kheb al een afspraak gemaakt met mn huisarts . best lastig om er over te tgaan praten met iemand die je niet kent, maar hij weet zeerwarschijnlijk wel iets wat voor mij zal werken. over antidepressiva , ik heb me nooit goed gevoeld bij medicijnen. kheb een tijdje ritalin geslikt maar dat ging fout. ook dipiperon is mij voorgeschreven maar had ook geen voordelige effecten.
ik voel me de laaste tijd wel depresief maar ik heb van meerdere kanten gehoord dat anti depri middelen veel nadelen met zich meebrnegt zoals moeiheid enzo.
ik heb nu een beeldschone vriendin die ik voor geen goud kwijt wil. toch ben ik gister naar der toegegaan met het idee om het uit te maken. ik ben zelf 18 en zij 15. maakt opzich nix uit maar ik heb haar nu opgescheept met mijn ellende. ik heb al veel meegemaakt en zij vrij weinig in vergelijking
![:)]()
dat is mooi voor haar maar nu heeft ze een depri vriend met vage hersenspinsels. ik kan nooit goed voor haar zijn.
kheb der dus ook verteld waar ik eigenlijik voor kwam, maar ik kreeg het zinnetje HET IS UIT niet over mn lippe. ik heb haar gevraagt wat zij het beste vond en dat ik echt d8 dat het beter uit kon zijn.
heel moeilijk was dat natuurlijk en ik was stiekem heel bang dat ze ja zou zegge. aan de andere kant hoopte ik erop omdat ik weet dat mijn problemen nu ook de hare zijn geworde. toch zei ze dat ze het onmogelijk uit kon maken.
dat was zeer hartverwarmend om te horen, nu weet ik zker dat ik HEEL VEEL aan der heb. en we zullen ons samen door dese moeilijke tijd heen gaan slaan beloofte ze
![:)]()
en de tijd erna.
ik heb de hele avond in der armen liggen huile
![:cry:]()
maar zoals alle helden op sokken weten is dat op zulke momenten juist heel goed.
kheb weinig zin in de lange lijdens weg die komen gaat want kheb gewoon echt problemem, zowel in mn hoofd als in de maatschappy. die 2 staan trouwens heel verbonden met mekaar.
ik weet al wel dat een afkickklinkiek te erg voor mioj is . kheb geen verslavings probleme, meer gevoelens dat ik er altijd in mn uppie voor heb gestaan(wat echt NIET waar is ). geen verslavings problemen aan de harddrugs maar wel aan wiet en hasj. hier kan ik echt niet van afblijve.
jullie zullen denken ooh alleen wiet dan valt het mee, nee dat valt niet mee kblow sinds mn 14de elke dag en dat heeft ernstige gevolgen, niet na 1 jaar of 2 maar 5 is toch echt teveel. vooral als je al zat gezeik hebt zonder die zooi.
aan de andere kant heb ik helemaal geen zin om te stoppe met wiet. kvind ut te fijn om na een dag hard werke een lkkr jointj te draaie en rusti op te smoke. met de xtc en speed wil ik wel echt stopppe maar dat zal veel minder moeilijk zijn dan wiet.
kheb een goed gevoel over de komende tijd. kzeg niet dak er weer boven op kom binnen een paar maanden . miss duurt het zelfs jaren. maar ik ben nu begonnen aan een bter leven en heb hier ook echt in in. kvoel me door deze omslag wel eigenlijk nog kutter want ik weet dat mn leventjuh lol en vrijheid nu een stuk minder zal worde.
maar ik zal me er door heen slaan hand in hand met mijn beeldschone prinses
![:)]()