#1
Kutzooi allemaal . M'n vrouw wil niet meer met me praten en heeft liever dat ik ook niet tegen de kids praat. Nieuwjaar voor de deur en ga niet eens met manieren kunnen tafelen, cadeatjes uitdelen of mijn vuurwerk opsteken. Geraak niet verder dan de bank of bed. Zo beschamend en rot. Al veel gedacht om via spoed aan te melden voor de Epsi. Kan het zo niet meer aan 😔.