#1
Is het niet verstandig om, in overleg met je arts, tijdelijk je ontwenning te staken en dit na de feestdagen op te pakken? Dan begint het 'feestje' wel weer opnieuw, maar kun je deze periode enigszins doorkomen. Wellicht dat het ook goed is om je vrouw mee te nemen naar de arts, om zo enig begrip vanuit de medische kant te kunnen creëren.
Dat is geen optie voor mij of de huisarts. Ik wil geen hoge doseringen slikken om me goed te voelen en na een week opnieuw door deze hell. Maar heb het gevoel niet te redden continue alleen in bed amper kunnen eten of slapen. Men hoofd zegt continue spoed bellen en binnen gaan crisisopname maar dan blijft mijn vrouw achter met de kids en ze moet morgen nog werken. Word helemaal gek van dit wat een hell. 😣