#1
Ik snap er ook niets van. Misschien hebben ze gewoon een lolletje gemaakt, maar ben slecht in het ontcijferen van grappen.
Misschien ben ik ook gewoon te oud. Te oud voor drugs, te oud voor alcohol.
Durf ook in café niet aan te geven dat ik aan mijn eerste biertje moet beginnen.
Sorry maar ik snap ook niets van je verhaal/motivatie. Je bent 51 en nog nooit geblowd maar wil dat wel. Zelfs nog geen biertje in een café gedronken omdat je niet durft aan geven dat het je eerste zou zijn. Ten eerste gaat niemand dat wat aan en je kan ook een biertje in supermarkt halen. En een goeie coffeeshop adviseert je gewoon. Op m'n 14de rookte ik altijd Ketama Gold en nu op m'n 54ste heb ik gevraagd wat vergelijkbaar is. Hoewel ik weet dat niets dat is want THC-gehalte is 3x hoger geworden in iig wiet maar van de de Super Polm hash werd ik stoned ipv high.Ik snap er ook niets van. Misschien hebben ze gewoon een lolletje gemaakt, maar ben slecht in het ontcijferen van grappen.
Misschien ben ik ook gewoon te oud. Te oud voor drugs, te oud voor alcohol.
Durf ook in café niet aan te geven dat ik aan mijn eerste biertje moet beginnen.
Maar what's the story? 51 jaar en nog nooit wat gebruikt.. waarom wil je dat nu dan wel? Daar ben ik echt benieuwd naar. Want ik geloof op zich wel in een verslavingsgevoelige persoonlijkheid.. dit topic ging uiteindelijk of men wel of niet veilig eens heroïne kon gebruiken en da's voor ieder anders.. ook met middelen die niet snel een lichamelijke afhankelijkheid geven. Ik ben nieuw hier dus weet niet of ik een eventuele reactie terug kan vinden. Maar ik zou zeggen: zoek een andere coffeeshop waar ze niet discrimineren of raar tegen je doen en als je zelfs nog nooit alcohol op hebt doe dan thuis een biertje drinken en ga niet in de kroeg aankondigen dat het je eerste is. Dan willen mensen altijd plagen 😉