Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd en xtc

Leeftijd en xtc

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
krekker zei:
nutsss zei:
krekker zei:
"wat een heerlijke chemische fabriek is het lichaam toch, je gooit een chemisch complex pilletje in en er komt totale onzin uit je mond"
Klik om te vergroten...

Open deur:

Bij de meeste mensen die ik ken hoeft er geen pilletje in voor dat effect
Klik om te vergroten...
dat is ook weer waar. maar een pilletje geeft toch wel een extra dimensie.
Klik om te vergroten...

absoluut. Al ken ik een paar mensen die dat gevoel nooit gekregen hebben van XTC. Dat warme 'love' gevoel. :hearteyes:
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mja ik ben 36 jaar. Zit in de sales en zie er absoluut niet uit als zijnde een xtc gebruikster. Onze dealer ( die ook de coke bevoorraad) moet altijd lachen als ik dan binnen kom en er zitten een paar van die jonge 20ers..... Ik zie ze dan kijken... Zij ook ???? Vind het best grappig. Nu moet ik wel zeggen dat XTC vrij nieuw is voor mij ( nog maar een jaar gebruik ik af en toe) en dat ik er makkelijk vanaf kan blijven. Ik ga ook niet naar die dance party's. Die tijd heb ik wel gehad. Maar naar een cafe met goede muziek en ik kom helemaal in the mood :mrgreen:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#3
[Ik ga ook niet naar die dance party's. Die tijd heb ik wel gehad. ]
Leuk joh, dat soort party's. Moet je gewoon is 'n keer doen. Waarom zou je niet? Als je toch in die xtc roes zit maakt 't niks meer uit.
Ik kom er nog het slechtst af hier geloof ik met m'n 50 jaar. Ik gebruik die drug ook nog maar sinds kort. Een maand of 6 ongeveer. Ik weet nog dat ik de eerste keer toen ik geslikt had stom verbaast was dat niet iedereen zo'n pil gratis bij de dokter kon gaan halen.. Alle ellende de wereld uit. Maar zo makkelijk is het helaas niet. Wel jammer dat er een echte heksenjacht is geopend op xtc.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
lazybones zei:
[Ik ga ook niet naar die dance party's. Die tijd heb ik wel gehad. ]
Leuk joh, dat soort party's. Moet je gewoon is 'n keer doen. Waarom zou je niet? Als je toch in die xtc roes zit maakt 't niks meer uit.
Ik kom er nog het slechtst af hier geloof ik met m'n 50 jaar. Ik gebruik die drug ook nog maar sinds kort. Een maand of 6 ongeveer. Ik weet nog dat ik de eerste keer toen ik geslikt had stom verbaast was dat niet iedereen zo'n pil gratis bij de dokter kon gaan halen.. Alle ellende de wereld uit. Maar zo makkelijk is het helaas niet. Wel jammer dat er een echte heksenjacht is geopend op xtc.
Klik om te vergroten...

Mee eens.
Persoonlijk vind ik alle(!!) muziek lekker als ik XTC gebruikt heb. :openmouth:
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#5
He allemaal !! Ook ik ben nieuw hier !!

Ik vindt het geruststellend dat er meerdere "ouderen" zich druk maken over xtc en hun leeftijd. Ik ben 39 en neem ongeveer 2x per maand 1 tot 1 1/2 pilletje per feest. Ik voel me hier zo intens lekker bij (en mijn vrouw ook zij is 31 neemt 1/2 tot 1 hele) en vindt het een verrijking op mijn uitgaansleven. We zijn (ook zonder pilletje :grin: ) heel erg gelukkig met elkaar, maar dit geeft ons nog meer het gevoel hoe gelukkig we zijn. Ik kan me ook niet voorstellen meerdere pillen te nemen mede omdat wij samen gewoon lekker ons gang kunnen gaan en genieten. Ook de dag erna is het nog super ! Wij doen het vooral op feesten en zijn met een groep mensen die we vertrouwen. Daar komt het verstand gelukkig om de hoek kijken en hebben een stukje sociale controle. Iedereen zorgt voor iedereen. Als en 1 water haalt haalt hij/zij voor iedereen. Of we delen. Geeft een veilig gevoel gewoon. Heren en dames van iets hogere leeftijd: hoe is jullie ervaring met XTC ? Komt mijn verhaal jullie bekend voor ??

Groetjes

MJP
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welkom MJP,

ja ik denk dat dit wel de standaard manier is waarop mensen van onze leeftijd er mee omgaan. Persoonlijk vindt ik om de week gebruiken te veel maar ik kan het zelf ook niet laten.

Hou het binnen de perken en je hebt het prima voor elkaar!!

