Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbaggerpillen

baggerpillen

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zelfs in mijn speed-periode een pil van €10 genomen, NIETS! :rolleyes:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, maar met die houding kreeg ik dus bagger.
Ik verkoop ze niet door, maar ik laat ze zeker testen van de week, en ik zal de resultaten hier posten als die bekend zijn.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Juist caatje. :)
Ik kan 4 pillen hebben voor €10.. Ik kan dus al raden wat voor kwaliteit ze zijn. :rolleyes:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb gisteren 45 pillen in amsterdam gehaald,blauwe mitsubishi's en blauwe rolexjes.
20 voor kennissen en 25 voor mij.
Heb om 16.15 de eerste genomen, het is nu 20.15 en heb net me'n 4de weggeslikt.
GVD. voel me alleen een beetje speedy, verder zo nuchter als maar kan. SHIT!!!!!!!!!!!
Wat is dat toch de laatste tijd dat dealers de markt zo verkloten????????????????????
Weer 100 euris pleite!!!!!!
T' is gewoon schandalig!!
Heb van de 10x dat ik pillen haal gewoon meer dan de helft bagger.
Hebben jullie dit ook?
Of wordt alleen ik genaaid, haha(maar zo leuk is et niet).
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent niet alleen.
Ik heb dat maanden terug meegemaakt met speed. Toen zat ik 3 weken te snuiven.
Eerst was het speed, maar dan werd het altijd maar slechter.
Soms bloempoeder/suiker, en soms waspoeder! :angry:
Ik had mijn speed op zak en heel mijn kamer rook naar waspoeder.. :rolleyes:
Ik was van plan om volgende week xtaz te kopen maar ik betwijfel het..

Schandalig inderdaad.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer het eens op http://www.drugsdealersonderelkaarforum.nl :grin:

en ja, er zijn veel slechte pillen en misschien moet je er eerst een paar nemen om te laten testen voor je voor de hele familie inslaat...
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb dit pas 1 keer gehad. Sindsdien kopen we (vrienden en ik) eigenlijk alleen nog maar een zooi in als we weten hoe ze zijn doordat we er ééntje hebben kunnen testen of omdat we hebben gehoord dat bepaalde goed zijn.

Verder alleen kopen bij mensen waarvan je weet dat ze kwaliteit verkopen.


Maarja, helemaal vermijden kun je het niet als je er om bepaalde redenen haast bij hebt. Dus het zal vast nog wel eens gebeuren :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan zeggen dat ik tot op de dag van vandaag nog nooit ben genaaid. Waarom koop je zoveel zonder dat je een tester vraagt die je ter plekke zelf uit een grote hoop kunt pakken en slikken? Oke, dat is ook niet 100% zekerheid en mss niet handig als je bij vreemde bent maar op deze manier 100€ door de plee spoelen is ook zonde.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb hier altijd wel goede constante kwaliteit..
Voelde er altijd wat van,en zijn zeker goede dingen :).

Luis vuitton,er staat lv door elkaar heen.
Ze zijn bruin..
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja, €10 is nu ook niet zoveel, misschien moet ik het maar eens proberen. :grin:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, snap ik nutss, maar ik kom uit almelo en dan is amsterdam niet naast de deur, als ik er dan eerst een paar haal wordt het wel erg duur met al die treinkaartjes.
Wat ik niet snap is waarom bagger verkopen aan iemand, zo hou je toch geen klant over?
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, dat bedoel ik nou, daar gaan je tanden van knarsen zonder pep.
:angry: :angry: :angry:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh ja, die goede oude XTC tijd.. Zalig gewoon.. :hearteyes:
Soms mis ik dat gevoel enorm, en dan denk ik terug aan al die momenten. :rolleyes: :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
cadou zei:
ja, snap ik nutss, maar ik kom uit almelo en dan is amsterdam niet naast de deur, als ik er dan eerst een paar haal wordt het wel erg duur met al die treinkaartjes.
Wat ik niet snap is waarom bagger verkopen aan iemand, zo hou je toch geen klant over?
Klik om te vergroten...

Jij bent niet de enigste klant, en het zal zo'n dealer een leur zijn dat je niet terug komt. Voor jou staan er weer 10 andere aan zn bel te trekken.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik mag denk ik geen namen roepen(weet de regels hier op het drugsforum niet precies op dit vlak) maar wil wel van de daken schreeuwen dat niemand bij hem moet kopen, lulhannes.
En ja caatje, natuurlijk zullen er wel 10 anderen in de rij staan, maar het is toch stom management van zo'n dealertje? Volgens mij kan je beter een klein groepje vaste betrouwbare klanten hebben, dan iedere keer naar nieuwe mensen moeten leuren.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lever er morgen van allebei 1 in in enschede en dan ben ik benieuwd wat voor rotzooi der in zit, nou wil ik het weten ook.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ken je niemand persoonlijk die verkoopt dan?
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er zaten 2 labs ibij ons in de stad, en ik kocht 10 jaar lang daarvan, vorig jaar zijn ze allebei opgerolt, en het probleem hier in de omgeving is dat eigenlijk alle dealers daarvan kochten, dus toen de labs weg waren en ik verder moest kijken, kwam ik erachter dat er dus ook ineens geen dealers meer te vinden, echt te gek voor woorden, alles weg in een half jaar tijd.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahahaha lol. Blauwe mitsu's.. Ik lig in een deuk. :rolleyes:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#20
eh... hoezo?? ook slechte ervaringen mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."