Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenmalig gebruik oxycodon dosering.

Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

52 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet nog wel goed dat ik een 80mg Oxycontin op folie heb gerookt en ik voelde me als een embryo in me moeders lichaam ,dik nodden en intens high als bij bruin.
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Thnx Billnye..
Oke echt precies de zelfde dus van het zelfde merk ook ?
Want ik had net een nieuwe post gemaakt met de vraag of iemand het wist maar kreeg als reactie dat deze dus de langwerkende waren 🙈🙈
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Makkelijk he die reiswagen tabletjes?




Ssst


Een goede nacht toegewenst!
Klik om te vergroten...
Zeker 😄 en dit forum ook hoop gelezen en te weten gekomen over allerlei soorten drugs.
Zonder die pilletjes had ik het zoizo niet aangedurfd 😅🙈

Dank je jij ook alvast 😴
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lieve mensen ik kom er echt niet uit online mischien dat jullie het wel weten aangezien de vorige keer ik er dus geen drol van merkte het gaat om de linker g.l zou dit nou toch de verlengde afgifte zijn geweest dan ?
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bibi1978 zei:
Lieve mensen ik kom er echt niet uit online mischien dat jullie het wel weten aangezien de vorige keer ik er dus geen drol van merkte het gaat om de linker g.l zou dit nou toch de verlengde afgifte zijn geweest dan ?
Klik om te vergroten...
dat zijn de snel werkende dat zijn de zelfde die ik van de dokter kreeg die hoef je niet t kauwen wel apart dat je er niks van merkte zou toch wel moeten misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bibi1978 zei:
Thnx Billnye..
Oke echt precies de zelfde dus van het zelfde merk ook ?
Want ik had net een nieuwe post gemaakt met de vraag of iemand het wist maar kreeg als reactie dat deze dus de langwerkende waren 🙈🙈
Klik om te vergroten...
ja dat zijn die blauwe pillen die zijn echt precies de zelfde die ik ook heb dat zijn de kort werkende 5mg dus daar zit geen vertraging op dus die zou je binnen 15 min moeten voelen bij mij de eerste keer toen ik er 2 van nam was ik wel redelijk high en ik ben een man van 186 en 100 kilo dus misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen ik zou ook niet weten waarom je er niks van voelde want met dit soort pillen maakt een leege maag of iet in die richting echt niet uit
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf altijd snelwerkende oxycodon capsules van 5MG, bij de 30MG begin ik altijd wel te nodden met een euforisch gevoel.
Ik moet wel zeggen, na 2 weken bijna elke dag meer dan 30MG oxycodon (gemixt met Tramadol & Oxazepam) ga je dit wel voelen als je gaat stoppen, ik slaap al een week bijna niet meer.
Gelukkig heb ik nog benzo's, die helpen me altijd om bijna geen afkick verschijnselen te voelen.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chief_Slime zei:
Ik heb zelf altijd snelwerkende oxycodon capsules van 5MG, bij de 30MG begin ik altijd wel te nodden met een euforisch gevoel.
Ik moet wel zeggen, na 2 weken bijna elke dag meer dan 30MG oxycodon (gemixt met Tramadol & Oxazepam) ga je dit wel voelen als je gaat stoppen, ik slaap al een week bijna niet meer.
Gelukkig heb ik nog benzo's, die helpen me altijd om bijna geen afkick verschijnselen te voelen.
Klik om te vergroten...
wat voor benzos gebruik je tegen de afkick verschijnselen ?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#15
billnye zei:
wat voor benzos gebruik je tegen de afkick verschijnselen ?
Klik om te vergroten...
Op dit moment alleen Oxazepam, dit gebruik ik dan ook niet om high te worden maar echt voor waar het bedoeld voor is. Afkickverschijnselen en betere slaap. Heb net wel voor het eerst "Bromazolam" besteld, aangezien dit legaal te bestellen is. Ben benieuwd wat het voor effect gaat geven, ik hoop dat het op Alprazolam lijkt, dan heb ik nooit meer Oxazepam nodig :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chief_Slime zei:
Op dit moment alleen Oxazepam, dit gebruik ik dan ook niet om high te worden maar echt voor waar het bedoeld voor is. Afkickverschijnselen en betere slaap. Heb net wel voor het eerst "Bromazolam" besteld, aangezien dit legaal te bestellen is. Ben benieuwd wat het voor effect gaat geven, ik hoop dat het op Alprazolam lijkt, dan heb ik nooit meer Oxazepam nodig :P
Klik om te vergroten...
ik ben gestopt met oxy na het een jaar gekregen te hebben van een arts maar ik heb het op kratom gedaan dat werkte ook goed maar hoe werkt het met oxazepam haalt het alle afkick verschijnselen weg en hoeveel neem je om er geen last van t hebben de helen dag ?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#17
billnye zei:
ik ben gestopt met oxy na het een jaar gekregen te hebben van een arts maar ik heb het op kratom gedaan dat werkte ook goed maar hoe werkt het met oxazepam haalt het alle afkick verschijnselen weg en hoeveel neem je om er geen last van t hebben de helen dag ?
Klik om te vergroten...
Op dit moment zit ik op 30MG oxazepam per dag, dit helpt vooral tegen het zweten door het stoppen met oxy, en ik heb geen onrustige benen meer.
Tegen de verkoudheidssymptonen werkt het niet, moet ik wel zeggen.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny46 zei:
25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie .
Klik om te vergroten...
zelfs de retards als je ze fijn kauwt werken ze even goed als de instant
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chief_Slime zei:
Op dit moment zit ik op 30MG oxazepam per dag, dit helpt vooral tegen het zweten door het stoppen met oxy
Klik om te vergroten...
helpt het ook tegen de rest zoals het niet slapen en de griep klachten
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bibi1978 zei:
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺
Klik om te vergroten...
25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."