Nutsss (37)
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit wordt een populair topic. Overal komen opeens de 'oudere' op de proppen met hun ervaringen met xtc. :tearsofjoy:. Prachtig is dat. En ik maar denken dat ik een afwijking had. Als nou de dealers nou ook niet meer zo angstig reageren als ze worden benaderd door die groep liefhebbers is het doel helemaal bereikt. Want daar ging het om uiteindelijk.
MJP heeft gelijk. De gezelligheid op feestjes is met dit middeltje enorm toegenomen. Normaal haatte ik een verjaardag van vrienden en kennissen. Nu gebruikt het merendeel xtc tijdens zo'n gebeurtenis. Vervelend voor de slijter op de hoek. Die jonge honden op dit forum lachen zich rot. Pa en ma zijn aan de pillen. :wave: . Dat is een soort cultuuromslag. Als je maar lol hebt. Daar gaat 't allemaal om. Komt het verstand met de jaren? Ik vraag het me af.
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hi,

Ha ha lazybones.... wat een verschrikkelijke verjaardagen moet jij soms meemaken :beer: !! Lijkt me een uitdaging. Kruipen wij oudjes nu uit hun schulp omdat we ons schamen of dat we ons te min voelen bij de jonkies... Men als ik lees hoeveel die soms slikken !! Sterkte !! Nee zaterdagavond is het weer feest !! Kan me er zo op verheugen. Zelfde groep mensen, bekende locatie, beregoeie line-up geweldig !! Nutss ik denk inderdaad dat je op oudere leeftijd er meer rekening mee houdt. Je let ook op elkaar. En aangezien het nu al 4 weken geleden is sinds de laatste belevenis heb ik er ook echt vertrouwen in. Gewoon geieten. En ik vindt het zooo leuk hoe mijn vrouw (positief !!) veranderd. Wij hebben een redelijk vrij huwelijk en zij vindt andere mannen en vooral vrouwen heel interessant. Dus berg je maar zaterdag ha ha !! Nee ze is echt leuk... heel lief, erg uitdagend, maar ook rete eerlijk!! Als ze je niet mot dan mot ze je niet !! Ha ha is echt lachen, maar kan errug geil zijn (nou ja kan het is elke keer raak !! ha ha ). Nou ik zal zondag ff verslag uitbrengen. Leuk om hierover zo te kletsen. Thanks !!

MJP
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
...
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#10
.jefferson airplane wordt hierboven ge quote nota bene. Oh nee, dat is n onderschrift zie ik. Weet je wel hoe oud dat nr. is. In die tijd lagen we met z'n allen onder de tafel aan de waterpijp te lurken. Of klapwiekend van de lsd door een virtueel luchtruim zwevend.
Die verjaardagen waren helemaal fout ja. Met allemaal stoelen in n soort van heksen kring. Dat heb ik nou aardig onder de knie. Ze gaan allemaal voor de bijl. Nu hoor je steeds na afloop van zo'n feest : 'jongens, bij wie zitten we volgende week? Dan houden we er alvast rekening mee'. Kan je nagaan. Allemaal Aad z'n schuld, roepen ze dan in koor. Ik vind 't best.
Ik heb wel wat moeite met 'wij oudjes' en 'kruipen uit onze schulp'. We zijn niet bejaard voorlopig en in een schulp heb ik zelf nooit gezeten.
Verder alles goed. :beer:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
qinn zei:
...
Klik om te vergroten...

Kan je dit toelichten.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
MJP zei:
He allemaal !! Ook ik ben nieuw hier !!

Ik vindt het geruststellend dat er meerdere "ouderen" zich druk maken over xtc en hun leeftijd. Ik ben 39 en neem ongeveer 2x per maand 1 tot 1 1/2 pilletje per feest. Ik voel me hier zo intens lekker bij (en mijn vrouw ook zij is 31 neemt 1/2 tot 1 hele) en vindt het een verrijking op mijn uitgaansleven. We zijn (ook zonder pilletje :grin: ) heel erg gelukkig met elkaar, maar dit geeft ons nog meer het gevoel hoe gelukkig we zijn. Ik kan me ook niet voorstellen meerdere pillen te nemen mede omdat wij samen gewoon lekker ons gang kunnen gaan en genieten. Ook de dag erna is het nog super ! Wij doen het vooral op feesten en zijn met een groep mensen die we vertrouwen. Daar komt het verstand gelukkig om de hoek kijken en hebben een stukje sociale controle. Iedereen zorgt voor iedereen. Als en 1 water haalt haalt hij/zij voor iedereen. Of we delen. Geeft een veilig gevoel gewoon. Heren en dames van iets hogere leeftijd: hoe is jullie ervaring met XTC ? Komt mijn verhaal jullie bekend voor ??

