#1
Het lijkt me inderdaad raadzaam om eventjes met een arts te gaan praten, kun je alleen maar voordeel uithalen.
,

BenzoDizzy1990 zei:Bedankt voor alle reacties.
Ik heb vannacht besloten dat ik acuut stop. Dus dit wordt mijn eerste dag zonder Oxycodon.
Vooralsnog vallen de afkickverschijnselen wel mee. Natuurlijk zal het nog wel even erger worden maar idd gewoon doorbijten.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."