#1
ik vraag me eigelijk gewoon maar af wat je eigelijk allemaal voelt of doet als je slecht gaat van xtc?! en hoe komt het dan da ge slecht gaat?
greetz
greetz


sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn jin zei:en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
jin zei:niets gewoon ofwa :P ik ben nog nooit slecht gegaan! en zeker nie van 5 pillekes ze :P![]()
sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn
![]()
?????????????????????????????? en neeeeeeeeeeee balon kwil nie stoefen want khoor u al kome ze
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."