#1
heb indertijd ook nooit moeten kotsen van pillen.. alhoewel, een keer wel maar dat was wsl pma want die kwam na 1.5 uur nog niet op. dus nog eentje bijgenomen en 20min later knalden ze er behoorlijk hard in met een leuke galplek op de stoep als gevolg
anders nooit, zelfs niet met veel alcohol erbij
heb zelfs het gevoel dat mijn maag sterker geworden is door al die pillen vroeger
anders nooit, zelfs niet met veel alcohol erbij
heb zelfs het gevoel dat mijn maag sterker geworden is door al die pillen vroeger
. En alcohol droog je toch alleen maar verder uit toch?? of heb ik ongelijk?