Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeilijk kunnen drinken.

Moeilijk kunnen drinken.

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Men zegt altijd dat men genoeg moet drinken als men pillen heeft geslikt. Alleen vroeger kon ik dat gewoon niet. Ik kon ook alleen maar water drinken dan, van iets anders moest ik meestal overgeven. En water drinken, laten we zeggen, nippen. Van gewoon een slok te nemen moest ik ook altijd bijna overgeven. Dus was bij mij altijd aan het sprietje nippen. Kreeg ook nooit een flesje leeg omdat dat na een tijdje niet koud genoeg meer was. Moest ik een nieuw nemen vorig was niet half leeg genipt.
Als ik bv. cola dronk.. als ik een slok nam kwam er altijd een luchtbel naar boven.. zoals een boer maar dan een luchtbel.. zo voelde dat toch.
Alcohol had ik er nooit op geprobeerd omdat ik dat zoal vies vind.

Nog iemand problemen met drinken tijdens pillen ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol gaat er prima in moet ik zeggen :tongueout:
En gewoon water heb ik absoluut geen problemen mee.
Wordt je sowieso misselijk van XTC?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het wel wat je beschrijft. Ik drink dan ook alleen maar water, van de rest word ik zo misselijk als maar kan. (gelukkig is het alleen bij misselijkheid gebleven voor mij :) )

Dit is denk ik iets wat je gewoon maar moet accepteren en deal with it. Ik denk niet dat je er echt iets tegen kan doen. Zal aan de gevoeligheid van je maag liggen ofzo.
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ehm... ik ben er in '99 mee gestopt met dat slikken want toen was het toch even aan het overdrijven en sindsdien heb ik het nog een 4-tal keren gedaan sinds toen '99. Maar dat drink probleem heb ik altijd gehad op pillen. En is dat misselijk voelen, toch anders misselijk dan ziek zijn misselijk. Was meer gewoon slecht voelen, tot je moest overgeven dan voelde pas het goede. Al mijn allereerste keren heb ik me alleen maar slecht gevoeld nooit goed. Toen ben ik ook redelijk snel gestopt tot 2-3 jaar later opnieuw te proberen.
Ik weet niet hoe het komt maar ik kan niet echt meer genieten van pillen. Misschien omdat ik er toch redelijke hoge eisen aan stel! Als het minder is dan een zuivere mda pil ben ik al niet echt content! :P Echt, als ik nu iets harddrugs wil gebruiken begin ik al serieus stress te krijgen voor ik het gebruik. Zit ook altijd lang te twijfelen omdat ik niet zeker ben of ik me zo wel opnieuw wil voelen. Niet van het flippen, dat is fijn, maar die klote uitwerking die je van mdma meestal wel hebt.
Dat overgeven had ik ook alleen van mdma. Van eind '98 tot half '99 heb ik alleen maar mda pillen gehad daar moest ik nooit van overgeven heb ik me nooit slecht van gevoeld, nooit een slechte uitwerking.. beter zelfs, bij ene soort was er geen uitwerking, dat was gewoon opeens gedaan en je zou niet zeggen dat je de 5-6 uren voorheen zwaar gegaan had. Van de andere soort had ik van januari tot maart/april misschien tegen de 150 van afgeslikt... nooit slecht, alleen opt einde dan niks meer van voelde.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik moet er soms op letten dat ik niet te veel drink..

en ik ben nog nooit misselijk geworden van mdma, ook nog nooit gekotst..me lichaam vind het leuk ofzo. :mrgreen:
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij dat drinken was het ook niet echt van misselijk voelen, gewoon als ik een slok nam (ipv een nip) dan kwam dat direct terug op. Weet niet hoe dat kwam!!
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wanneer ik ook al eens moest overgeven van mdma was als ik iemand anders zag overgeven. Kwam het bij mij ook weer op, kon dat alleen maar tegen proberen houden door diep en rustig adem te halen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
kversta echt niet waarom er zoveel mensen mdma slikken als ze bij het minste misselijk worden e :rolleyes: :confused:

Ik moet trouwens om de 5 minuten nen slok water hebben want mijn mond is anders veel te droog..

