#1
Hmm gemoed toestand is neem ik aan hoe je je voelt enzo ?
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..
Bedankt voor info..
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..
Bedankt voor info..
nutsss zei:als je langer dan een dag of 2 niet slikt komen de verschijnselen:
- vreemde elektrische gonzen in je ledematen
- schokken in je hoofd vooral als je moe bent of als je in slaap valt
- daardoor slecht slapen
- angst
- paranoia
- levendige dromen, bijna nachtmerrieachtig
- depressief
en mogelijk nog erger. Ik ben tot bovenstaande lijst gekomen.
Maar stop en ga door die hel heen nu je het nog kan en slik dan niet te vaak. Ik doe het ook nog steeds te vaak en accepteer dan weer een paar dagen bovenstaande symptomen. Maar als je meerdere keren per week blijft gebruiken dan kom je er denk ik niet zo makkelijk meer vanaf.
proton zei:http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vaxtc.php4
voor alles over XTC en de gevolgen
Matthijs zei:Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoorzommes zei:Matthijs zei:Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.
Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."