Groetjes

MJP
Klik om te vergroten...

Dat is helemaal gewelding man, dat je er zoveel plezier van hebt.


Ik vind XTC op feesten het mooiste wat er bestaat;

Lekker met een groep vrienden stampen op hardstyle of hakkuh op hardcore; heerlijk!

Naar wat voor feesten ga jij, MJP?


Gegroet,
GewoonVOL.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bericht van Mathilde verplaatst naar Drugs.

Onderzoek waarbij gebruikers op leeftijd gevraagd worden. Vergoeding + reiskostenvergoeding inbegrepen!
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#14
He gewoonVol !!

Echt gaaf om zo ff de diverse kanten van XTC te lezen. Ik moet wel zeggen dat ik bang ben dat ik minder resistent ben tegen ziektes. Nou kan het ook een hele vervelende en langlopende griep zijn (eerst heel heftig en twee weken na hoesten) en dat sommige mensen alleen maar de schuld aan een snoepje kunnen geven. Mijn dokter zegt in ieder geval dat het dit keer een behoorlijk agressieve griep is. Maar goed:

Om je vraag te beantwoorden.... Wij gaan morgen naar een feest in Culemborg, Happy Dayz. Daar is een erotisch feest met zo'n beetje onze favo DJ's. 5 november bv gaan we naar Erotic Sunday vibe. Ook weer een lekkere line up (zijn grote fan van Randy Katana, Spider en Eric van Kleef). We hebben binnenkort ook twee heftige kinkyfeesten daar houden we zo af en toe ook van. MAAR !!!: dit wil niet zeggen dat we altijd gebruiken. We vermaken ons prima zonder. De kinky feesten zijn meestal zonder, omdat het meer sex gericht is. En een snoepje helpt mij niet echt om mijn tentje op te zetten ha ha !! Ok neem een Kamagra erbij, maar daar ben ik nou geen voorstender van. Dus het "gebruik" valt nog wel mee als ik het zo bekijk. Dus zo zit het een beetje.... Een vriend van me heeft capsule's gemaakt met cristallen. Dat schijnt lekker te zijn maar het beetje speed in een pilletje helpt me om het net iets langer vol te houden. LET WEL !!: als er 1 van ons zegt ik terk het niet meer gaan we ook gewoon naar huis. Zonder gemekker. Ik zie wel wat er gebeurd morgen. Ik ben (heel uitzonderlijk) vrij morgen dus ik kan me lekker rustig voorbereiden. Normaal gesproken ben ik om 5 uur klaar...ga ff slapen en dan uit mn dak. Maar morgen is het echt een lekkere dag !!


Groetjes

MJP
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
qinn zei:
...
Klik om te vergroten...

Kan je dit toelichten.
Klik om te vergroten...


Jup...
ben niet helemaal in de steming nu,
ik ben er achter gekomen dat me vriendin vreemd is gegaan na 1 jaar en 10 maande...
en als ik al die dinge lees over Xtc... dan krijg ik er ontzetend zin in!
maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande... :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
qinn zei:
zommes zei:
qinn zei:
...
Klik om te vergroten...

Kan je dit toelichten.
Klik om te vergroten...

maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

met toelichten? kom op heb je toch zo gedaan?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al :beer:
wat een opluchting :rolleyes:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
melissa zei:
wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al :beer:
wat een opluchting :rolleyes:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x :wave:
Klik om te vergroten...

34, dat is piepjong.

shit ik wil meeeeeee
maar helaas kan ik niet weg...
veel plezier jij!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
melissa zei:
wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al :beer:
wat een opluchting :rolleyes:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x :wave:
Klik om te vergroten...

34, dat is piepjong.

shit ik wil meeeeeee
maar helaas kan ik niet weg...
veel plezier jij!
Klik om te vergroten...

ja man ga gezellig mee met een stelletje ernhemse trutten.....
wij oldies gaan weer eens een beetje gezelligheid brengen in t arnhemse uitgaansleven........
weet je wat leuk is, al die kwijlende 18jarigge jongetjes die wij is fijn van hun centjes gaan ontdoen...lady style :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
melissa zei:
ja man ga gezellig mee met een stelletje ernhemse trutten.....
wij oldies gaan weer eens een beetje gezelligheid brengen in t arnhemse uitgaansleven........
weet je wat leuk is, al die kwijlende 18jarigge jongetjes die wij is fijn van hun centjes gaan ontdoen...lady style :wink:
Klik om te vergroten...

:wink: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."