#1
Hallo iedereen,
ik heb een niet zo zwaar probleem als menig ander forumschrijver, maar ik wil wel graag weten wat er ongeveer aan de hand is geweest met mij.
Ik ben een vrij pas begonnen gebruiker van XTC en ik heb tot nu toe er nog helemaal geen problemen mee gehad, geen dip, geen bad trip, echt helemaal niks (ze zeggen dat dit bij vaker gebruik toeneemt, maar dat zien we dan weer wel.) Oké, this is the problem:
ik heb voor mijn doen iets meer dan normaal gebruikt (3 pillen, waarvan 2 klavertje 3's en 1 jodenster als laatste over een periode van 3 uur) terwijl ik normaal 2 pillen slik. Ik heb de keer voor het probleem zeg maar ook PRECIES hetzelfde geslikt en toen had ik NERGENS last van; sterker nog ik was in perfecte geestelijke en lichamelijk staat en geen aftereffects. Dus ik denk ik doe het gewoon nog een keer.
Ik sta in de discotheek en ik heb een uurtje geleden de derde pil op. En dan komt er UIT HET NIETS een enorm misselijk gevoel opzetten. Echt serieus, een seconde daarvoor voelde ik me perfect. Ik heb niet gebraakt, maar ik moest wel een enkele keer mijn keel dichthouden (niet knijpen uiteraard) om niet te moeten kotsen. Deze soort misselijkheid heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het is niet zo dat je constant misselijk bent, maar dat je je wel kut voelt (in de zin van "niet van de kaart zijn door pillen", maar gewoon kut) omdat je weet dat je elk moment weer misselijk kan worden. Maar tussen de plotselinge misselijkheidsaanvallen voel het je helemaal niet! Ik kreeg bijvoorbeeld een vette braakneiging, ik ren naar de WC en ik sta boven de WC te hangen maar ik voelde weer helemaal nix (misschien dat de XTC het misselijkheids gevoel onderdrukt of zo, net als het hongergevoel.) Nogmaals, de combinatie van pillen (1 jodenster als laatst, met daarvoor 2 klavertje 3's ) heb ik al een keer gebruikt, zelf in dezelfde volgorde. Kan het zijn dat ik vanaf nu niet meer tegen XTC kan, of dat er toch iets fouts in de pil(len) zat? Ik voelde me voor het XTC-gebruik die avond helemaal gezond.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik probeerde zo duidelijk mogelijk te zijn.
ik heb een niet zo zwaar probleem als menig ander forumschrijver, maar ik wil wel graag weten wat er ongeveer aan de hand is geweest met mij.
Ik ben een vrij pas begonnen gebruiker van XTC en ik heb tot nu toe er nog helemaal geen problemen mee gehad, geen dip, geen bad trip, echt helemaal niks (ze zeggen dat dit bij vaker gebruik toeneemt, maar dat zien we dan weer wel.) Oké, this is the problem:
ik heb voor mijn doen iets meer dan normaal gebruikt (3 pillen, waarvan 2 klavertje 3's en 1 jodenster als laatste over een periode van 3 uur) terwijl ik normaal 2 pillen slik. Ik heb de keer voor het probleem zeg maar ook PRECIES hetzelfde geslikt en toen had ik NERGENS last van; sterker nog ik was in perfecte geestelijke en lichamelijk staat en geen aftereffects. Dus ik denk ik doe het gewoon nog een keer.
Ik sta in de discotheek en ik heb een uurtje geleden de derde pil op. En dan komt er UIT HET NIETS een enorm misselijk gevoel opzetten. Echt serieus, een seconde daarvoor voelde ik me perfect. Ik heb niet gebraakt, maar ik moest wel een enkele keer mijn keel dichthouden (niet knijpen uiteraard) om niet te moeten kotsen. Deze soort misselijkheid heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het is niet zo dat je constant misselijk bent, maar dat je je wel kut voelt (in de zin van "niet van de kaart zijn door pillen", maar gewoon kut) omdat je weet dat je elk moment weer misselijk kan worden. Maar tussen de plotselinge misselijkheidsaanvallen voel het je helemaal niet! Ik kreeg bijvoorbeeld een vette braakneiging, ik ren naar de WC en ik sta boven de WC te hangen maar ik voelde weer helemaal nix (misschien dat de XTC het misselijkheids gevoel onderdrukt of zo, net als het hongergevoel.) Nogmaals, de combinatie van pillen (1 jodenster als laatst, met daarvoor 2 klavertje 3's ) heb ik al een keer gebruikt, zelf in dezelfde volgorde. Kan het zijn dat ik vanaf nu niet meer tegen XTC kan, of dat er toch iets fouts in de pil(len) zat? Ik voelde me voor het XTC-gebruik die avond helemaal gezond.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik probeerde zo duidelijk mogelijk te zijn.
