Als ik de biochemische verklaring wist, had ik het je maar al te graag uitgelegd. Helaas weet ik die niet, en vraag me af of die ook wle bekend is. Het komt er op neer daar SSRI's + MDMA er voor kan zorgen voor het serotnine syndroom.
#4
Hallo,
Ik slik sind en half jaar een antidepressiva genaamt paroxetide,
echter wil graag xtc gaan gebruiken maar ben nog wat terug houdend,zijn er nog mensen de de combinatie gebruiken of ervaringen hebben omtrend het gebruik van deze cobinatie?????
hoop tot een snel antwoord!!!
gr.mr.Dark
#5
Hallo,
Ik slik nu sinds een jaar een antidepressivia genaamt paroxetide dit heb ik op docter advies gekregen.
Maar ik wil graag xtc gaan slikken weet iemand of dat kan, de combinatie van paroxetide met xtc (1 pilletje maar)en of er nog nare gevolgen aan vast zitten (heb al veel gelezen maar zou het graag willen weten van iemand uit de praktijk)
of zijn er mensen die deze cobinatie al langer gebruiken?
wil je zekerheid, ga of bel naar de apotheker, dit kan ook anoniem... volgens mijn apotheker is het spelen met je leven... ik denk dat het om eerlijke voorlichting ging, omdat hij mij niet terechtwees over mijn xtc-gebruik zelf
#7
Aaah
De MDMA heeft dus geen tot weinig effect, maar de kans op een serotonine-syndroom is er dus nog wel?
#8
hoi hoi
Ik slik sinds 2 maand antidepresivia (fevarin) 100mg per dag.
Nu vraag ik mij af of het gevaarlijk is als ik dan een pilletje erbij neem???
of moet ik gewoon 2 dagen mijn medicijnen niet nemen als ik een pilletje wil nemen?
#9
Combi anti-depri en X gaan (bij mij) iig niet goed samen.
1 x gedaan, echt samen gepakt, ben nog nooit eerder zo slecht gegaan in zo'n korte tijd. Zonde van mijn pillen geweest. Buikpijn, slecht voelen, misselijk, gaar, moe, slapen, noem maar op
#10
schijnt de werking van xtc te verminderen
#11
Ja dat kun je wel zeggen. Voelde me echt niet happy of knallend ofzo. Werken ook beide op je serotonine in, alleen door de anti-depri laat je bijna geen serotonine meer vrij als je X hebt gehad.
#12
ja mdma plundert al je serotonine warenhuizen helemaal leeg geloof ik dan hebben serotonine heropname remmers anti depressiva nog weinig zin denk ik zo
#13
Andersom, omdat je anti-depri gebruikt zal je niet zomaar je serotonine voorraden ineens kwijtraken, maar je lichaam wilt dat wel en daarom ga je je volgens mij ook zo kut voelen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.