#1
Bij mijn eerst keer nam ik een hele, 1 uur later nog 1 ging prima maar waren ook niet hele sterke pilletjes.
BamHero zei:En nog iets, ik zag laatst een mooi sommetje om uit te rekenen hoeveel pillen je kan hebben .... maar wat was het ook al weeR?
TeQ zei:BamHero zei:En nog iets, ik zag laatst een mooi sommetje om uit te rekenen hoeveel pillen je kan hebben .... maar wat was het ook al weeR?
Je hebt heel veel MDMA nodig wil je over doseren, dus maak je daar niet druk om.
Neem gewoon eens per 2 uur bij als je die behoefte voelt en er zal weinig mis gaan. Neem in ieder geval niet bij als je het gevoel hebt dat je nog ff kan.
DarkScope zei:TeQ zei:BamHero zei:En nog iets, ik zag laatst een mooi sommetje om uit te rekenen hoeveel pillen je kan hebben .... maar wat was het ook al weeR?
Je hebt heel veel MDMA nodig wil je over doseren, dus maak je daar niet druk om.
Neem gewoon eens per 2 uur bij als je die behoefte voelt en er zal weinig mis gaan. Neem in ieder geval niet bij als je het gevoel hebt dat je nog ff kan.
ja, je hebt misschien veel mdma nodig voor een overdosis. Maar als je veel neemt en vergeet dan te drinken de hele avond omdat je geen dorst hebt, kun je jezelf daardoor best in gevaar brengen hoor.
TeQ zei:Nou, doe het nu zon 6,5 jaar en heb echt nog nooit een bad trip gehad.
Kan wel zijn dat er troep in je pil zit natuurlijk, daarom moet je ook eerst kijken hoe die pillen die je hebt door anderen in je omgeving gewaardeerd worden.
Meestal als het troep is hoor je het vaak genoeg van mensen om je heen.
Meestal als je je ongemakkelijk voelt komt het omdat je te weinig hebt en er niet helemaal "in" zit, in je trip. Dat is mijn mening.
Mocht je toch met een halfje beginnen dan moet je dat vooral doen, maar ik raad het niet aan iig.
DarkScope zei:Het zou wel ermee te maken hebben dat je serotonine vrijgegeven wordt, maar het is nog niet ingeslagen, dus het is te weinig serotonine voor dat echte gevoel. Misschien dat dat kleine beetje serotonine je helemaal niet gelukkiger maakt, maar juist ongemakkelijker, omdat het toch een verandering is ten opzichte van normaal. Als je meer neemt, neemt het gelukzalige effect van de serotonine de overhand, en voel je je dus helemaal chill.
BamHero zei:Ik ga van het weekend voor de eerste keer xtc slikken maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik hoop wat op te steken!
Ik heb hier de keuze uit Playboys of Mitsubishi's , wat kan ik het beste nemen?
Vormpjes, opdrukken, kleuren en naampjes hebben niets te zeggen, wil je zeker zijn, laat ze dan testen voor je gebruikt.
Slik je de XTC meteen of hou je hem eerst in je mond?
In je mond houden, ligt eraan wat je wil, als je over je nek wil gaan is dat wat je wil doen. Wil je je lekker voelen slik je m DIRECT weg met water... minstens een glas zodat je zeker weet dat ie in je maag land.
Nog tips (behalve iets om op te kauwen) ?
Genoeg drinken, anders droog je uit. Geen alcohol, dat geeft je heel even vocht, maar rap daarna versnelt het je uitdroging. Ook verdunt het je bloed wat met je toegenomen hardslag en verhoogde bloeddruk nogal slecht voor je kan zijn. Cola is eigenlijk ook niet super goed, al doe ik t zelf vaker. Er zit cafeine in en ook dat heeft invloed op je bloeddruk en hardslag.
Zorg ook dat je genoeg peuken hebt. Een pakje of 3 a 4 is geen overbodige luxe. Zelf vind ik t altijd lekker erbij te blowen, wat ik zelf doe is ik zorg dat ik er altijd n paar heb voorgedraait voor momenten dat ik ECHT hard ga, dan kan t lang duren voor je t voor elkaar hebt een J in elkaar te bouwen.
B

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."