Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel pillen???

Teveel pillen???

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso... als je er van geschrokken bent zul je het niet nog eens doen lijkt me. Zo'n foutje maken meer mensen en je bent er gelukkig zonder kleerscheuren van af gekomen. :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen. :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
jij bent goed bezig :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat heeft dat trouwens allemaal te maken met het topic?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtaz zei:
Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Meeste AD's hebben toch pas effect na 2á3 weken? Ben benieuwd hoe je dan voetl als je er 16 gegooit hebt :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtaz zei:
Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen. :smoke:
Klik om te vergroten...

0 toegevoegde waarde. Die hoeveelheden kloppen dus voor geen meter he. Hoe kan je nu nondegodver 15.5 slaappillen nemen??? En je bent er niet trots op zeg je, waarom beschrijf je het hier dan in geuren en kleuren. Hmhmhmh.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus je denkt dat ik 'lieg'? :rolleyes:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#8
It's on!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
xtaz zei:
Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen. :smoke:
Klik om te vergroten...

mislukt kind..
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom moet zo'n topic nou weer verneukt worden? Kinderachtige gezeik.. xtaz: maak een "kijk mij" topic ofzo

Ik vraag me namelijk echt af of meer mensen dit soort ervaring hebben of meer informatie hebben over die eerste piek dosis.
L
Lunatic_81Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Marklar zei:
Waarom moet zo'n topic nou weer verneukt worden? Kinderachtige gezeik.. xtaz: maak een "kijk mij" topic ofzo

Ik vraag me namelijk echt af of meer mensen dit soort ervaring hebben of meer informatie hebben over die eerste piek dosis.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Marklar jij bent tenminste wel iemand die "normaal" kan reageren met een goed onderbouwd antwoord en een interessante nieuwe vraag (die piek-dosis)! :grin: xtaz jij wil blijkbaar alleen aandacht!??? :wave:

ADMIN: sluit dit topic maar aub!!! Dan kan Marklar eventueel een nieuw Topic plaatsen, over die Piek-dosis! Vind het wel een goede namelijk! :P

Greetzzz
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Erg kinderachtig, 'mislukt kind' was wel de beste benaming bij deze zielige vertoning. Bovendien is dit het xtc forum, dus je kan je zeemansverhaaltjes over pillen 'voor de flash' nemen niet legitimeren.

Maar het topic sluiten lijkt me niet nodig, pas het zonodig aan, nu hebben we ook een voorbeeldje van hoe het niet moet.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fucked up.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan het niet zijn dat er speed in je pillen zat, waardoor je wel erg springerig was en grote pupillen had maar dus niet heel erg een love gevoel had? Ik herken een xtc gevoel meteen als het er is... maar speed, ja je voelt je lekker maar het is zeker geen xtc gevoel.

Ook heb ik bij speed telkens de drang om bij te pakken (ik doe dit niet altijd maar de drang naar meer meer meer is er wel vaak :openmouth: jammer genoeg.) Je kunt niet tevreden zijn met het gevoel wat er op dat moment is en dat heb ik wel bij xtc. Ik gebruik ook om de 3 maanden xtc en het geeft me een veel bevredigender gevoel als speed.

Misschien was dit het en anders zou ik het ook niet weten.

Greetz :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil het in deze voor XTAZ opnemen.

Het topic is 'teveel pillen' en XTAZ reageert door aan te geven dat hij door langdurig en overmatig gebruik van slaappillen en dergelijke blijkbaar hoge tolerantie heeft en het zwaar misbruikt voor 'flashes' en dergelijke. Dan vraagt hij zich af of nu ook XTC weinig effect zal hebben.

Ik heb geen reden om aan te nemen dat XTAZ staat te liegen hier. Nou vooruit laat ie het een beetje aandikken voor de show. Nou en?

Om dan iemand voor MISLUKT KIND uit te maken vindt ik heel erg ongepast. En als de moderator er nog eens een schepje bovenop doet door hem volledig af te zeiken dan is er iets goed mis hier.

Ik krijg ineens veel begrip voor de beslissing van DERANGED om dood te gaan.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Respect Nutsss. :smoke:


Davaj, pidarasi.
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#17
het was volledig in xtaz' recht om iets te zeggen over zijn pil gebruik, het was wel degelijk on-topic, het topic was toch.. "teveel pillen" ? nou dan. zoals jij loopt te patse met je 10 pille en er niet trots op bent, vind ik dat xtaz best iets mag zeggen over zijn eigen pillen misbruik. het ging hier immers over teveel pillen en de tolerantiegrens... :wave:
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ken deze ervaring mar al te goed. vb.: afgelopen zaterdagmiddag heb ik samen met een vriend 5 pilletjes gehaald, allebei 1,5 geslikt, ging daarna lekker , niet superhard, maar precies goed, daarna bijgeslikt tijdens de top, zelfde effect nog een paar uur. Toen waren de pilletjes op. Toch besloten om bij te halen omdat we s'middags al begonnen waren en het was nu zo'n 9 uur sávonds, en das wel vroeg om zonder pillen te zitten. Nu ging dat bijhalen niet helemaal volgens plan en het duurde vervolgens nog 2,5 uur voordat we weer 9 nieuwe pilletjes hadden. De piek was inmiddels voorbij. Nou zijn alle 9 pillen opgegaan en geen van tweeen is nog leip geweest die nacht, alleen extreem wakker. Het waren dezelfde pillen, zelfde dealer! Zonde van die 9 pillen, hadden we beter de volgende dag kunnen gebruiken, dan hadden ze beter gewerkt. Dit is mij vroeger vaker overkomen. Normaal sla ik ook meer van te voren in, om dit soort drama's te voorkomen, maar ja, 2'5 pil smaakt toch naar meer als het nog vroeg is, maar dom, dom, dom. Mijn advies: nooit bijslikken na de piek. Is weggegooid geld, de volgende dag heb je er geheid meer plezier van. Zoals ook ik nu weer opnieuw achter ben gekomen :cry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
das zo kut aan mdma hé :(
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk dat dat per persoon zo verschillend is...vorig jaar begonnen met x vanaf juni bijna ieder weekend wel 1 pilletje.. op gegeven moment werden dat er meer per avond max 3...werkt iedere x hetzelfde... afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar zo wap als een konijn geweest ( had drukke en mega stressige periode achter de rug en wilde gewoon even relaxen in die 3 dagen iets van 10 pillen geslikt.. bleef even hard gaan ( je merkt wel dat je sneller bij pakt) heb eigenlijk nu nergens echt last van .. beetje moe natuurlijk veel te weinig geslapen maar geen dip of zo .. alleen vreselijke nachtmerries waarin je alles intens meemaakt en het idee hebt dat je er ook werkelijk bent maar je kan niet bewegen of wakker worden terwijl je het gevoel hebt wakker te zijn ( staat in een ander topic meer over ) dat is echt vreselijk .. dus vind ik ook een zeer nadelige na effect,.. voorlopig ff niks iig....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."