Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik ben hier nieuw , en gebruik zelf ook in weekenden met vrienden , meer dingen moet je maar vragen maar is niet erg belangrijk denk ik :P Zelf heb ik ook weleens zoiets als dit, dan lijkt het net of ik uit me lichaam gaat, meestal als ik yalla's heb gedaan in het weekend, 3 dagen daarna het is net een soort hartkloppingen maar dan door heel je lichaam toch ? ik weet niet of dit hetzelfde is maar ik vind het iig een eng gevoel, een vriend van mij heb het ook wellis . Gaat het hier over hetzelfde of zin we apart Gr."
"Bal0n zei: 2,50 Klik om te vergroten... Waarom is deze shit allemaal zo goedkoop? is het zo kk zooi of doe je gewoo kort met 1 zo velletje"
"Ik weet dat er al veel topics over zijn, maar ik vind het nog niet duidelijk genoeg sorry dus Ik wil met een vriend van mij voor de 1e keer keta snuiven, we hebben allbij vaak genoeg xtc & coke op dus wat raden jullie ons aan om voor het eerst te nemen ? de meeste mensen zeggen een puntje enzo, maar ik wil wel echt goed & lekker spacen eeen hele avond lang dus moeten we een halffie of gewoon 1g nemen, en gewoon een goede lijn om te starten , zoals bij sos bedankt alvast \\ Gr from rotterdam"
"Psycho_Chrono zei: DonnieDark0 zei: Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken. Klik om te vergroten... Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta. 2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me Klik om te vergroten... dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ? en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz"
"TomTom zei: Joshua.5314 wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question Peace Klik om te vergroten... wat is dat dan voor vraaag ? ik snap je aan ene kant wel, maar ik wil het eerst proberen om te weten wat het is, want eindstand probeer ik een uit treding te krijgen dat lijkt me echt een speciaal gevoel, ik hou wel van die andere wereld jwt"
"shit, dat je er zoveel over nadenkt ? er is zelfs bewezen dan 2 x xtc per maand niet schadelijk is . zoveel hoef je er toch niet over na tedenken je leeft maar 1 of ben ik de enige die zo denkt haha"
"Telefoon zei: 2x per maand is wel degelijk schadelijk eens in de 4 tot 6 weken zijn geen nadelige effecten van bekend Klik om te vergroten... 4 weken is een maand \\"