Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voel je als je slecht gaat van xtc?!

wat voel je als je slecht gaat van xtc?!

75 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
Spark Up!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vraag me eigelijk gewoon maar af wat je eigelijk allemaal voelt of doet als je slecht gaat van xtc?! en hoe komt het dan da ge slecht gaat?

greetz :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jawel, gewoon te hard gaan of je gewoon kut voelen. Niet zo'n happy gebeurtenis, maar bij mij was het wel in combi met GHB of anti-depressiva.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
altijd goed gegaan, wel te hard gegaan
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog nooit echt te hard gegaan. Laatst wel hard maar kon nog net :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tja, als je slecht gaat van X, voel je je gewoon heel kut, misselijk, ga je waarschijnluk moeten overgeven en zal je veel moeite hebben voor nog goed recht te staan dusja beter gaan zitten, maar ja eigelijk is het allemaal niet zo erg, veel water drinken als je slecht gaat
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#6
niets gewoon ofwa :P ik ben nog nooit slecht gegaan! en zeker nie van 5 pillekes ze :P :grin: :beer: sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn :confused: :confused: ?????????????????????????????? en neeeeeeeeeeee balon kwil nie stoefen want khoor u al kome ze :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
jin zei:
en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
Klik om te vergroten...

als je dr 22 nodig hebt is je leven sowieso al slecht denk niet dat je dan nog enig onderscheid tussen plezierig en verknipt kan maken..
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan ik der aan doen dak zoveel nodig em om scheef te zitte als ik bazaar pille krijg dan pak ik der meer om toch iet te voele anders is da ook zonde vant geld .en ik weet wel het verschil tusse plezier en verknipt en mijn leve is wel nog goe , kheb vast werk enal :grin: ik flip gewoon graag en kwou via dit forum mense vinde die ook veel pakke , zoda ik er is mee kan uitgaan en da ze mij kunne volge , maja blijkbaar niet te vinde :confused:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jin zei:
niets gewoon ofwa :P ik ben nog nooit slecht gegaan! en zeker nie van 5 pillekes ze :P :grin: :beer: sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn :confused: :confused: ?????????????????????????????? en neeeeeeeeeeee balon kwil nie stoefen want khoor u al kome ze :confused:
Klik om te vergroten...

meschien kan je 'groep' aleen maar aan dikke kut pillen graken ..

:rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
way too hard

Als ik te hard ga houdt ik me zelf lekker op de achtergrond en laat t over me heen gaan. Na een tijdje gaat t wel weer. De sitiatie's zijn meesteal bij mij dat er te veel mensen zijn. Ik ga niet op stap met wat op, ik gebruik lekker thuis op t bankie of bij vrienden op t bankie. Kheb vorige week wel 2 dagen na gebruik moeten overgeven en had een kneiter van een hoofdpijn. Waarschijnlijk net 1 teveel genomen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zit wel een verschil tussen te hard gaan en echt fout gaan. Als je fout gaat is er geen weg meer terug en is het ook heel moeilijk om kalm te blijven. Dit verergert vaak de situatie alleen maar. Dan is het wel belangrijk dat er mensen om je heen zijn, die je kunnen geruststellen
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben wel een keer over mijn nek gegaan na het nemen van een pil. Toen was ik al een paar dagen niet lekker en liep al met een misselijke kop rond voordat ik uberhaupt iets op had.

Daar een pilletje boven op was dus eventjes te veel. Maar toch wel handig, want na het overgeven ging het heel snel weer goed en heb ik een topnacht gehad. Als ik niets had genomen had ik het zo niet volgehouden!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wel een aparte manier van drugs gebruiken. Had je wel nog iets gevoeld van die pil?
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jawel, het was pas op het moment dat hij al in begon te slaan dat mijn maag begon te draaien.... dus het meeste zat toen al in mijn bloed.

Tja het was niet helemaal de planning natuurlijk, maar ja, niet naar awakenings gaan omdat je ziek bent is natuurlijk ook geen optie voor een technojunkie als ik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee als ie net aan het inkicken is niet nee. Kan er dan ook heel slecht tegen. Een uurtje later rook ik net zo hard mee.
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar heb ik dus weer geen behoefte aan als ik pillen op heb.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook alles...van peuken tot joints hoewel ik volgens mij geen reet merk van blowen :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja ik wel, tja je wordt niet stoned, maar als dat zo zou zijn, zou het ook zonde van je pil zijn. Ik word er toch net een beetje anders wazig van
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
kotsen is niet slecht gaan op xtc. je kunt ff kotsen omdat je t te heet krijgt of je pil ff te heftig opkomt en dus te heet, dan kots je voel je je meteen beter.

als je slecht zou gaan zou je je lang kut voelen enz.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is natuurlijk niet zo, net als bij paddo's, dat je bij xtc een gok neemt of het wellicht bad kan gaan. hoe kut je je ook voelt, de x zorgt voor love en plezier... in principe dan. want als je te veel of te vaak neemt of combinaties van x met andere middelen of medicijnen, ja dan kan het weleens slechter aanvoelen.

maar puur van een goede pil in een verantwoorde dosis kan je niet 'bad' gaan zoals dat bij andere drugs wordt bedoeld.

om geen verkeerd beeld te geven aan nieuwkomers in de klas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."