#1
Men zegt altijd dat men genoeg moet drinken als men pillen heeft geslikt. Alleen vroeger kon ik dat gewoon niet. Ik kon ook alleen maar water drinken dan, van iets anders moest ik meestal overgeven. En water drinken, laten we zeggen, nippen. Van gewoon een slok te nemen moest ik ook altijd bijna overgeven. Dus was bij mij altijd aan het sprietje nippen. Kreeg ook nooit een flesje leeg omdat dat na een tijdje niet koud genoeg meer was. Moest ik een nieuw nemen vorig was niet half leeg genipt.
Als ik bv. cola dronk.. als ik een slok nam kwam er altijd een luchtbel naar boven.. zoals een boer maar dan een luchtbel.. zo voelde dat toch.
Alcohol had ik er nooit op geprobeerd omdat ik dat zoal vies vind.
Nog iemand problemen met drinken tijdens pillen ?
Als ik bv. cola dronk.. als ik een slok nam kwam er altijd een luchtbel naar boven.. zoals een boer maar dan een luchtbel.. zo voelde dat toch.
Alcohol had ik er nooit op geprobeerd omdat ik dat zoal vies vind.
Nog iemand problemen met drinken tijdens pillen ?
