Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde hoop voor mij???

de hoop voor mij???

36 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
El Retro zei:
Deranged is geniaal met zijn speedkop :).
Klik om te vergroten...

Geniale pepklep :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op zen hollands gezegd :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Hier en daar is het wat vreemd geformuleerd zie ik nu, dat zal dan toch de moeheid zijn ofzo. Wat ik me nu afvraag is de hoop voor mij????
Klik om te vergroten...

Hahah zoek dat maar bij je vriendin :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die moet ik dan gaan huren denk ik.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Die moet ik dan gaan huren denk ik.
Klik om te vergroten...

of kopen, zijn goede modellen te vinden op http//www.mailorderbride.com/

Alleen het bouwjaar valt af en toe wat tegen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is dan weer een heel ander verhaal en niet echt mijn ding. Huren volstaat.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#7
jepz inderdaad , zien wie je egte vrienden zijn en ff chill aandoen
good luck :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt alsof je deze depressie hebt opgelopen door gewoon veel te veel te gebruiken. Je hebt gewoon een constante dip en dat zou niemand trekken.
Stop een paar maanden met de harddrugs en je wordt weer zoals vroeger.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoppen met die xtc, daar krijg je depressies van, van speed duidelijk niet als je deranged bezig hoort want die is altijd vrolijk en vlijtig met typen...
Je hebt op een drugsforum gepost, dus je zal zeker de link tussen drugs en depressies hebben gelegd, goed zo!!!
Ik voel me tegenwoordig op maandag ook altijd ronduit uitermate kut en ik weet dat dit vooral door die xtc komt maar daar trek ik me geen reet van aan, die dope is te af...
Dus zeker dermee stoppen als het je teveel wordt!
Wel nie stoppen met paffen he, dat kan echt niet zoveel kwaad.
Maar waarom wou je het nou uitmaken met je vriendin, omdat jij je kut voelt en zei zich daarover zorgen maakt, zoals je ziet zal ze je echt wel steunen en gebruik die steun dan ook he kerel.
!!!En haal aub geen gekke stoten uit!!!
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou voor mij is mn verhaal vrij logisch in mekaar gezet, hooguit met hier en daar een type fout. zo zie je maar weer mensen zitten anders in mekaar en kan best begrijpe dat ut lastig is je in te beelden hoe mijn sitiatie is.

is ook lastig. kvind die kritiek ook echt niet erg ofzo. dat ik dat gevecht aaning kwam ten eerste omdat mn vrienden klappen kregen en ik kankers waus was. dan doe je zoiets ook wel wat makkelijker.

wat betreft mn vriendin, dit is opgelost als j kan leze :rolleyes:

er word gezegt da ik een mietje ben die dood wil. naja niet echt natuurlijk, kheb ut wel zo getypt mijn fout. kheb het eerste verhaal ook in een zware depressie geschreven. ook 1 van mijn problemen trouwens. kheb hele grote steemmingswisselingen.

tiss miss vaag om je verhaal op Df te zette maar ik wou ut gewoon kwijt. kheb hier meerdere verhalen geleze waar wel serieus op in gegaan werd. hier had ik ook om gevraagt. ik hoef absoluut geen medelijden echt NIET. ik heb gevragd naar jullie mening en die gave jullie ook maar wel op een wat oppervlakkige manier. ik denk dat ik het hier maar bij laat.

ik bedakn de mensen die wel normaal konden reageren op mijn story. zoals safire thnx :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij was je flink aan begaaien gister.
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#12
begaaien? :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan de drugs, ik denk speed. En dan tijdens de comedown? Ik vind het wel typisch zo'n verhaal.
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#14
gister nix op zelfs geen wiet. kben echt van plan om te stopppe en alles wat soepeler te laten lopen.

kmoet trouwens vandaag rijlesse dus lijkt me nie zoon slim ideetje :P
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#15
wicket zei:
gister nix op zelfs geen wiet. kben echt van plan om te stopppe en alles wat soepeler te laten lopen.

kmoet trouwens vandaag rijlesse dus lijkt me nie zoon slim ideetje :P
Klik om te vergroten...

of juist wel... :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch vreemd dat mensen klagen over depressiviteit om vervolgens ook aan de pep en snoep zitten.. Heb gister/vandaag ook zon dip, werd weer lekker versterkt door een zware tegenvaller (weggestuurd van werk omdat ik nog niet helemaal helder was zeg maar). Maarjah, btje kunnen relativeren en ff goed gesprek gehad met me boss en t is alweer goed.. Blijkt dat het bij meer mensen is voorgekomen op me werk :smoke: tsja horeca he :stoned:

