Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmaak verandering

smaak verandering

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#1
alsk xtc opheb eet k vantvoren vrijwel niks (mischien 1 boterhammetje ofzo) alsk in de downspace zit hebk super honger, maar als ik alleen al denk aan eten ga ik al bijna over men nek. drinken is alleen water, cola is wel zo vies dan. water heeft zo weinig smaak dat ik gewoon niet in de gaten heb dat ik aan het drinken ben. wat ook leuk is is om tegen iemand die ook mee aant spacen is en echt geen zin heeft om te drinken maar toch moet drinken (ivm oververhitting) zeggen dat het speciaal water is, en superlekker is. dan gaat het echt goed naarbinnen:P
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens de werking drink ik eigenlijk alleen water.. soms zelfs iets teveel omdat ik dorst blijf houden.. dan gaat het wat klotsen in m'n maag. :P Ik krijg wel altijd fucking buikpijn van MDMA in de uren nadat het uitgewerkt is.. soms ga ik zelfs het met opzet even eruit kotsen, dan ben ik er vanaf.

Is dat eigenlijk een vreemde reactie? Ik heb tot nu toe bij alle keren dat ik xtc/mdma heb gebruikt, buikpijn gehad nadat de werking steeds meer afnam..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
fruit :hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb wel eens geprobeerd flink te zuipen onder invloed van middelen, maar het bier smaakt dan een beetje naar heel vies water. Op de DXM smaakte alles precies als water, hoe sterk het drankje ook was:P
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink dan wel veel minder, maar toch wel een paar glazen water, ook al is het niet zo lekker.
Als ik te weinig drink krijg ik de dag erna pijn aan mn tong, dan lijkt die wel te scheuren van uitdroging ofzo :confused:

In ieder geval, FRUIT :hearteyes: water, en waterijsjes voor mij !!

:wave:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Na het slikken veranderd je smaak .. je drankje smaakt opeens smerig en je krijgt natuurlijk behoorlijk dorst.. hebben jullie nou ook dat na tig glazen water je smaak echt zo vernaggeld is dat eigenlijk alles zowel drinken als eten smerig is en je bij god niet meer weet wat je nou moet nemen?

Is er iets van jullie lekker blijven vinden of iets waarmee je je smaak ff kan neutraliseren??
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou zo snel niks kunnen bedenken. Behalve concentreren op wat je aan het drinken bent. Niet achteloos een slok nemen. Weten wat je neemt, dat helpt bij mij wel een beetje. Als ik zonder na te denken een slok water drink onder invloed dan proeft het als slootwater. Het is een beetje als dat je spa rood besteld en 7up krijgt, je neemt en slok en gaat haast over je nek omdat je het niet verwachte.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik drink niet veel maar heb er ook geen last van enkel cola smaakt dan echt gortig
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik heb dat zeker... alsof ik te veel speeksel in mijn mond heb of zo... echt goor idd... het beste los ik dat op door iets met veel prik te drinken, zoals Sinas. Ik en een vriend van me dachten dat het een supermixdrankje was en toen we het nagevraagd hadden wat het was (we kregen het van een bekende aangeboden) en het Sinas bleek te zijn, konden we onze lol niet op hahaha. :grin: :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook steeds veel dorst dan, maar ik drink dan gewoon water of cola. En het smaakt niet zo heel erg anders vind ik. Mijn dorst gaat wel nooit helemaal weg, dus drink ik het ene glas na het andere.
En eten, een lolly smaakt altijd lekker dan. :)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan volgens mij alleen maar water drinken tijdens het spacen. Cola krijg ik gewoon niet naar binnen, smaakt echt chemisch ( :rolleyes: ) dan. Denk op zo'n moment wel dat ik het lekker ga vinden, maar valt altijd vies tegen :P Wil niet weten hoeveel geld ik heb uitgeven aan drankjes/ijsjes etc die ik heb weggegooid :grin:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nooit echt last van gehad dat ik iets een andere smaak vond hebben, kan er wel misselijk van worden of gewoon geen eet en drinklust hebben.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik hem de pan uit space, kan ik bijna niet drinken. Op Q-Base bijvoorbeeld. Ik heel veel dorst, een flesje water gekocht van 0.5L. En ik maar denken dat ik aan het drinken was, had ik het flesje al een uur, keek ik hoeveel eruit was. Ik denk nog geen 10 cl. Dusja :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik eet en drink niet of nauwelijks wanneer ik onder invloed ben, wanneer ik wel iets tot me neem, is dit alleen water. Ik kán simpelweg ook niets eten of drinken :)

Ik vind water zowieso al smerig smaken.. dus ook onder invloed van XTC.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
niet echt last van.. juist alcohol smaakt minder lekker.. ik drink ook nie veel alcohol op xtc

vooral water en soms cola..

eten gaat er altijd wel in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."