Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang om in Amsterdam heroïne te kopen

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

175 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het verlies van een partner, een ritueel, een vaste plaats waar je jarenlang geregeld naartoe ging, dit alles brengt een rouwperiode met zich mee.
Zo ook een periode van in praktijk verslaafd zijn, en het In deze scene overeind zien te blijven, en de "jacht om te scoren". Dat was alleen al een halve dagtaak...heel herkenbaar!
Neem daarvoor dus die tijd.
(Moet natuurlijk geen jaren duren)
Toen ik de kliniek in ging, heb ik met een ritueel de avond van te voren mij nog eens één keer vol laten lopen met bier.
En toen...dat dus niet meer.
De rouwperiode duurde een maand of twee, en...ziedaar! dan heb je ineens veel tijd over!
De tijd dien je anders nodig had, om je verslaving te onderhouden, die moet je dus een andere invulling gaan geven, dit viel mij destijds beslist niet mee..

Respect, voor dat afkicken zoals jij dit gedaan hebt!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Het verlies van een partner, een ritueel, een vaste plaats waar je jarenlang geregeld naartoe ging, dit alles brengt een rouwperiode met zich mee.
Zo ook een periode van in praktijk verslaafd zijn, en het In deze scene overeind zien te blijven, en de "jacht om te scoren". Dat was alleen al een halve dagtaak...heel herkenbaar!
Neem daarvoor dus die tijd.
(Moet natuurlijk geen jaren duren)
Toen ik de kliniek in ging, heb ik met een ritueel de avond van te voren mij nog eens één keer vol laten lopen met bier.
En toen...dat dus niet meer.
De rouwperiode duurde een maand of twee, en...ziedaar! dan heb je ineens veel tijd over!
De tijd dien je anders nodig had, om je verslaving te onderhouden, die moet je dus een andere invulling gaan geven, dit viel mij destijds beslist niet mee..

