Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi....ben als eerst benieuwd hoe het met haar gaat nu....Ik ben 41....op mijn 23ste ongeveer ben ik cold turkey gegaan in het oude Blokhuispoort . Huis van bewaring. Ik had zwaar gebruikt. Heroïne Methadon en de rest...zat bij de arts op vrijdag. Ze zei we gaan je methadon afbouwen en je valium...Ik zei : Geen uitstel van executie! Ik was adhd patiënt 1ste klas. Ze pakte mijn hand en zei: Dat mag niet Richard. Ik moest handtekening zetten. Voor mijn eigen leven. 18 Dagen hell Dat was de eerste keer. Ik ben er een hele tijd van afgeweest. In totaal 8 keer er dwars door heen. Geloof het of niet ik had een goede baan....Er staat een mooi klein geel autootje voor. Toch laatst 3 week gerookt weer op de methadon . 1 jaar van 100 naar 20 Mg....Ik ben net terug uit een kliniek. Dit is dag 9 zonder. Ik zal eerlijk zijn alleen clonidine helpt. 4 keer daags voor 2 week. Ik slaapte de afkick voor deze 38 dagen amper tot niet. Vannacht 3.5 uur geslapen ..JE MOET ER GEWOON DWARS DOOR HEEN. pammetjes maken het alleen maar erger!!!! Als iemand wat wil weten nog . Vraag maar raak."
"Acidfreakx zei: Pff, zit nu ondertussen op dag 8 van de afkick en ik heb echt zo een zin he. ben de hele tijd aan het vechten tegen mezelf en dat lukt nu beter dan de andere keren precies. Dit weekend is er een kameraad langs gekomen zodat ik eindelijk iets kon eten, hebben samen gerookt en hij heeft eentje achter gelaten zodat ik de dag erna nog had en heb me even beter gevoeld en zelfs 7 uren geslapen 2 nachten achtereen maar nu ben ik weer rotslecht he. Ik kan ook enkel droge rijst met kruiden eten aangezien ik zelfs geen geld meer heb om mijn was te doen of wc papier te kopen aangezien de klote apotheker mijn laatste geld eiste en niet wou wachten tot volgende maand terwijl ik daar al 2 jaar ging Ik hoop echt dat ik het volhoud maar ik vrees ervoor, is het misschien beter om terug een beetje heroine te gaan halen en dan daar van af te kicken? ik weet dat ik dan 2 weken afkick vergooi aangezien ik pas volgende maand terug cash heb. wat kan ik het best doen? de rit uitzitten of wat ik voorstel? ik heb het altijd uitgezeten daarom dat ik dit vraag. Klik om te vergroten..."
"Dat was je kans. Als je in dag 15 zit. Komt de periode slecht eten. Wees blij dat je er wat rijst door kan krijgen. En ik bedoel ik zit er ook midden in nu op dag 9 . Ik heb buiten de wsnp om alles zelf moeten betalen...rechter stuurde me weg. Als ik dit hier eerder had gelezen had ik je pakken noodles opgestuurd.Je moet er gewoon door heen Niks helpt. Ook opvangen er dope Dat kan je dan amper nog betalen . Buiten het feit dat je je nog langer straft. Bikkelharde confrontatie. ....vieze troep"