alleen bij bekende haalt en zeker weet dat het goed is.
Om zomaar iets in je aderen te spuiten zonder het zeker te weten lijkt mij eng.
Klik om te vergroten...
Op welk bericht reageer je?
Ik volg het ff niet..:kissingclosed:
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb gister i.p.v 90mg methadon, 50mg genomen, en vandaag 40mg.
Ik wil stoppen met verhogen dus dit is voor mezelf een experiment om te kijken of ik zucht heb naar methadon en minder kan gaan gebruiken.
Ik heb het koud, in mijn lijf zeg maar, ik wordt gewoon niet warm, buikpijn, trillerig , hoofdpijn en een kort lontje.
Wat ik niet had verwacht maar zeer welkom is, is mijn libido. Hihihi, die is wel terug ja.
Kan dat zo snel met alleen wat minder methadon nemen?
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lias zei:
Ik heb gister i.p.v 90mg methadon, 50mg genomen, en vandaag 40mg.
Ik wil stoppen met verhogen dus dit is voor mezelf een experiment om te kijken of ik zucht heb naar methadon en minder kan gaan gebruiken.
Ik heb het koud, in mijn lijf zeg maar, ik wordt gewoon niet warm, buikpijn, trillerig , hoofdpijn en een kort lontje.
Wat ik niet had verwacht maar zeer welkom is, is mijn libido. Hihihi, die is wel terug ja.
Kan dat zo snel met alleen wat minder methadon nemen?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het niet slim is om zoveel in 1x eraf te halen, zulke experimenten leiden meestal tot een terugval, en waarom jezelf pijn doen? Als je een paar weken op die dosering staat ben je er aan gewent, je lichaam heeft een tijd nodig om aan een dosering te wennen, ga Je dat steeds wijzigen dan raakt dat Uit balans en ga je je belabberd voelen en ja, dan komt het libido del weer terug, dat vond ik ook altijd een fijne bijeenkomstigheid na het stoppen van opiaten, bij mij kwam het meestal bij 10 mg terug en na het geheel stoppen in alle heftigheid!! Maar doe jezelf geen onnodig pijn, als je er echt klaar mee bent lijkt t mij beter dat je afbouwt maar dat is natuurlijk aan jou zelf!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
hansje1963 zei:
Ik denk dat het niet slim is om zoveel in 1x eraf te halen, zulke experimenten leiden meestal tot een terugval, en waarom jezelf pijn doen? Als je een paar weken op die dosering staat ben je er aan gewent, je lichaam heeft een tijd nodig om aan een dosering te wennen, ga Je dat steeds wijzigen dan raakt dat Uit balans en ga je je belabberd voelen en ja, dan komt het libido del weer terug, dat vond ik ook altijd een fijne bijeenkomstigheid na het stoppen van opiaten, bij mij kwam het meestal bij 10 mg terug en na het geheel stoppen in alle heftigheid!! Maar doe jezelf geen onnodig pijn, als je er echt klaar mee bent lijkt t mij beter dat je afbouwt maar dat is natuurlijk aan jou zelf!
Klik om te vergroten...
Dank je wel.
Ik heb later op de avond bij genomen zodat Ik in totaal op de normale dosis zat.
Ik kreeg lichaamlijk te veel last, echter wil ik nog steeds afbouwen. Ik wou kijken hoe ik reageerde als ik minder zou nemen.
Ik ga morgen overleggen over het afbouwen/afkickkliniek.
Het liefst wil ik her nog steeds cold turcky doen, maar dat zal in een kliniek moeten aangezien dat te zwaar blijk te zijn.
Ik wil uit wanhoop tijdens afkicken van de flat springen, dus dat is niet handig.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lias zei:
Dank je wel.
Ik heb later op de avond bij genomen zodat Ik in totaal op de normale dosis zat.
Ik kreeg lichaamlijk te veel last, echter wil ik nog steeds afbouwen. Ik wou kijken hoe ik reageerde als ik minder zou nemen.
Ik ga morgen overleggen over het afbouwen/afkickkliniek.
Het liefst wil ik her nog steeds cold turcky doen, maar dat zal in een kliniek moeten aangezien dat te zwaar blijk te zijn.