Alcohol kapt er ook goed in, maar meestal drink ik dan maar een aantal pintjes.. gevaarlijke combi hé.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb vaak veel te veel overdreven met alcohol en pillen tesame..maar heb nooit ergens last van gehad..maar het neemt weg van de xtc ervaring vind ik..dus doe ik da nu nie meer..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moeite met drinken heb ik ook tijdens xtc. Misselijk word ik er niet van maar ik krijg t gewoon niet zo goed weg.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#11
snap ik niet goed..je hebt dan toch mega dorst?
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
Moeite met drinken heb ik ook tijdens xtc. Misselijk word ik er niet van maar ik krijg t gewoon niet zo goed weg.
Klik om te vergroten...

Dat is het wat ik bedoel. Heeft niks met misselijkheid te maken het probleem van niet te kunnen drinken. Het was gewoon als ik een goeie slok nam, kwam dat direct terug op. Hoe dat komt, geen idee!!

En voelt men zich wel misselijk van xtc, het is toch gewoon u even slecht voelen tot je - mijn gedacht de rommel die in de pil zit - opgebraakt hebt.
En echt slecht voelen is het eigenlijk ook weer niet, dat braken komt gewoon ineens op voor de pil gaat beginnen werken.
Bij echt zuivere pillen nooit moeten braken, maar vermoed als er iets rommel in zou zitten het wel voorheb.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik denk dat t komt omdat die pillen niet echt goed voor je maag zijn,je maag raakt er geiriteerd door en als je dan iets als bv cola gaat drinken,met koolzuur,dat komt ook in je maag,die toch al geiriteerd is en t er dan blijkbaar weer uitgooid.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
raar dat er hier zoveel mensen misselijk worden van pillen :confused:

In België heb ik nog niet veel mensen er van zien kotsen.. of toch zeker niet elke keer.. Bijna iedereen hier zuipt zich er dan nog ook eens te pletter bij :beer: :rolleyes: kdenk dat het ook een beetje tussen jullie oren zit hoor ..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 1 keer moeten kotsen van pillen, omdat ik waarschijnlijk het ene na het andere dronk (water) en toen het eruit kwam was het allemaal water. Het zag er echt chemisch uit. Anders heb ik nog nooit problemen gehad met drinken, en ook niet met alcohol erbij.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb indertijd ook nooit moeten kotsen van pillen.. alhoewel, een keer wel maar dat was wsl pma want die kwam na 1.5 uur nog niet op. dus nog eentje bijgenomen en 20min later knalden ze er behoorlijk hard in met een leuke galplek op de stoep als gevolg
anders nooit, zelfs niet met veel alcohol erbij
heb zelfs het gevoel dat mijn maag sterker geworden is door al die pillen vroeger
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan ook nooit drinken.. zelf water gaat erg moeilijk.
Het lijkt gewoon bovenin je slokdarm te blijven hangen.. erg naar :\\

Toch altijd mezelf maar dwingen om te blijven drinken.

Een vriend van mij ervaart het als zuivering van je lichaam.. ik helemaal niet.. tis dat het moet tijdens een trip. Maar niet van harte!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Static Search zei:
snap ik niet goed..je hebt dan toch mega dorst?
Klik om te vergroten...

Mega dorst valt wel mee, als ik merk dat ik een droge mond krijg dan nip ik een beetje. Normale slok krijg ik gewoon niet goed weg. Later, als ik de 2e pil neem dan kost me dat ook echt wel moeite. Dan ben ik al een mezelf een half uur aan t voorbereiden op dat glas water/fris.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat jullie er allemaal niet voor over hebben
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
Static Search zei:
snap ik niet goed..je hebt dan toch mega dorst?
Klik om te vergroten...

Mega dorst valt wel mee, als ik merk dat ik een droge mond krijg dan nip ik een beetje. Normale slok krijg ik gewoon niet goed weg. Later, als ik de 2e pil neem dan kost me dat ook echt wel moeite. Dan ben ik al een mezelf een half uur aan t voorbereiden op dat glas water/fris.
Klik om te vergroten...

Identiek gelijk het bij mij was :wink: Moest me daar ook even op voorbereiden als ik ging bijslikken om dat in ene keer gedaan te krijgen want als dat niet lukte had ik meestal prijs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."