Maargoed, lijkt me duidelijk genoeg dat je maar s begint met het stoppen van HD, dan nog steeds depressief? Zoek professionele hulp
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik omschrijf mezelf als ingewikkeld, kheb vele dingen meegemaakt wat mijn leven geen goed heeft gedaan. khe op jonge leeftijd mn broertje veloren. kheb een ernstig ongeluk gehad met een grasmaaier waardoor ik een handicap heb. mn ouders gaan uit mekaar. en ik doe alles en iedereen om me heen vreselijke pijn. mijn leven is verandert!

ik zit nu al bijna een jaar aan de drugs( vooral xtc en speed) waardoor ik mezelf aan het kwijtraken ben. maar als ik het gebruik voel ik mezelf gewoon goed. normaal voel ik me ion het nauw gedreven als ik naast van die "stoere gaste" sta. met x op voel ik me THE MAN, waardoor ik enig gevoel van eigewaarde krijg :cry: kheb mezelf ten onder gebracht.

ik heb nu een vriendin waar ik super veel van hou. ze is echt ALLES voor me. ik kan nioet zonder haar. kzit de laatste tijd in een enorme dip en zij is het enige wat mij nog houvast geeft in deze tijd. vroeger was ik een spontane vrolijke jongen met kuiltjes in zn wangen van het lachen. de kuiltjes zijn weg. ik had altijd schitterende ogen waar sterretjes van plezier in waren te zien. de sterren zijn weg/

ik weet mezelf geen raad meer. gister ging ik met mij vriendin uit en heb ik ook xtc genome. eerst 1 maar da heeft bij mij zo weinig effect dat ik er nog eens anderhalf had genome. (t ware 4 dubbele) mn vriendin had ut door dacht ik dus hebbik er in een hoekj getrokke en het verteld.

ze ging me eerst zoenen als een gek en leip toen huilend naar de toiletten met een vriendin. ik zakte door de grond van ellende . toen ze naar buiten kwam zei ik lieverd en wou der knuffele , maar ze duwde zich van me af en liep naar buiten. mijn aaf was verneukt kheb alleen maar bier naar binnen gegooid daarna in mn uppie onderuit gezakt aan de bar. mense keken me aan, ik voelde de blikken in mn rug brande maar het boeide me niet meer. ik wilde dood.

later buiten heb ik keihard staan vechten en heb een gast die een maat van me sloeg een kk op zn hoofd geslage met mn helm. die heeft vandaag zker hoofdpijn. daarna weet ik het niet meer. er stonden 3 gaste vollop op me in aant slaan en ik voelde niks. kheb ze alle 3 van me afgeslage (weer et hellm ) en ben toen weggelope. dit gevecht deed me goed. ik ben een kleine niet zoon sterke gozer maar deze aaf had ik ze te pakke. voor 5 min voelde ik me weer THE MAN.

tot ik weer bij mn zinne kwam en het die avond agespeelde drama weer in me opkwam. de poliytie kwam dus ben ik hem snel gepeerd. khad geen zin in een nachtje cel.

kben naar een maat gegaan en heb daar alles verteld. dit waren mijn ECHTE vrienden, die mij altijd zijn blijven steuenen. terwijl ik ze heb laten vallen als een baksteen. we hebben zeer serieus gepraat en hun begonnen over de hoop. jullie kennen het allemaal wel denk ik. een afkickkliniek. ik voel me niet zwaar verslaafd en ben het ook niet maar in vergelijking met vroeger ben ik niet meer de oude ik. en kdnek dat ik dat ook nooit meer zal worde.

mn leven is een ware hel geworde de laatste tijd. mn ouders gaan scheide en hierthuis is niet echt meer van liefde te spreken tussen hun 2. dit doed me pijn. wat me nog meer pijn doet is mn vriendin. kheb ut verknald ook al heb ze ut me vergeven.

ik d8 dat met haar alles beter zou worde . en dat leek ook heel even zo. maar het gaat nog steeds bergafwaarts met me. kdnek zelfs aan dood gaan. kheb al met een gelade gweer tegen met oog aan gestaan met mn teen bij de trekker. kheb bijna de haren uit mn hoofd getrokke . gaten in mn deur geslage. ik weet me cht geen raad.

maar dit is waar ik dit allemaal voor type.
ik wil graag jullie mening, hoe denk ejullie nou over me als je dit leest?. kweet jullie kennen me nioet enzo. maar klink ik echt als een geval die naar de hoop moet?met ondersteunig voor mijn psycsihe problemen en mijn drugsgebruik?

REAGEER A.U.B. op een normale manier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."