#1
alsk xtc opheb eet k vantvoren vrijwel niks (mischien 1 boterhammetje ofzo) alsk in de downspace zit hebk super honger, maar als ik alleen al denk aan eten ga ik al bijna over men nek. drinken is alleen water, cola is wel zo vies dan. water heeft zo weinig smaak dat ik gewoon niet in de gaten heb dat ik aan het drinken ben. wat ook leuk is is om tegen iemand die ook mee aant spacen is en echt geen zin heeft om te drinken maar toch moet drinken (ivm oververhitting) zeggen dat het speciaal water is, en superlekker is. dan gaat het echt goed naarbinnen:P


) dan. Denk op zo'n moment wel dat ik het lekker ga vinden, maar valt altijd vies tegen :P Wil niet weten hoeveel geld ik heb uitgeven aan drankjes/ijsjes etc die ik heb weggegooid