#1
Sowieso... als je er van geschrokken bent zul je het niet nog eens doen lijkt me. Zo'n foutje maken meer mensen en je bent er gelukkig zonder kleerscheuren van af gekomen. ![:)]()


xtaz zei:Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen.![]()
xtaz zei:Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen.![]()

xtaz zei:Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen.![]()
Marklar zei:Waarom moet zo'n topic nou weer verneukt worden? Kinderachtige gezeik.. xtaz: maak een "kijk mij" topic ofzo
Ik vraag me namelijk echt af of meer mensen dit soort ervaring hebben of meer informatie hebben over die eerste piek dosis.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."