Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC het optimaalst benutten en de minst schadelijke gevolgen

XTC het optimaalst benutten en de minst schadelijke gevolgen

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Volgende week zit er weer een mooi feest aan te komen (Awakenings)
En nu zit ik mij af te vragen hoe je nou de 'xtc-feeling' het optimaalst kunt benutten. Dit is de 2e keer dat ik weer ga nemen (max. 2 pillen die ik had willen laten testen, maar helaas niet meer van gekomen is.)

Maar nu zat ik mij af te vragen (en ik heb de zoekmachine gebruikt maar kan niks vinden):

Wat kan ik van te voren, tijdens en na de tijd het beste doen drinken eten enz...

Klinkt misschien een beetje overdreven maargoed.. M'n gezondheid is ook nog wel van enig belang :wink: dus..

Zelf lijkt me (afgelopen keer ook gedaan,) gewoon verstandig om van te voren:

Spaghetti te eten (ligt 'lekker' op de maag.. ) , goed uitgerust te zijn, geen alcohol te drinken, Veel vitamine- C tabletten nemen, Chips of iets anders met veel zout te eten (ivm zweten.. )

Tijdens.. Nja. uiteraard regelmatig wat drinken.. Logisch. En genieten natuurlijk :mrgreen:

Na de tijd.. uiteraard uitrusten voor zo ver het kan, en eigenlijk verder zoals voor de tijd.. je vitamines aanvullen.. gezond eten.. enz..

Is dit een enigsinds 'gezonde' manier van xtc gebruiken? Of zijn er verder nog wat do's en dont's wat misschien nog handig is om op te letten / te doen.Ik hoop dat m'n vraag zo duidelijk genoeg is en ben heel benieuwd naar jullie adviezen / tips :)


Groetjes! Mellowww :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed eten van te voren

Vitamines
Pindas
zout is ook wel goed


tijden Ieder uur Minimaal 1 glas water !!

GEEN!! suikers !!! en GEEN ALCHOL !! dat verslapt het gevoel ! :)
minimaal 3 weken tussen iedere pil Liever 4 tot 6 weken

en de day after Weer goed eten en drinken
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
zout droogt het lichaam toch Juist uit :rolleyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
2x per maand is wel degelijk schadelijk eens in de 4 tot 6 weken zijn geen nadelige effecten van bekend
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
zout houd water vast als het in niet te veel word genuttigd

na veel zweten is een glas zout water goed voro je lichaam Niet lekker maar wel goed
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh, awakenings. Ik loop het mis, baal zo ontzettend. :cry:

Ontzettend veel plezier, en mijn tip, GENIETEN!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
appelsientje mm in twee gesneden met een gaatje in met mmmm in elke helft een half suikerklontje mjumm met jumm veel huu sap mmen smaak MMMMMM!
J
Joshua.5314Lid
01-01-2024, 00:00
#8
shit, dat je er zoveel over nadenkt ?

er is zelfs bewezen dan 2 x xtc per maand niet schadelijk is .
zoveel hoef je er toch niet over na tedenken je leeft maar 1

of ben ik de enige die zo denkt :rolleyes:
haha :stoned:
J
Joshua.5314Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
2x per maand is wel degelijk schadelijk eens in de 4 tot 6 weken zijn geen nadelige effecten van bekend
Klik om te vergroten...

4 weken is een maand :openmouth: \\


:stoned:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
eens is minder vaak als 2x per maand

eerst lezen dan bla bla :stoned:
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik xtc gebruik dan is dit net achter ik wakker geworden ben, na een douchken of bad en op een lege maag
dan werkt MDMA et sterkst en is et beter voor spiritueel gebruik
maja die fuif zal wel nie smorges vroeg zijn :)
best van al is een after-e pakket van azarius te kopen
bevat genoeg om je serotonine terug op peil te brengen zodat je geen downer hebt voor een ganse week
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey hey bedankt voor jullie antwoorden.. Ik kom maar hooguit 1 x in de week op 'tforum dus vandaar m'n late reactie (heb niet altijd de kans en tijd om er op te zitten..)

Maar zal zeker doen wat hier gezegt word..

En dat ik er zo veel over na denk? Tjsa, wil nou eenmaal niet me lichaam verneuken en heb het liefst zo min mogelijk een kater van iets..

