Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc omschrijf ik als.....

Xtc omschrijf ik als.....

63 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
BoBoLid
01-01-2024, 00:00
#1
eigen :openmouth: wereld
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
innerpeace, innerfreedom, outerspace
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik voel me geweldig!
of
godver wat is het mooi hier!
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
gisteren voor t eerst MDMA gebruikt...WOW!
:wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#4
van_veen456 zei:
ik voel me geweldig!
of
godver wat is het mooi hier!
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
gisteren voor t eerst MDMA gebruikt...WOW!
:wave:
Klik om te vergroten...

geweldig he,de 1e keer! :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
dallandra zei:
van_veen456 zei:
ik voel me geweldig!
of
godver wat is het mooi hier!
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
gisteren voor t eerst MDMA gebruikt...WOW!
:wave:
Klik om te vergroten...

geweldig he,de 1e keer! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
idd,hou die nacht in je gedachten kerel,zo gaat ut bijna nooit meer zijn :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet nog goed dat ik jaren geleden op een bankje in het zonnetje heerlijk zat te genieten van de tikkels, en dat ik het toen ineen keer omschreef als een bom die in me ontplofte waar allemaal bloemetjes uitkwamen. De mensen die erbij waren en het niet hadden gedaan keken me echt heel raar aan en wezen me op het chemische aspect en dat het niks met bloemetjes te maken had etc. Dat snapte ik natuurlijk ook wel, het was gewoon hoe het op dat moment voelde. En ik vind het nog steeds best een goede beschrijving eigenlijk. :hearteyes:
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wil meer!!!!!!!!!
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#8
zo fucking strak :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben wappie
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
beter dan een wuppie
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog een keer!!!
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zeer hard stuiteren
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Liefde opeerste gezicht

Beetje gesmokkelt :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Ik weet nog goed dat ik jaren geleden op een bankje in het zonnetje heerlijk zat te genieten van de tikkels, en dat ik het toen ineen keer omschreef als een bom die in me ontplofte waar allemaal bloemetjes uitkwamen. De mensen die erbij waren en het niet hadden gedaan keken me echt heel raar aan en wezen me op het chemische aspect en dat het niks met bloemetjes te maken had etc. Dat snapte ik natuurlijk ook wel, het was gewoon hoe het op dat moment voelde. En ik vind het nog steeds best een goede beschrijving eigenlijk. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Pepklep.
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koekje er bij?

X T C

Werld is mooi!

Zie jij dat ook?

Hard Harder Hardst
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
''nog eentje dan''
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#17
iedereen is (zo focking) lief
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Empathie, grensvervaging, hemels.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
just plain fun!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omschrijf een goed avondje Xtc in 3 woorden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."