#1
Ik denk niet dat het heel grote problemen gaat opleveren, maar gezien je huidige situatie kan dat wellicht wel wat meer benadrukt worden. Ik denk dat je dat zelf ook een beetje moet aanvoelen. Lichamelijk gezien kun je er zo mee stoppen. Ook psychisch. Maar vanwege de ontwenning van de tramadol ligt dat mogelijk iets anders.Even tellen de laatste dagen zijn een puinhoop. Ik keer even terug van laatste inname naar 1ste inname. Dus, dinsdag gisteravond 20.00u 1mg lorazepam en gisterochtend 09.30u 1mg lozazepam. Maandagavond 0.5mg alprazolam
De huisarts wou mij dagelijks op 2mg lorazepam zetten voor 5 dagen en dan stop. Volgens mij ga ik dan terug last hebben van ontwenning. Als ik nu al wat kan afbouwen zal dit toch best meevallen want ik ben sowieso al wat gevoelig aan dat soort medicatie en neem ze liefst zo min mogelijk. Nu mijn energie en algemene toestand wat beter word lijkt mij dat wel het moment om af te bouwen zonder nog meer onnodige ontwenning of problemen op te roepen. Ik neem het ook nog geen weken ofzo gaat hier om 3 innames. Als ik ongelijk ik heb zeker zeggen maar lijkt mij wel een goed plan.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje dat het nu snel gaat maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn metabolisme. Ik ben zo'n harry die 3 borden eet zonder 1 kilo aan te komen. Of van een dubbele longontsteking al na enkele dagen het ziekenhuis uit ben. Ik moet gewoon vooruit. Geen haar op mijn lijf die nog als een gek wil liggen afzien door middelen.