#1
eigen
wereld

van_veen456 zei:ik voel me geweldig!
of
godver wat is het mooi hier!
![]()
![]()
![]()
gisteren voor t eerst MDMA gebruikt...WOW!
![]()
idd,hou die nacht in je gedachten kerel,zo gaat ut bijna nooit meer zijndallandra zei:van_veen456 zei:ik voel me geweldig!
of
godver wat is het mooi hier!
![]()
![]()
![]()
gisteren voor t eerst MDMA gebruikt...WOW!
![]()
geweldig he,de 1e keer!![]()

Pepklep.Deranged zei:Ik weet nog goed dat ik jaren geleden op een bankje in het zonnetje heerlijk zat te genieten van de tikkels, en dat ik het toen ineen keer omschreef als een bom die in me ontplofte waar allemaal bloemetjes uitkwamen. De mensen die erbij waren en het niet hadden gedaan keken me echt heel raar aan en wezen me op het chemische aspect en dat het niks met bloemetjes te maken had etc. Dat snapte ik natuurlijk ook wel, het was gewoon hoe het op dat moment voelde. En ik vind het nog steeds best een goede beschrijving eigenlijk.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."