Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over mdma-bommetjes

Vraag over mdma-bommetjes

25 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha het klinkt onduidelijk, maar het gaat vast goedkomen! Vanavond en vannacht wordt in ieder geval ongelofelijk stoer. Heerlijk dansen als een idioot.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga morgen 1 gram mdma halen voor een feest morgenavond. Ik heb al vaker wat vingertopjes mdma gelikt op 'n feest, als we geen pillen hadden bijvoorbeeld. Maar hoe maak je eigenlijk precies zo'n bommetje? Dat je in één keer zo'n inslag krijgt na een tijdje, en niet steeds zo'n klein beetje omdat je maar likje voor likje doet..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
in een vloeitje doen...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
een punt mdma in een vloeitje en slikken maar.....


(bij zoeken ff bommetje intikken dan krijg je een aantal gebruiksaanwijzingen)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ahzo, dank je! Ik snapte wel dat je het in een vloeitje moest doen, maar vroeg me af hoe ongeveer.. misschien anders ook een beetje vochtig maken ofzo zodat ie dicht blijft 'plakken'? En dan slikken idd.. Maar inderdaad, in m'n drinken gooien is ook nog een idee!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inplaats van bommentjes kan je de mdma ook gwoon in je drinken gooien dan slaat hij ook hard lkr hard in en dan zit je niet te kloten met die bommentjes

maargoed als je toch bommentjes wilt maak ik ze zo,

bommentjes maak k gewoon van een fluwtje die je gewoon net als een jointt vasthoud dan gooi je er een lijntje mdma in. Dan gewoon de linkerkant naar rechts vouwen en dan de rechterkant naar links vouwen en dan gewoon ff een proppie van maken. :P (desnooods nog een fluwtje er omheen wikkelen zodat hij niet in je mond open kan gaan fzo.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
In je drinken gooien is wel vuil...
Maar zoek anders capsules van vervallen medicijnen of degene die je niet gebruikt, maak ze leeg en vul ze met ieders +/- 1/8 gr mdma
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuiven is idd ook wel hard, harder dan speed...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
Klik om te vergroten...

anaal... en gaan...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)
Klik om te vergroten...

anaal... en gaan...
Klik om te vergroten...

hui hui hui! :openmouth:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik duw liever niks in m'n reet.. en als vraag op een bepaalde reactie:
Hoezo is het in je drinken gooien 'vuil'? Werkt dat minder goed ofzo? Wil niet m'n gram mdma verspillen natuurlijk..
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het heeft dezelfde smaak zoals wnn je een japke laat smelten op u tong, alleen veel harder daarom: vuil ofwel vies...
Het is overigens wel efficient hoor (gewoon1/8 gram in je drinken doen voor standaard dosering), alleen niet goed voor je tanden.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke :) En ach.. op je bek vallen is ook niet goed voor je tanden! Ik poets mijn tandjes altijd heel goed. :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
een handig bommetje maak je als je eerst de helft van het vloeitje langs de gomrand natmaakt en naar voren omklapt zodat de gomrand haaks op het vloeitje staat.

Je krijgt dan een leuk frites-zakske waar je het wat makkelijk in en uit kan scheppen/strooien. dat zakje rol je dan weer in zichzelf op. Daar heb ik geen speciale technieken nog voor ontwikkeld.

Achter op je tong deponeren en met wat vocht naar beneden spoelen.

:beer:
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#16
koop een pakje Daro capsules, die omhulsels zijn perfect! (kweet zo geen ander medicein met capsules die gemakkelijk open gaan) plus, ze slikken ubermakkelijk weg :wink: lijkt me een stuk prettiger dan een verkreukeld vloeitje doorslikken
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat wel weer een nadeel is.. de zooi in een capsule doen is meer moeite dan de zooi in een bommetje smijten.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
men neme een blad, men vouwt er een trechtertje van, kleine opening in of tegen capsule houden en kappen in de trechter.
Zo verdeelde ik altijd mijn wiet, is erg handig.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hehe ja, dat zijn allemaal dingen die je van te voren thuis even rustig kan doen. Als ik op een feest niet wil opvallen met m'n drugs kan dat natuurlijk niet. :wink: Ik heb 10 maart op dat feest overigens gewoon enkele vingertopjes mdma na elkaar gelikt, ook 'bijna' een soort bommetjes effect. Het is niet lekker maar ik ga d'r ook niet van over m'n nek. Volgende keer inderdaad eens kijken of ik van te voren wat capsules koop ergens.. kun je het rustig thuis er in mieten en dan meenemen, handig.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bommetjes kun je ook gewoon thuis maken en meenemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."