#1
ja 2268000 verslaafdenZo das echt veel! Ik ben slecht in rekenen maar er wonen 81 miljoen mensen in Iran dus dat zijn een hele hoop verslaafden.
ja 2268000 verslaafdenZo das echt veel! Ik ben slecht in rekenen maar er wonen 81 miljoen mensen in Iran dus dat zijn een hele hoop verslaafden.
Ik ga nu even mierenneuken hoor, gewoon omdat het kan en vat het vooral niet persoonlijk opja 2268000 verslaafden![]()
@Mercedesz . Zoals @acht.zes zegt geneest Opium niet. Het haalt idd symptomen en pijn van een ziekte tijdelijk weg. Zodra je stopt met de opium voel je je weer net zo ziek. Net als een paracetamollejte eigenlijk, haalt pijn weg maar geneest niet.
Ook cannabis (sorry voor de believers) is nooit van bewezen dat het geneest, geen kanker en geen andere aandoeningen. Het dempt symptomen. Maar er is ook geen bewijs van dat cannabis NIET zou genezen en dat bewijs is er van opium wel.
Wel kan wiet-olie (of cbd dat weet ik ff niet meer) een epileptische aanval sneller doen stoppen. Daar is bewijs van. Toch geneest het niet de epilepsie zelf. Zo is dat met opium vergelijkbaar.
Yeah rigt man. Cannabis is bedoeld voor kankerpatienten hun eetlust. Eerder tegen pijn hoor. Dan nog GENEEST cannabis niet. Sure.. enne check je feiten, paracetamol werkt niet bloedverdunnend. Datdoet aspirine wel. Alleen als je meer als 4 gram paracetamol zou nemen KAN het invloed hebben op bloedverdunnende medicijnen. Waar haal jij je “wijsheid” vandaan?Lieve Dunne! Cannabis is meer bedoeld om eetlust op te wekken bij kankerpatiënt na een chemoEn dat paracetamollejte is eigenlijk bloedverdunner dus lichaam kan makkelijker afval stoffen in je lichaam verwerken. Vraag me af waar jij je wijsheid vandaan haalt?
Ik vraag me af waar jij je 'wijsheid' vandaan haalt. Paracetamol is geen bloedverdunner, en helpt niet met de verwerking van afvalstoffen.En dat paracetamollejte is eigenlijk bloedverdunner dus lichaam kan makkelijker afval stoffen in je lichaam verwerken. V
Het is inderdaad jammer van de opiumhigh imo om het te combineren met iets anders. Juist omdat de high zo subtiel is. Tenzij je jezelf misschien helemaal lam rookt (met opium)zeker als je het combineert met iets anders, wat ik niet aanraad, overigens(hoewel ik dat nu wel gedaan heb)
Waarom roken? Opium thee is pas inspirerend zoals eerder gezegd over opium. Maar gewoon in de thee gooien de gewenste dosering met theezakje/smaak naar keuze en effecten na 30-40 minuten maximaal : ontspannen, euforisch en vooral in (lucide achtige) droom heerlijk fantaseren / hallucinaties.. Herinner me het nog steeds goed met vriendin tijdje terug.
Gelukkig kan ik er niet bij had het anders wel vaker gedaan als die 3-5x.
Hallo ik heb een vraagIk heb een aantal keer ruwe opium gerookt; eenmaal puur (weet de afwegingen niet meer helaas) en een keer in een zogenoemde 'temple bomb' (een beetje opium omhuld met hasj). En beide keren ook in combinatie met alcohol en ik kan zeggen dat het een hele fijne en dromerige high is. Opium en alcohol combineert heel lekker, maar ik zal het niet aanraden om meteen te proberen.
Opium is zeker recreatief bruikbaar maar je moet je eigen grenzen goed kennen, zeker als je het combineert met iets anders, wat ik niet aanraad, overigens(hoewel ik dat nu wel gedaan heb)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."