#1
Mooie tips Rara, denk dat Pnc en zijn vrouw daar wel wat aan hebben.
En fijn weer van je gehoord te hebben Pnc, want onbedoelt leef ik toch erg mee. Dus bedankt voor de update. Kan me zo goed voorstellen dat je vrouw moedeloos wordt of is, in dit soort situaties lijkt t inderdaad alsof het nooit meer beter wordt. Zelf vond ik altijd het meest vernijnige dat het nog eens in golven gaat. Zo kun je s ochtends je opeens iets beter voelen wat je doet denken dat t eind eindelijk in zicht is omdat later op de dag opeens in te storten en weer veel zieker te zijn. Dat maakt t allemaal dubbel moedeloos. Maar, er komt een eind aan, echt waar. Nu weten jullie dit natuurlijk ook wel, zeker je vrouw. Maar wanneer t maar door blijft gaan dan bekruipt t gevoel je dat dit schijnbaar toch niet zo is. Eens te meer bewijst dit verhaal maar weer eens wat voor een rotzooi methadon is. Toch, nu de eerste 2 weken voorbij zijn is de grootste stap gezet. Denk dat je toch langzamerhadn verbetering zult zien optreden, ookal gaat t tergend langzaam.
Een goede tip die mij altijd erg hielp is veel douchen. Het douchen op zich is erg lekker, het verwant je hele lichaam want de kou lijkt bij afkicken wel diep in je botten te zitten. En tevens voel je je ook een stukje beter na t douchen. Een arts vertelde me eens dat douchen je porien schoon spoelt en dat dat maakt dat je je beter voelt. Dus, dagelijks een lekkere lange douche is aan te raden, (gewoon een stoel onder de douche zetten).
Zoals Rara ook zei, is het misschien goed om toch nog contact op te nemen met Minoya. Baat t niet dan schaadt t ook niet.
Heel, heeeeeel veel succes gewenst, jij en je vrouw.
En fijn weer van je gehoord te hebben Pnc, want onbedoelt leef ik toch erg mee. Dus bedankt voor de update. Kan me zo goed voorstellen dat je vrouw moedeloos wordt of is, in dit soort situaties lijkt t inderdaad alsof het nooit meer beter wordt. Zelf vond ik altijd het meest vernijnige dat het nog eens in golven gaat. Zo kun je s ochtends je opeens iets beter voelen wat je doet denken dat t eind eindelijk in zicht is omdat later op de dag opeens in te storten en weer veel zieker te zijn. Dat maakt t allemaal dubbel moedeloos. Maar, er komt een eind aan, echt waar. Nu weten jullie dit natuurlijk ook wel, zeker je vrouw. Maar wanneer t maar door blijft gaan dan bekruipt t gevoel je dat dit schijnbaar toch niet zo is. Eens te meer bewijst dit verhaal maar weer eens wat voor een rotzooi methadon is. Toch, nu de eerste 2 weken voorbij zijn is de grootste stap gezet. Denk dat je toch langzamerhadn verbetering zult zien optreden, ookal gaat t tergend langzaam.
Een goede tip die mij altijd erg hielp is veel douchen. Het douchen op zich is erg lekker, het verwant je hele lichaam want de kou lijkt bij afkicken wel diep in je botten te zitten. En tevens voel je je ook een stukje beter na t douchen. Een arts vertelde me eens dat douchen je porien schoon spoelt en dat dat maakt dat je je beter voelt. Dus, dagelijks een lekkere lange douche is aan te raden, (gewoon een stoel onder de douche zetten).
Zoals Rara ook zei, is het misschien goed om toch nog contact op te nemen met Minoya. Baat t niet dan schaadt t ook niet.
Heel, heeeeeel veel succes gewenst, jij en je vrouw.
