#1
TechNora zei:GabberSnoePie zei:TechNora zei:Shit, ik leef echt met je mee als je nooit meer het ultieme xtc gevoel kan krijgen, dat is echt mijn grootste nachtmerrieHopelijk lukt t met kritstallen, good luck!!
![]()
doe niet zo para, lukt egt wel ze moet gewoon goeie zooi regelen ( dus niet met pep erin ofzo) en na 1 jaar geen xtc gebruiken moet je echt wel ziekelijk hard gaan...![]()
![]()
he shit man, doe es lief! Ik doe niet para, ik heb gewoon te doen met die arme jongen! :P
awwhh
