#1
Misschien slechte pil ?
oh en btw: Kleur en opdruk zeggen tegensweurdig niets meer![:)]()
oh en btw: Kleur en opdruk zeggen tegensweurdig niets meer


TechNora zei:Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrieHopelijk lukt t met kritstallen, good luck!!
![]()

GabberSnoePie zei:TechNora zei:Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrieHopelijk lukt t met kritstallen, good luck!!
![]()
doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...![]()
![]()
TechNora zei:GabberSnoePie zei:TechNora zei:Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrieHopelijk lukt t met kritstallen, good luck!!
![]()
doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...![]()
![]()
he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P
Jeller zei:die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..
en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in

lysergine25 zei:ja wat is het nou ?
Wel of niet ?
Stonie
GabberSnoePie zei:speed heeft geen enkele invloed op je serotonine.....
GabberSnoePie zei:speed heeft geen enkele invloed op je serotonine.....

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."