#1
Ik mag denk ik geen namen roepen(weet de regels hier op het drugsforum niet precies op dit vlak) maar wil wel van de daken schreeuwen dat niemand bij hem moet kopen, lulhannes.
En ja caatje, natuurlijk zullen er wel 10 anderen in de rij staan, maar het is toch stom management van zo'n dealertje? Volgens mij kan je beter een klein groepje vaste betrouwbare klanten hebben, dan iedere keer naar nieuwe mensen moeten leuren.
En ja caatje, natuurlijk zullen er wel 10 anderen in de rij staan, maar het is toch stom management van zo'n dealertje? Volgens mij kan je beter een klein groepje vaste betrouwbare klanten hebben, dan iedere keer naar nieuwe mensen moeten leuren.

