Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArtikel 'Het Volk' ( België) over xtc 17/18 maart

Artikel 'Het Volk' ( België) over xtc 17/18 maart

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enesteene zei:
stop het mens een pil in dr snavel en ze piept wel anders :P
Klik om te vergroten...

ja haha daar zeg je zoiets.
Ik ken er veel die helemaal tegen of helemaal voor xtc zijn.
Het enige verschil is dat de tegenstanders het nog nooit hebben willen/kunnen/mogen ervaren ( het love gevoel van de eerste keer ).

Ik weet ook nog hoe ik over harddrugs dacht, voor ik het ooit genomen had.
Ik was zo anti, tot ik het zelf eens deed :mrgreen:
:hearteyes:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn gedacht, geef da mens een pilletje en laat haar dan da artikel nog eens schrijven :stoned:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Staat dat op het internet? Anders een reactie schrijven
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jeps, kem da onlangs nog geleze in de krant, tzyn altyd degeen die het nooit geprobeert hebben dat er het meest over weten te vertellen..
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#5
m+ zei:
tzyn altyd degeen die het nooit geprobeert hebben dat er het meest over weten te vertellen..
Klik om te vergroten...

das een feit
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Taste zei:
m+ zei:
tzyn altyd degeen die het nooit geprobeert hebben dat er het meest over weten te vertellen..
Klik om te vergroten...

das een feit
Klik om te vergroten...

beetje spijtig idd ... maar goed gaan wij positieve verhalen ophangen dan zijn het 'de verslaafden' die toch geen objectief beeld hebben. Maar goed ... dat zij zelf ook geen objectief beeld hebben is natuurlijk wel prima :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereens beeld is subjectief; daar zijn we mensen voor. Haar beeld te negatief, jullie beeld misschien iets te positief (al weet ik vrij wel zeker dat ze er verder naast zit door een vergissing van de feiten, ze haalt daar echt alles door elkaar namelijk). Maar.. gewoon negeren, wij/jullie weten beter, toch?
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal correct! :wave:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zo'n hekel aan mensen.
Die alles beter weten,
Maar ondertussen niet eens weten waar ze het over hebben.
Maar ja het is niet anders :mrgreen:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
We zouden allemaal samen 1 boek moeten schrijven over de voor- en nadelen van drugs, onze eigen ervaringen en kennis, dan had je pas een goed beeld van hoe drugs is en werkt enzo.
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#11
En weer een masterlijke uitspraak:

stomme geit.
Klik om te vergroten...
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Indeed een goed plan... maar ja welke uitgever krijg je zo gek dat een boek uitgeeft van een bijelkaar geraapt zooitje teksten van ons ... :P haha beetje jammer maar het zou idd een beter beeld geven dan wat deze mensen doen!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Razar zei:
Enesteene zei:
stop het mens een pil in dr snavel en ze piept wel anders :P
Klik om te vergroten...

ja haha daar zeg je zoiets.
Ik ken er veel die helemaal tegen of helemaal voor xtc zijn.
Het enige verschil is dat de tegenstanders het nog nooit hebben willen/kunnen/mogen ervaren ( het love gevoel van de eerste keer ).

Ik weet ook nog hoe ik over harddrugs dacht, voor ik het ooit genomen had.
Ik was zo anti, tot ik het zelf eens deed :mrgreen:
:hearteyes:
Klik om te vergroten...
bij mij was het ook zo, maar nu ben ik terug anti xtc :)

allé van mij mag het wel, maar kvidn het toch een kutdrugs
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
die tekst is duidelijk geschreven door iemand die er niets van weet en nog nooit een drugslab heeft gezien van zen leven, als je xtc wil produceren ben je al iig geen noob meer op gebied van chemie, lees eens een recept...
Met pillen zit je hier echt wel goed trouwens, weinig kutpillen, meeste van goede kwaliteit.
Ikzelf ben neutraal tov drugs, xtc gebruik ik soms, maar ik vind dat je mensen niet een regel kan opleggen die hen verbied drugs te gebruiken, ik vind dat iedereen voor zichzelf dat moet kiezen.
Men zou ipv die war on drugs mss eens alles moeten legaliseren, verkopen in soort van shops, er tax op heffen en zien dat de mensen niet te ver heen gaan met drugsgebruik, dat zou een veel verstandigere keuze zij, die war helpt toch niets.
Zie nu naar een stomme fuif, daar vind je zelf al pillen, ket massas paf en andere.
Mijn moeder kwam ook af met dit artikel, ik heb maar stil toegestemd met wat zei ervan vond (een van de velen die er niets van weet en alles gelooft wat ze erover leest...
zei zo: er zit ontstopper in, pak het nooit, ik: ma, in zeep zit ook ontstopper toen keek ze wel effe van ???oink???
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#15
flashkop zei:
Men zou ipv die war on drugs mss eens alles moeten legaliseren, verkopen in soort van shops, er tax op heffen en zien dat de mensen niet te ver heen gaan met drugsgebruik, dat zou een veel verstandigere keuze zij, die war helpt toch niets.
Klik om te vergroten...
dit vind ik interessant
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#16
" Wie aan de xtc gaat, speelt Russische roulette"

Dat zegt jeugdschrijfster Helen Vreeswijk en waarschuwt via haar boeken ouders en jeugd.

Ze is ook een rechercheur in Nederland.

Ik citeer even wat ze zegt over xtc :

Waar komt die slechte xtc vandaan?

" je kunt stevig verdienen aan xtc en dus wordt er gesjoemeld. Xtc wordt niet gefabriceerd door mannen in witte jassen in steriele laboratoria, maar door knoeiers. Laatst ontdekten we dat er xtc werd gemaakt in een vieze ton in een wc. Om nog maar te zwijgen van de smeerlapperij die er in zit : ammoniak, gootsteenontstopper, aceton en gemalen glas als opvulmiddel."

Wat zorgt dan voor het roeseffect?

"In een pil zit gemiddeld 0.2 gram speed. en dat is een harddrug."

WTF

Volgens mij slaat dat mens alles door elkaar ja. Gootsteenontstopper is toch voor GHB?en MDMA het hoofdbestanddeel van xtc ( en geen speed ). HAHAHA
Van zo'n mensen krijg ik het.
Over MDMA staat geen letter in het interview.
Nu zullen al die bezorgde ouders haal bullshitboek lezen en een zwaar verkeerd beeld krijgen... tss
Informeer je eerst eens voor je er een boek wil over schrijven, stomme geit.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
das gewoon weer zo'n antidrugs actie :wink:

waarschijnlijk weet ze zelf nog niet eens waar ze over praat
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is inderdaad echt een antidrugs campagne, meer niet. Alleen maar om ouders bang te maken. De jeugd komt toch wel aan betrouwbare informatie.

Het is daarnaast al jaar en dag bekend dat de XTC markt zeker in Nederland redelijk schoon is, dus Russisch roulette is erg overdreven.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Overdreven zooi altijd. Hoeveel mensen zitten niet op dit forum, hoeveel mensen buiten dit forum gebruiken wel niet? Heel de wereld gebruikt drugs en heel af en toe hoor je een horror verhaal van het een of het ander.

Drugs zijn slecht voor je bij overmatig gebruik, maar welke klapstoel weet dat nu niet?
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb echt zo'n hekel aan die onwetende mensen die het in hun hoofd halen dan informatie aan de massa willen geven waarvan ze nog geen eens weten of het waar is. Ik hoop niet echt dat deze vrouw echt denkt dat ze waarheid spreekt. Belachelijk gewoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."