Respect, voor dat afkicken zoals jij dit gedaan hebt!
Klik om te vergroten...
Dank je wel!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Lias,
Ik denk dat 30mg methadon in principe voldoende zou zijn maar ik weet niet hoeveel je per dag gebruikte? Met Buprenorfine zijn ze voorzichtig gezien dat geshot kan worden, mits het Suboxone is want daar zit Naloxone in zodat de buprenorfine niet geshot kan worden.
Je moet er ook een beetje rekening mee houden dat de methadon goed in je systeem moet gaan zitten, gezien je stuiptrekkingen hebt is de dosering misschien wat laag? Je zult straks idd tijd over hebben en dan kan de verveling toe slaan, gevaarlijk! Kijk na de afkick of je kunt gaan sporten of vrijwilligers werk, ik vind het leuk dat je af en toe een update plaatst, van de meeste hoor je niets meer maar dat uiteraard aan hunzelf, er zijn hier genoeg mensen die goede tips kunnen geven en ons kent ons hé! Hou vol en héél veel succes!!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ps, Naltrexon is een goede zuchtremmer tegen de ”trek", ik heb dat in het verleden ook gebruikt maar ik kreeg er nare bijwerkingen van maar ook dat verschilt van persoon tot persoon, als je de methadon niet lang neemt kan de afkick daarvan meevallen, na jaren gebruik is dat idd erg zwaar dus misschien is een korte methadon kuur bij jou beter van pas maar dat zal de arts wel in kunnen schatten, is het een verslavingsarts of de huisarts geworden? Sterkte.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Campral is óók een goed medicijn tegen ",zucht" (alleen op recept)
Ik ben in ieder geval benieuwd hoe het verder met je verlopen zal
Geef nooit op
Laat die rotzooi het niet van je winnen
Het eerste loodzware begin heb je al met succes doorstaan!
Het zou toch doodzonde zijn, als je terugvalt en je weer opnieuw de afkick moet gaan maken!
Vooral die laatste zin heeft mij er goed doorheen geholpen en .....nog steeds.
Zwakke momenten zullen zo af en toe blijven komen..en deze mogen niet winnen!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
hansje1963 zei:
Hoi Lias,
Ik denk dat 30mg methadon in principe voldoende zou zijn maar ik weet niet hoeveel je per dag gebruikte? Met Buprenorfine zijn ze voorzichtig gezien dat geshot kan worden, mits het Suboxone is want daar zit Naloxone in zodat de buprenorfine niet geshot kan worden.
Je moet er ook een beetje rekening mee houden dat de methadon goed in je systeem moet gaan zitten, gezien je stuiptrekkingen hebt is de dosering misschien wat laag? Je zult straks idd tijd over hebben en dan kan de verveling toe slaan, gevaarlijk! Kijk na de afkick of je kunt gaan sporten of vrijwilligers werk, ik vind het leuk dat je af en toe een update plaatst, van de meeste hoor je niets meer maar dat uiteraard aan hunzelf, er zijn hier genoeg mensen die goede tips kunnen geven en ons kent ons hé! Hou vol en héél veel succes!!
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte soms 2 gram op 1 dag.
Ik was idd aan het kijken voor vrijwilligerswerk. Ik dacht aan eenzame ouderen.
Natuurlijk plaats ik af en toe een update!
Ondanks dat jullie vreemde zijn, ontvang ik veel steun van jullie.
Het zijn Mischien maar woorden op een forum, maar ik heb er echt heel veel aan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Naltrexon is ook een opiaten antagonist.
Heeft al velen het leven gered bij een od.
Van methadon is niet direct te zeggen hoeveel je moet hebben als je overschakelt op dit middel.
Weet ik ook niet,, de verslavings arts deze berekent het exact.
Doodziek was ik van de Oxcycontin.v(pijnstilling)
Met methadon was ik in 10 minuten die ziekte verschijnselen kwijt.
Zonder pijnstillers kan ik niet eens meer lopen ....maar, de neurochirurg is al in beeld.
Als ik van die rugpijn af ben, dan zou het mooi zijn om ook dat laatste opiaat af te bouwen...
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
hansje1963 zei:
Ps, Naltrexon is een goede zuchtremmer tegen de ”trek", ik heb dat in het verleden ook gebruikt maar ik kreeg er nare bijwerkingen van maar ook dat verschilt van persoon tot persoon, als je de methadon niet lang neemt kan de afkick daarvan meevallen, na jaren gebruik is dat idd erg zwaar dus misschien is een korte methadon kuur bij jou beter van pas maar dat zal de arts wel in kunnen schatten, is het een verslavingsarts of de huisarts geworden? Sterkte.
Klik om te vergroten...
Het is een verslavingsarts.
Ik zie hem maandag weer.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Legio Patria Nostra zei:
Campral is óók een goed medicijn tegen ",zucht" (alleen op recept)
Ik ben in ieder geval benieuwd hoe het verder met je verlopen zal
Geef nooit op
Laat die rotzooi het niet van je winnen
Het eerste loodzware begin heb je al met succes doorstaan!
Het zou toch doodzonde zijn, als je terugvalt en je weer opnieuw de afkick moet gaan maken!
Vooral die laatste zin heeft mij er goed doorheen geholpen en .....nog steeds.
Zwakke momenten zullen zo af en toe blijven komen..en deze mogen niet winnen!
Klik om te vergroten...
Ik heb het momenteel moeilijk.
De trek, en behoefte om te verdoven zijn erg sterk aanwezig.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi Lias, die trek is normaal hé, probeer wat afleiding te zoeken en het niet uit te zitten! Eerlijk gezegd vind ik 30mg methadon wat weinig als je 2 gram per dag gebruikt.
Misschien overleg met je verslavingsarts? Als de dosering iets te laag is kan je flinke trek gaan ervaren wat het alleen moeilijker voor je maakt... Ik ben destijds ook in een verzorgingshuis gaan werken en kon daar enorm veel uithalen, was bezig en de mensjes waren blij dat er iemand was voor een praatje en een wandeling! Maar richt je eerst op het clean worden /blijven, het is een grote stap met veel onzekerheden maar je krijgt er zoveel voor terug! Zet m op!!
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sport is een goede afleiding. Waarschijnlijk is dit het laatste waar je nu aan denk en wil/kan doen. Maar eens je de eerste stap zet (zwemmen, krachttraining, lopen,...) Is de tweede zo gezet. En daarmee maak je ook dopamine aan. Sport is ook verslavend. :) En gezonder
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
hansje1963 zei:
Hoi Lias, die trek is normaal hé, probeer wat afleiding te zoeken en het niet uit te zitten! Eerlijk gezegd vind ik 30mg methadon wat weinig als je 2 gram per dag gebruikt.
Misschien overleg met je verslavingsarts? Als de dosering iets te laag is kan je flinke trek gaan ervaren wat het alleen moeilijker voor je maakt... Ik ben destijds ook in een verzorgingshuis gaan werken en kon daar enorm veel uithalen, was bezig en de mensjes waren blij dat er iemand was voor een praatje en een wandeling! Maar richt je eerst op het clean worden /blijven, het is een grote stap met veel onzekerheden maar je krijgt er zoveel voor terug! Zet m op!!
Klik om te vergroten...
De arts wilt juist dat ik iets merk van het afkicken. Hij wilt het me expres niet te makkelijk maken.
Ik vrees alleen een terugval hierdoor.
Ik zal het maandag aan geven.
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lias zei:
De arts wilt juist dat ik iets merk van het afkicken. Hij wilt het me expres niet te makkelijk maken.
Ik vrees alleen een terugval hierdoor.
Ik zal het maandag aan geven.
Klik om te vergroten...
Iets merk is licht uitgedrukt. De 'minste' ontwenningsverschijnselen zijn 100* erger dan de griep...medicatie is het enige die dit iets kan verlichten. Ik twijfel aan je arts..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mee eens.
Voor ieder mens is de beleving van de afkickverschijnselen anders.
Wat voor de een draaglijk is, is ditzelfde voor een ander dus niet, en dreigt het gevaar van een terugval.
Een goede arts is in deze zeeeer belangrijk, en goede gesprekken daarmee óók.
Ik vind 30 mg zelf, maar ja, wat weet ik ervan, erg, erg laag.
Ik heb iemand gesproken met ongeveer dezelfde gebruikers dosis, en deze man kreeg 120 mg methadon, plus 3 x 25 mg Nozinan. Andere koek, nietwaar.
Minder methadon heeft als voordeel dat je straks minder kwijt moet gaan raken, logisch, en Nozinan is een zeer sterk kalmerend middel waarvan ik zelf zeg nee dank u...
Een beetje afkick verschijnselen voelen, dat zal je misschien straks er van weerhouden om opnieuw met die rotzooi te beginnen .
Maar dat moet niet te zwaar zijn.
Dat moet de arts beslist inzien. Anders moet hij een baantje nemen Als onkruid wieder of zo.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat de arts het zo "aan wil kijken " maar het lijkt me verstandig dat je het gesprek hoerover aan gaat, het is zeker niet de bedoeling dat je met vette trek rond blijft lopen en een terugval op de loer ligt! Ik denk dat je beter van een goede dosering af kunt gaan bouwen en er dan maar iets langer over doen dan terugvallen en steeds weer overnieuw beginnen.... Jezelf te laag in laten stellen heeft geen nut, beter is het proberen het in 1x goed te doen wat op zich al moeilijk genoeg is, zelf heb ik ook zo lopen modderen en weet er dus ook alles van, neem je tijd er voor en forceer het niet! Een goede vrrslavingsarts kan je hier goed mee helpen, en je wensen duidelijk aangeven, succes nogmaals!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja, helaas heb ik een terugval gehad.
Ik heb via via toch contact kunnen krijgen met een dealer.
Sinds vanmiddag 1.5g gebruikt. Het is nu al op.
De trek was te groot.
Ik ben zo gewent om te verdoven, alles komt op me af.
Ik viel in een diepe gat.
De verleiding was te groot.