Ik wil uit wanhoop tijdens afkicken van de flat springen, dus dat is niet handig.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker niet handig maar ook niet nodig! In een kliniek zullen ze het ook afraden om cold Turkey af te gaan kicken, zelf ben ik jaren geleden best wel snel afgebouwd, van 120mg naar 0, dit in stapjes van 10mg per dag tot 50mg en daarna stapjes van 5mg tot 15mg, daarna stapjes van 2.5mg, de eerste echte last ervaarde ik toen ik op 12.5mg kwam, daarvoor ook wel maar in mindere mate. Op zich is het niet zo heel zwaar om af te kicken, ik vind het volhouden nog het zwaarst!! Ook de nazorg laat nogal te wensen over, belangrijk is een goed traject naar werk en dag invulling! Om op het afkicken terug te komen, als je weken /maanden Methadon gebruikt is het niet te doen om cold Turkey te gaan stoppen, ik heb in het begin vaak methadon genomen voor de moeilijke dagen, dus 6/7 dagen methadon met een snelle afbouw na 5/6 dagen maar ook dat werkte op de langere duur niet. Moeilijk!!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
hansje1963 zei:
Dat is zeker niet handig maar ook niet nodig! In een kliniek zullen ze het ook afraden om cold Turkey af te gaan kicken, zelf ben ik jaren geleden best wel snel afgebouwd, van 120mg naar 0, dit in stapjes van 10mg per dag tot 50mg en daarna stapjes van 5mg tot 15mg, daarna stapjes van 2.5mg, de eerste echte last ervaarde ik toen ik op 12.5mg kwam, daarvoor ook wel maar in mindere mate. Op zich is het niet zo heel zwaar om af te kicken, ik vind het volhouden nog het zwaarst!! Ook de nazorg laat nogal te wensen over, belangrijk is een goed traject naar werk en dag invulling! Om op het afkicken terug te komen, als je weken /maanden Methadon gebruikt is het niet te doen om cold Turkey te gaan stoppen, ik heb in het begin vaak methadon genomen voor de moeilijke dagen, dus 6/7 dagen methadon met een snelle afbouw na 5/6 dagen maar ook dat werkte op de langere duur niet. Moeilijk!!
Klik om te vergroten...
Vandaag is de methadon verhoogd naar 100mg.
Ik zie het echt niet zitten om nog maanden hier mee bezig te zijn.
Ik wil er vanaf.
Als ik het alleen kon had ik dat gedaan.
Vandaag heb ik het er over gehad.
Verslavingsarts gaat achter een afkickkliniek aan, waar ik dan in 2 weken ga afkicken.
Ben benieuwd...
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Koekie monster zei:
Vandaag is de methadon verhoogd naar 100mg.
Ik zie het echt niet zitten om nog maanden hier mee bezig te zijn.
Ik wil er vanaf.
Als ik het alleen kon had ik dat gedaan.
Vandaag heb ik het er over gehad.
Verslavingsarts gaat achter een afkickkliniek aan, waar ik dan in 2 weken ga afkicken.
Ben benieuwd...
Klik om te vergroten...
Wellicht kun je met hulp van Suboxone /Subutex de laatste loodjes doen, bespreek het eens met je verslavingsarts, is een goed middel, met name voor de laatste loodjes, ik denk dat je met 100mg nu wel op een stabiele dosering staat, ik heb het dus wel thuis gedaan maar over een (veel) langere periode, je zou het thuis kunnen doen maar dan moet je wel sterk in de schoenen staan en zéker niet bijgebruiken, ook niet een keertje!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
hansje1963 zei:
Wellicht kun je met hulp van Suboxone /Subutex de laatste loodjes doen, bespreek het eens met je verslavingsarts, is een goed middel, met name voor de laatste loodjes, ik denk dat je met 100mg nu wel op een stabiele dosering staat, ik heb het dus wel thuis gedaan maar over een (veel) langere periode, je zou het thuis kunnen doen maar dan moet je wel sterk in de schoenen staan en zéker niet bijgebruiken, ook niet een keertje!
Klik om te vergroten...
Ik zit nu idd vast op 100mg onderhouds dosis.
Nu afwachten hoe snel ik naar een kliniek kan.
Ik wil er nog steeds zo snel mogelijk van af.
Ik wil niet meer thuis klooien met methadon en af en toe de verleiding niet weer staan en toch gebruiken.
Ik wil ervanf, klaar, basta, optiefen aufrauzen, weg ermee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."