Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Echt zo! gevaarlijk?

MDMA Echt zo! gevaarlijk?

54 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebeurt volgens mij wel dat mensen gaan kotsen van 1 pil.
Denk dat je genoeg hebt gehad als je al je diepste geheimen eruit gooit tegen de bouncer.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mjah welke gek slikt er dan ook 15pillen op een avond :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
da moet toch rommel geweest zijn die mdma of wel scheelt er iets... :openmouth: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee goede kwaliteit hoor.. een andere had er nog niet half zoveel van binnen en die wist zijn eigen naam nog met moeite..

die gast pakt al lang en veel dus die heeft veel tolerantie ervoor e
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja Caatje je hebt gelijk , en Jeller er zijn idd zoveel mensen die ff 10 pillen weghappen maar je loopt dus idd kans op hersen beschadiging die permanent zijn. Aldus de boze tongen :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat ze geen hersenschade hebben heb ik niet gezegd hé :beer:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ken ook wel mensen die 7 + pillen slikken maarja is er dan nog zoveel lol aan ?

Doe mij maar 2 goede pillekes
:tearsofjoy: Dan vlieg ik al genoeg :tearsofjoy:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#7
naar mijn idee heeft iemand die 10 pillen op een avond slikt toch al redelijk wat hersenbeschadeging opgelopen :tearsofjoy:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe meer pillen je slikt hoe meer kans je hebt dat je neurotransmitters beschadigd worden (en je receptoren geloof ik ook)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brandon zei:
ja ken ook wel mensen die 7 + pillen slikken maarja is er dan nog zoveel lol aan ?

Doe mij maar 2 goede pillekes
:tearsofjoy: Dan vlieg ik al genoeg :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
mss vinden zei dat dan e..

persoonlijk vind ik er sowieso geen lol aan
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
flashkop zei:
Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor :hearteyes:
Klik om te vergroten...

bij de laatste 4 voel je zeker nix meer??
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
GabberSnoePie zei:
flashkop zei:
Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor :hearteyes:
Klik om te vergroten...

bij de laatste 4 voel je zeker nix meer??
Klik om te vergroten...

Je voelt je dan helemaal strak staan, maar geen "ik hou van de hele wereld" effect :P .
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen bij blijven pakken, wanneer je merkt dat het love gevoel toch niet heviger zal worden.

Als je strak wilt staan, pak dan een nakkie speed :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mensen zijn gewoon hebzuchtig. Ze willen steeds meer en meer.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
En willen nooit meer een stapje terug doen.

We hebben een mooi huis...
Een mooie auto...
Goede baan...

niemand wil een stapje terug doen!

Dát gevoel.. van die éérste ervaring, die wil ik weer!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen bij blijven pakken, wanneer je merkt dat het love gevoel toch niet heviger zal worden.

Als je strak wilt staan, pak dan een nakkie speed :wink:
Klik om te vergroten...

omdat je wel steeds meer van de kaart raakt, ook al ga je je niet of nauwelijks lekkerder voelen
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb net een kater van 2 dagen achter de rug van te veel MDMA in't weekend.
al wat ik nu kan zeggen is dat je lichaam achteraf altijd de rekening betaald.
zo'n kater weegt niet op tegen 8 uur 'fun'.

zoals mijn vriendin zegt:
'hard drugs is een pakt sluiten met de duivel; je verkoopt je energie van een paar dagen om het op 8 uur te krijgen. en dat betaal je achter met een kater...'
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
niet alle hard drugs hé.. neem gewoon LSD, zeg ik altijd al..

10 uur dikke fun en geen seconden afkik :wink:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een meisje die ik ken heeft laatst pilletje genomen, gewoon 1 en die heeft een hartstilstand gekregen. :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Albino zei:
Een meisje die ik ken heeft laatst pilletje genomen, gewoon 1 en die heeft een hartstilstand gekregen. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Swel minder...
Ik blijf soms bijsteken omdat je dan idd meer en meer van de kaart gaat, het gaat dan echt richtig trippen met hallucinaties erby, komt geloof ik door omzetting van mdma naar mda...
Heb nu wel besloten er nooit meer zoveel te nemen, heb zondag hele dag hoofdpijn gehad en wa maandag hele dag pissed of voor kleinste dingen, ben zelf niet gaan werken omdat ik pissed was op me werk :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."