...
:pensive:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lias zei:
Mja, helaas heb ik een terugval gehad.
Ik heb via via toch contact kunnen krijgen met een dealer.
Sinds vanmiddag 1.5g gebruikt. Het is nu al op.
De trek was te groot.
Ik ben zo gewent om te verdoven, alles komt op me af.
Ik viel in een diepe gat.
De verleiding was te groot.

...
:pensive:
Klik om te vergroten...
Jammer. Maar houd je doel voor ogen. Als je wil veranderen dan zal je door de shit heen moeten gaan. Focus niet op het stoppen. Maar zie het stoppen als een training in wilskracht. Iedereen heeft lessen te leren. Mediteer er op wat je kan leren uit deze situatie en waarom het leven jou deze les geeft. Als je wil leren dan heb je hier lesmateriaal.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amfitamientje Power zei:
Ik ben cols turkey gestopt als minderjarige dakloze hoer. Ik zag de ene na de andere de pijp uit gaan. Ik heb een week of 2 weken gebivakkeerd op station Maastricht.
Klik om te vergroten...

20191006_031221.jpg Maja @Lias leuk is anders....


Dus als ik het goed begrijp ben je dus omgebouwd van man naar vrouw omdat je jezelf niet kon vinden in het geslacht dat je was, en je bent zwaar verslaafd aan de speed. En was je cold turkey afgekickt toen je een minderjarige dakloze hoer was op het station van Maastricht?

Ik dacht dat ik een zwaar leven had gehad..
Maar dat klinkt allemaal niet zo best.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat ontzettend kut om dit te moeten lezen.
Wat jammer. Al was haast Een terugval niet te vermijden. Je krijgt domweg te weinig medicatie! Dat werkt zo dus niet...
Probeer om niet te hard te zijn voor jezelf.
Dit zat er gewoon aan te komen.
Ik leg in dit geval de schuld bij de arts, die je nu hebt.
Vertrouw je deze arts nu nog genoeg, om met deze door te kunnen gaan?
Erg belangrijk!!
Zo niet, wacht niet te lang, en vraag een andere.
Heb je trouwens nagedacht over een klinische opname, om in een veilige omgeving dit enorme gevecht te kunnen winnen? Met, en tussen mensen, die weten wat het is, om tegen dit soort verslavingen met succes te kunnen strijden?
Vond ik erg belangrijk.
Als je er helemaal alleen voorstaat, dan is dit gevecht nog veel, veel zwaarder!
Houd het hoofd omhoog, en denk goed na, wat de beste methode voor je is!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop dat hij okee is, maak me een beetje ongerust... Er is zeker niemand die hem kent in het echt en even kan checken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."