#1
Haha, is dit hetzelfde ventje die nog niet zo lang geleden een topic opende dat hij geen wiet kon vinden?
humor!
humor!
humor!matthijs zei:Heb één keer een verpoederde pil van mijn hand opgelikt... eens en nooit weer. Moet er niet aan denken die rotzooi te snuiven.![]()
gooi het in ijsthee, ff goed roeren en je proeft er nauwelijks wat van!Psycho_Chrono zei:Telefoon zei:Erg dom en zinloos
gooi het in je drinken![]()
Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc)
BillyBilo zei:nog dommer: het in andermans drinken gooien![]()
Telefoon zei:Erg dom en zinloos
gooi het in je drinken![]()
cunt zei:gooi het in ijsthee, ff goed roeren en je proeft er nauwelijks wat van!Psycho_Chrono zei:Telefoon zei:Erg dom en zinloos
gooi het in je drinken![]()
Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc)
Saivy zei:Mensen.![]()
Poeder is om te snuiven
Pillen zijn om te slikken
Suppo's moet je anaal innemen
Vloeistof is om te drinken/spuiten
Wees toch eens tevreden daarmee.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."