#1
Hallo iedereen,
Volgende week zit er weer een mooi feest aan te komen (Awakenings)
En nu zit ik mij af te vragen hoe je nou de 'xtc-feeling' het optimaalst kunt benutten. Dit is de 2e keer dat ik weer ga nemen (max. 2 pillen die ik had willen laten testen, maar helaas niet meer van gekomen is.)
Maar nu zat ik mij af te vragen (en ik heb de zoekmachine gebruikt maar kan niks vinden):
Wat kan ik van te voren, tijdens en na de tijd het beste doen drinken eten enz...
Klinkt misschien een beetje overdreven maargoed.. M'n gezondheid is ook nog wel van enig belang
dus..
Zelf lijkt me (afgelopen keer ook gedaan,) gewoon verstandig om van te voren:
Spaghetti te eten (ligt 'lekker' op de maag.. ) , goed uitgerust te zijn, geen alcohol te drinken, Veel vitamine- C tabletten nemen, Chips of iets anders met veel zout te eten (ivm zweten.. )
Tijdens.. Nja. uiteraard regelmatig wat drinken.. Logisch. En genieten natuurlijk
Na de tijd.. uiteraard uitrusten voor zo ver het kan, en eigenlijk verder zoals voor de tijd.. je vitamines aanvullen.. gezond eten.. enz..
Is dit een enigsinds 'gezonde' manier van xtc gebruiken? Of zijn er verder nog wat do's en dont's wat misschien nog handig is om op te letten / te doen.Ik hoop dat m'n vraag zo duidelijk genoeg is en ben heel benieuwd naar jullie adviezen / tips
Groetjes! Mellowww
Volgende week zit er weer een mooi feest aan te komen (Awakenings)
En nu zit ik mij af te vragen hoe je nou de 'xtc-feeling' het optimaalst kunt benutten. Dit is de 2e keer dat ik weer ga nemen (max. 2 pillen die ik had willen laten testen, maar helaas niet meer van gekomen is.)
Maar nu zat ik mij af te vragen (en ik heb de zoekmachine gebruikt maar kan niks vinden):
Wat kan ik van te voren, tijdens en na de tijd het beste doen drinken eten enz...
Klinkt misschien een beetje overdreven maargoed.. M'n gezondheid is ook nog wel van enig belang
Zelf lijkt me (afgelopen keer ook gedaan,) gewoon verstandig om van te voren:
Spaghetti te eten (ligt 'lekker' op de maag.. ) , goed uitgerust te zijn, geen alcohol te drinken, Veel vitamine- C tabletten nemen, Chips of iets anders met veel zout te eten (ivm zweten.. )
Tijdens.. Nja. uiteraard regelmatig wat drinken.. Logisch. En genieten natuurlijk
Na de tijd.. uiteraard uitrusten voor zo ver het kan, en eigenlijk verder zoals voor de tijd.. je vitamines aanvullen.. gezond eten.. enz..
Is dit een enigsinds 'gezonde' manier van xtc gebruiken? Of zijn er verder nog wat do's en dont's wat misschien nog handig is om op te letten / te doen.Ik hoop dat m'n vraag zo duidelijk genoeg is en ben heel benieuwd naar jullie adviezen / tips
Groetjes! Mellowww


