Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC het werkt niet meer.

XTC het werkt niet meer.

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
FlipMeister zei:
GabberSnoePie zei:
ik zei toch al dat ik ernaast zat, stfu :openmouth:
Klik om te vergroten...

ok sorry dude maar ik vin et wat debiel als je zulke statements maakt die echt 3x op kut slaan...
Klik om te vergroten...

3x op kut slaat valt ook wel mee, ik dacht dat t helemaal niet op je serotonine werkte maar kennelijk dus wel een beetje, niet zo hard als bijv. xtc, en dat bedoelde ik er eigenlijk mee

in vergelijking tot xtc verbruikt speed haast nix (ik dacht dus eerst helemaal niets) maargoed daar zat ik dus naast
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
een aanvulling hierop is dat ook bepaalde medicijnen en met name antidepressiva er voor kunnen zorgen dat je niets of weinig van de XTC voelt.

Sommige combinaties kunnen levensgevaarlijk zijn dus als je anti-depressiva slikt dan beter geen XTC...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
een aanvulling hierop is dat ook bepaalde medicijnen en met name antidepressiva er voor kunnen zorgen dat je niets of weinig van de XTC voelt.

Sommige combinaties kunnen levensgevaarlijk zijn dus als je anti-depressiva slikt dan beter geen XTC...
Klik om te vergroten...

Xtc zorgt voor een verhoogde afgifte van serotonine
Anti-depressiva zorgt voor een vertraagde afbraak van serotonine

Combi kan leiden tot een serotonine vergiftiging
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
^Het hangt er dan ook nog vanaf welke AD je hebt want je hebt verschillende, maar je moet die dus NOOOOOIT combineren...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een XTC genomen, maar mijn God wat valt dat toch tegen.

Zal dat nou komen door die strakke pepcapsules of ben ik gewoon uit gepilt voor de rest van mijn leven.

1 jaar niets geen XTC.
1 heel geel Hartje ( das toevallig hoor)
uitwerking was minimaal.
prijs was gratizzzz
ingenomen op een nuchtere geest wel gegeten.

Dat was de laatse keer vrees ik.

Jammer ik was vroeger helemaal wild van de XTC.



:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien slechte pil ?

oh en btw: Kleur en opdruk zeggen tegensweurdig niets meer :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zal die pepcapsule wel geweest zijn i.c.m een waardeloos gehalte aan MDMA in de pil.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was gewoon een kutpil met lage dosis MDMA, probeer eens kristallen of test ze.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoho ik was nuchter had geen dope op dus geen speed ...
De pil kwam uit zeer goede hand maar is niet getest eerlijk is eerlijk.

Ik heb in dit jaar wel wat speed verwerkt, alleen geen XTC.

Misschien maar is wat kristyallen scoren, de laatse keer op de MDMA poeder is 5 jaar geleden. Kwam vers uit de zak.

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Strak plan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
TechNora zei:
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:
Klik om te vergroten...

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
GabberSnoePie zei:
TechNora zei:
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:
Klik om te vergroten...

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:
Klik om te vergroten...

he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
TechNora zei:
GabberSnoePie zei:
TechNora zei:
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:
Klik om te vergroten...

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:
Klik om te vergroten...

he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P
Klik om te vergroten...

awwhh :flushed: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik voel me na speed meestal wel heel erg emotioneel en depressief, misschien toch iets met je serotonine ?`
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in
Klik om te vergroten...

eeh, gij wordt betaalt door hofmann ofzo zeker?

al dije reclame :tongueout:


ma gebht wel gelijk trouwes :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn lsd is bijna op mannen ik raak nu al in psychose.

Maar ik ben ook een drop lul want kan het niet zijn dat de speed ook gebruik maakt van mijn kleine voorraadje serotonine ?

Iemand een goede blik daarop ?

De XTC heeft het echt altijd goed gedaan bij mij.
Het liefst op de LSD ja maar het communiceert zo lastig met andere die op de XTC lopen.

:mrgreen:

:stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dat is zeker zo, van langdurig speedgebruik kan je in ernstige depressie raken.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
speed heeft geen enkele invloed op je serotonine.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."