Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel pillen???

Teveel pillen???

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dat 2 jaar geleden een keer op koninginnedag gehad...
bij mij werkten ze ook niet echt voor mijn gevoel...
heb toen in totaal 7pillen gebruik en 1 mdma capsule...
die mdmacapsule deed wel zn werk... :grin:

alleen de dag erna voelde ik me echt heel erg klote...

ben toen naar de dokter gegaan, bloed laten prikken...

en toen bleek ik bloedarmoede te hebben :confused:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik begrijp heel goed dat dit kan gebeuren. Had mij denk ik ook wel kunnen overkomen. Vooral als je in het begin niet zoveel denkt te voelen, blijf je ze er in tikken om het effect te krijgen dat je wilt. Ik denk dat je pillen niet heel sterk waren en dat je waarschijnlijk net onder de "uit je pan" grens kwam ofzo. Voelt je wel relaxed maar niet echt aan het spacen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat zodra je een bepaald niveau bereikt in je eerste dosis kom je er niet meer boven met nadosering.

Dus als dit je eerste dosis is:


Kom je niet meer boven die "peak" ook al is die maar de helft van wat je gewend bent. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen of dit echt zo is.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is dat inderdaad zo.. want ik heb ook al twee keer geprobeerd vrij hard te gaan, maar bouwde het rustig op want ik ben wel verstandig. Maar door dat rustige opbouwen kon ik zowat mdma erin blijven mikken. :P Volgende keer toch maar weer 'n iets grotere begindosis (maar nog altijd niet enorm veel uiteraard).
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marklar zei:
Ik begrijp heel goed dat dit kan gebeuren. Had mij denk ik ook wel kunnen overkomen. Vooral als je in het begin niet zoveel denkt te voelen, blijf je ze er in tikken om het effect te krijgen dat je wilt. Ik denk dat je pillen niet heel sterk waren en dat je waarschijnlijk net onder de "uit je pan" grens kwam ofzo. Voelt je wel relaxed maar niet echt aan het spacen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat zodra je een bepaald niveau bereikt in je eerste dosis kom je er niet meer boven met nadosering.

Dus als dit je eerste dosis is:


Kom je niet meer boven die "peak" ook al is die maar de helft van wat je gewend bent. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen of dit echt zo is.
Klik om te vergroten...

Dat zou eens heel goed kunnen, dat verklaart misschien ook waarom ik vroeger helemaal uit mijn dak ging van 5 pillen en dan de volgende keer (zelfde batch pillen) er wel eens 12 naar binnen kon kieperen zonder echt compleet strak te staan.

Zou dit ook andere redenen kunnen hebben?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
mss waren het gewoon extreem slechte pillen?

als het pillen van 25-30 mg zijn dan had je uiteindelijk niet echt veel binnen en zou je niet zo'n ferme inslag krijgen
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
was het toevallig op raving nightmare? :P


OT: dit is idd wel veel, heb er zelf maar 2 gehad afgelope zaterdag en stond flink strak
L
Lunatic_81Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Freezing zei:
was het toevallig op raving nightmare? :P


OT: dit is idd wel veel, heb er zelf maar 2 gehad afgelope zaterdag en stond flink strak
Klik om te vergroten...

Yup! Raving in Germany! Was een erggg dikke line-up en locatie hoor!

Bedankt voor jullie commentaren allemaal! :P :grin:

Cheers!!! Cya!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sowieso... als je er van geschrokken bent zul je het niet nog eens doen lijkt me. Zo'n foutje maken meer mensen en je bent er gelukkig zonder kleerscheuren van af gekomen. :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen. :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
jij bent goed bezig :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat heeft dat trouwens allemaal te maken met het topic?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."