Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwaar down vlak na gebruik en geen (echt) love-gevoel

Zwaar down vlak na gebruik en geen (echt) love-gevoel

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm gemoed toestand is neem ik aan hoe je je voelt enzo ?
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..

Bedankt voor info..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon xtc.

Maar ik bedoel als ik nu xtc neem val ik er van 1 in slaap.
Vroeger niet en nu pas bij meer hou ik het beter vol kwa engergie.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja je doet gewoon teveel XTC.
Dat is slecht voor je zenuwstelsel, je hersennen en de rest van je lichaam.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies en niet te vergeten, je gemoedstoestand.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je langer dan een dag of 2 niet slikt komen de verschijnselen:

- vreemde elektrische gonzen in je ledematen
- schokken in je hoofd vooral als je moe bent of als je in slaap valt
- daardoor slecht slapen
- angst
- paranoia
- levendige dromen, bijna nachtmerrieachtig
- depressief

en mogelijk nog erger. Ik ben tot bovenstaande lijst gekomen.

Maar stop en ga door die hel heen nu je het nog kan en slik dan niet te vaak. Ik doe het ook nog steeds te vaak en accepteer dan weer een paar dagen bovenstaande symptomen. Maar als je meerdere keren per week blijft gebruiken dan kom je er denk ik niet zo makkelijk meer vanaf.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb die hele lijst dus.
En dat al een hele week lang.

Het word nu steeds minder..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
als je langer dan een dag of 2 niet slikt komen de verschijnselen:

- vreemde elektrische gonzen in je ledematen
- schokken in je hoofd vooral als je moe bent of als je in slaap valt
- daardoor slecht slapen
- angst
- paranoia
- levendige dromen, bijna nachtmerrieachtig
- depressief

en mogelijk nog erger. Ik ben tot bovenstaande lijst gekomen.

Maar stop en ga door die hel heen nu je het nog kan en slik dan niet te vaak. Ik doe het ook nog steeds te vaak en accepteer dan weer een paar dagen bovenstaande symptomen. Maar als je meerdere keren per week blijft gebruiken dan kom je er denk ik niet zo makkelijk meer vanaf.
Klik om te vergroten...

die schokken kan ik over meepraten, net als super slecht slapen, paranoia, en vooral nachtmerries, zwetend wakker worden en echt doodsangst uitstaan in tijdens je droom en dan niet meer durven te slapen omdat je bang bent weer zon droom te krijgen. ben dr mee gestopt gelukkig.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
serotonine heeft veel te maken met je slaap e
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vaxtc.php4

voor alles over XTC en de gevolgen
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké harstikke bedankt voor al jullie reacties, alhoewel het onderwerp al snel afdwaalde. :stoned:

Er zat trouwens GEEN speed in die pillen. Iig ga ik het 2 maanden niet meer doen, aangezien ik serieus best wel bang ben voor schade aan mijn hersenen, maar om het nou nooit meer te doen is ook niet zo leuk haha. :mrgreen:
Als dit echter weer zal gebeuren, voel ik me gedwongen om het stoppen met deze shit te overwegen. Het blijft harddrugs eh...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm maar ben idd toch benieuwd wat nou de merkbare schade blijft ?
Ben wel depresief nu enzo maar daarom gebruikte ik ook drugs..

Duurt dat serotonine langer voordat het aangemaakt nu is enzo omdat ik best veel nam.

Wat voor schade aan zenuwstelsel wat moet ik gaan merken op langere termijn (geheugenverlies oid ?) want schokken enzo en angst/pysochoses (of hoe je het spelt) is nu niet meer.

Alvast bendakt :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben een dubbelpostende lummel :openmouth:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt er toch een beetje aan hoeveel je gebruikt hebt..

Anywayz om terug te komen op mijn vraag in het begin van deze topic, misschien waren het wel MDA-pillen, want ik voelde me wel heel erg wazig, terwijl het love-gevoel toch niet echt aanwezig was. En aangezien me maat het spacen helemaal geweldig vind en zich misschien daarom wel zo goed voelde, kan dat het zijn geweest.
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#14
proton zei:
http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/vaxtc.php4

voor alles over XTC en de gevolgen
Klik om te vergroten...

tering, elke keer als ik jou avatar zie ruik ik zweet :confused:

Maar goed, ik denk dat ts pillen heeft gehad met 30mg mdma ongeveer.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe kom je ook zomaar op 't briljante idee om dat 2 weken achter elkaar te doen. :(
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je de titel van het topic leest, zul je wel denken dat het hier iemand betreft die elke week of 1 keer per 2 weken slikt, maar dat is het niet het geval. De laatste keer was met Kerstmis en aangezien een maand voor mij (tot nu toe) lang geleden genoeg is om het nog een keer te doen, heb ik me afgelopen weekend weer aan gewaagd.
Ik heb 6 pillen op over een periode van 5 uur. Het vreemde is dat ik niet echt die supersociale- en supervette gloed over me heen kreeg. Misschien het eerste uur na inname van mijn eerste. Een maat van me ging op 5 helemaal uit zn dak, dus aan de pillen zal het neit gelegen hebben. En het eerste was, dat ik, toen ik thuis was en de pillen uitgewerkt waren, ik me ENORM down voelde, niet lichamelijk maar geestelijk. Mijn geest was emotie-loos en voelde als een zwarte bodemloze afgrond, das het enige wat er op leek.
Dit gevoel heb ik ongeveer een half uur gehad toen ik net thuis was. Maar na dat half uur was ik opens weer helemaal mezelf! Niet XTC-mezelf, maar gewoon alsof ik niets geslikt had. Echt heel vreemd. Mijn maat heeft nergens last van gehad.
Ik voelde me mentaal trouwens perfect voordat ik me eerste nam en de muziek was ook perfect, dus aan de stemming om me heen zal het niet gelegen hebben.
Kan het dan toch zijn dat een maand voor mij (bij lange na) niet genoeg is om de serotoninevoorraad (gedeeltelijk) op te vullen? Ik had namelijk echt het idee alsof er helemaal niets meer over was toen ik net thuis was. Maar ja vreemd blijft dan toch dat ik me na een half uur wel helemaal gezond voelde.
Oh ja, en ik heb totaal geen last van een dinsdag-dip gehad. Iemand hier meer (vergelijkbare) ervaringen mee?

Bedankt voor het lezen :wave: :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Matthijs zei:
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Klik om te vergroten...

Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.

Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Matthijs zei:
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Klik om te vergroten...

Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.

Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
Klik om te vergroten...
2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoor
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien veel speed in je jappe, kan die crash wel verklaren denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."