Ik heb het er wel voor over om me een weekje brak te voelen na een feestje, maar als je het kan voorkomen door een paar kleine simpele dingen te doen/eten.. Waarom zou ik dat dan niet doen?

En Awakenings zou vast wel weer gaaf worden! De vorige 2 x (ook Amsterdam en een keer Rotterdam) die waren ook zwaar geslaagd.. dus zal heus wel goed komen :hearteyes:

Groetjes!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Er komt de strengste controle ooit op drugs bij Awakenings.. Succes!
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet nadenken

Ik zou inderdaad maar niet teveel nadenken tijdens het nuttigen van je pillen.
Daar komt niks goeds van, alleen maar kots.
Gewoon een zooi fruit inslaan voor de volgende dag, van tevoren niet teveel eten.
Ach, wat zeg ik nou allemaal, je gaat toch wel naar de klote...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik doe om zo lekker mogelijk van je pillen te genieten en zo min mogelijk van je dipje te voelen is :

De hele week ervoor gezond eten : fruit,groenten, vitamines.
Lekker de hele week sporten.
Lekker uitrusten,dus genoeg slapen van tevoren.
Dit doe ik in combinatie met L-Tryptofaan.

dagen van tevoren stop ik met tryptofaan en 2 dagen erna begin ik weer.
Zo heb ik het minst last van mijn dipjes en geniet ik optimaal.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het helemaal niet gek wat meer op je gezondheid te letten als je drugs neemt. Zelfs van Herman Brood is bekend dat hij tien sinaasappels per dag at om in leven te blijven.
Zelf eet ik belachelijk veel bananen en ook sinaasappels, en pasta en andere gezonde shit, maar ook suikers uit m&m's :hearteyes: I
dd veel slapen is sowieso goed. De dagen nadien heb ik het liefst niet al te belangrijke dingen. Het lukt me wel, maar ik word er wel stront shagrijnig van.... Gewoon lekker in bad liggen, en slapen, en naar de film gaan en biertjes drinken in de zon!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
Er komt de strengste controle ooit op drugs bij Awakenings.. Succes!
Klik om te vergroten...
viel reuze mee, vorige keren in de gas ( oktober en november ) was het veel erger.

Ik zou je overigens aanraden het maar een keer in de 3 maanden te doen. Ik had de 2e avond eentje genomen en het was bijna net zo goed als mijn eerste keer :hearteyes: :hearteyes:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
Er komt de strengste controle ooit op drugs bij Awakenings.. Succes!
Klik om te vergroten...

Strengste controle? Haha voor mij de minst strenge controle tot nu toe..

Ik had een halfje van te voren genomen.. en voelde dat ie toch nog niet helemaal begon te werken, daarmee doel ik eigenlijk meer op de spanning die ik nog voelde (helemaal vanwege de bangmakerij). Ik besloot dus om nog even fijn voor de tijd een goeie hasj-joint te roken om me wat te kalmeren. :stoned:

Dus ik stond daar inde rij voor die mensen van de security.. Hun stonden wat te praten.. Vragen ze in eens aan mij of ze mij al hadden gehad.. Hahaha en zeg ik met me stomme kop nog 'Nee!' ook haha :P Maar het gaf niks.. want daardoor had ik schijnbaar wel de indruk dat het me geen reed kon schele of hun me fouiileerde.. dus hun ook gewoon vrolijk door ouwehoeren wie de gelukkige was om mij te moge fouiileren.. nouja.. Dan allebei toch? Ze streke een keer langs me arm en been op en lachend zeide ze dat het helemaal oké was :mrgreen:

Verder heb ik er totaal 2 gehad die avond (witte kroontjes.) En ging fijn.. Voel me nog steeds redelijk happy al denk ik dat het morgen iets minder zal zijn.. Verder doe ik het idd rustig aan en let beetje op wat ik eet (vooral banaan,vitamine c, bruin brood, chocola enz.) en daar voel ik me wel beter bij :sunglasses:

Nouja, genoeg getypt dus voor nu.. bedankt iig voor jullie antwoorden en ben benieuwd of ik nog een 'xtc-kater' krijg :)


Groetjes!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."