Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC het werkt niet meer.

XTC het werkt niet meer.

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
GabberSnoePie zei:
TechNora zei:
Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrie :openmouth: Hopelijk lukt t met kritstallen, good luck!! :wave:
Klik om te vergroten...

doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...:xtc: :rock:
Klik om te vergroten...

he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P
Klik om te vergroten...

awwhh :flushed: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voel me na speed meestal wel heel erg emotioneel en depressief, misschien toch iets met je serotonine ?`
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in
Klik om te vergroten...

eeh, gij wordt betaalt door hofmann ofzo zeker?

al dije reclame :tongueout:


ma gebht wel gelijk trouwes :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn lsd is bijna op mannen ik raak nu al in psychose.

Maar ik ben ook een drop lul want kan het niet zijn dat de speed ook gebruik maakt van mijn kleine voorraadje serotonine ?

Iemand een goede blik daarop ?

De XTC heeft het echt altijd goed gedaan bij mij.
Het liefst op de LSD ja maar het communiceert zo lastig met andere die op de XTC lopen.

:mrgreen:

:stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat is zeker zo, van langdurig speedgebruik kan je in ernstige depressie raken.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed heeft geen enkele invloed op je serotonine.....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja wat is het nou ?

Wel of niet ?

:wink:

MDMA is gewoon bocht volgens mij tegenwoordig knappe pillen kunnen ze niet meer maken.

Maar goed, testen moetern dat uitwijzen ik hou niet van dat natte vinger werk.

Ik zal eerst is wat beters moeten scoren dat laten onderzoeken en dan heel veel innemen.

hehe

Stonie
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
ja wat is het nou ?

Wel of niet ?

:wink:

Stonie
Klik om te vergroten...

niet, t' werkt op je dopamine en adrealine
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch vind ik dat raar, want ook van Speed krijg ik een super relaxed gevoel en denk je de hele wereld aan te kunnen, ook heb ik dan enorme behoefte om veel met mensen te zijn en te praten.

Niet echt veel minder als op XTC bijv. ? En ik dacht weleens gelezen te hebben dat het toch wel een heel klein deel van je serotonine reserves verbruikt. Maar het meeste toch wel je Dopamine en Adrenaline..
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja misschien is het toch weer net wat anders? Ik ging donderdag op de Alice en toen de trip opkwam voelde ik me intens gelukkig en heel erg relaxt, tegelijkertijd wilde ik ook met mensen praten. Het leek net een flinke mdma-trip.. vervolgens ging de trip harder en harder en nam dat gelukkige gevoel iets af waarvoor spacy / visuele dingen voor in de plaats kwamen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
die arme jongen kan wel terugvallen op lsd, kdenk dat ie dat wel leuker vind..

en bij mij is het ook al bijna een jaar geleden, ik krijg er toch nog eens zin in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."